Kui märksõnad on "vaja ülevaatuselt läbi saada" ja "odava hinnaga keretöö", siis otsi kõigepealt tegija ja las tema ütleb, kas on üldse karpi kui varuosa vaja. Kui töö ei toimu restaureerimise tasemel, lendab lihtsalt plekitükk augule peale ja kõik. Aega kulub restaureerimiskvaliteedist (mille puhul tuleb lõigata kõik vana välja ja keevitada serv servaga) oma kolm või enamgi korda vähem. Ülevaatuselt saab nii oma 5a rahus läbi.
Ma lappisin just nn restaureerimismeetodil oma talvepeetri (A6 C6) karpe:
http://teet.luarvik.org/v/peeter_audi/k ... itus_2024/
Sellele pakub TecDoc põhisest poest vaid Blic karpe. Mis on kräpp:
- kujuna pmst kolhoosi varuosa: stantsitud lihtsalt vihmaveerennina ehk sirgelt ja ei mingeid piilarite aluseid (ja rattakoopa) erikujusid. Pikkus 2m, aga masina karp tiba pikem. Aga ka profiil sobib ainult karpide tagaossa, kuna ees on sel Audil karp kitsam ning sinna saab panna vaid juppe, mille tarbeks tuleb selle Blic pleki kuju muuta
- paksus ainult 0,6mm ehk siis õhukesevõitu
Klokkerholmi asjad on mu kogemuses viisakad ehk siis päriselt profiil, mida ka tehas kasutanud ning paksus tehaseplekiga sarnane 0,7..0,8mm. Mis on tugevuse ja keevitamise vaates väga-väga palju asjalikum, kui 0,6mm
Point: tervikkarbi vahetamisel nt sellisest jupist abi pole, küll on aga Klokkerholmi plekkidest.
(Igaks-juhuks: ma targutan niisama / jagan kogemust, mida oma hobiprojektidena omajagu juba on. Teen ainult enda masinaid ehk siis ei paku teenust)