Vanade auto valjukate test, ka Saabi 900 klassik ja järglane
Postitatud: T Okt 01, 2024 18:04
Oma vanade autoraadiote hulluses (juba 50+ korda tehtud, videod ka) võtsin kätte ja tegin suure 12 vana ja väsinud + 1 tänapäevane autode valjukate võrdlustesti.
Neid on kogunenud, suurem jagu tulid selle sinise klassikuga, mis laiali, ootab et leiaksin taas aega.
Tutvustan seda, sest sees ka kaks Saabi valjukat, 9-3/900 originaal tagumine ovaal pole eriline asi, aga viimase otsa klassikute tagakõlli kitsas ovaal Saab 9551235, made in Sweden by Luxor, tundus vat et üks huvitavama heliga.
Ja veelgi huvitavam, et ta on originaalis topitud 10cm valjuka augu kohta, ehk siis see suurem valjukas küll annab rohkem bassi välja, aga väike auk ikkagi piirab. Kummaline lahendus Rootsi inseneride poolt. Mul on neid 2tk, tulid 93 aasta klassiku küljest, aga olin eemaldamisel hooletu, kaitseriie oli kuidagi kere külge liimunud, ühel pisut katki (mis testis osales), teisel tõmbasin kahjuks kõrgsagedusvaljuka membraani katki (riie on selle külge liimitud).
.
Neid on kogunenud, suurem jagu tulid selle sinise klassikuga, mis laiali, ootab et leiaksin taas aega.
Tutvustan seda, sest sees ka kaks Saabi valjukat, 9-3/900 originaal tagumine ovaal pole eriline asi, aga viimase otsa klassikute tagakõlli kitsas ovaal Saab 9551235, made in Sweden by Luxor, tundus vat et üks huvitavama heliga.
Ja veelgi huvitavam, et ta on originaalis topitud 10cm valjuka augu kohta, ehk siis see suurem valjukas küll annab rohkem bassi välja, aga väike auk ikkagi piirab. Kummaline lahendus Rootsi inseneride poolt. Mul on neid 2tk, tulid 93 aasta klassiku küljest, aga olin eemaldamisel hooletu, kaitseriie oli kuidagi kere külge liimunud, ühel pisut katki (mis testis osales), teisel tõmbasin kahjuks kõrgsagedusvaljuka membraani katki (riie on selle külge liimitud).
.