1. leht 1-st

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 10:22
Postitas Bantid
Küsin et milline saab on kõige parem üleüldiselt?

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 10:51
Postitas Cyber
Tahad fleimi??;) Ei ole üleülidiselt kõige paremat. See on religiooniküsimus. vi vs. emacs, linux vs. windows vs. mac, kellele ema, kellele tütar, kellele hoopis vanaema...

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 10:51
Postitas Zazou
URSAAB

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:07
Postitas part
üleüldiselt ikka arvan et minu saab on kõige parem

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:09
Postitas Bantid
Aa ei no selle mõttega küsisin, et oleks nagu tulevikus plaan endale ka saab soetada ja mingi normaalse hinna eest.

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:43
Postitas sigaelmar
Kui palju on normaalne hind? 10 000,-? 100 000,- ?

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:45
Postitas Bantid
No kuskil kuni 50000 EEku
Ega ma praegu ostma ei hakka veel järgmine aasta.

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:49
Postitas sigaelmar
Selle raha eest saad valida 90ndate alguse ja keskpaiga 900 ja 9000 vahel, ega seal suurt valida pole, kumb rohkem meeldib

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:52
Postitas Bantid
Kumb siis sellest parem on ma mõtlen, et sisu ja lisadega

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:57
Postitas sigaelmar
9000'l on vist rohkem lisasid kuna tegu suurema autoga

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 12:42
Postitas part
minu saabi sa, bantid, kül ei sa niiväikse raha est käte

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 12:47
Postitas aljoga
tead part, sinu saabi ei tahaki kegi, sest ei ole tal ma mõtlen sisu ja lisasit kah, onjää

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 12:49
Postitas Bantid
No sel juhul kui mingreid lisasid pole, siis on küll mõttetu. Eks ma uurin ise kust mida saada.

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 13:18
Postitas Cyber
Please, do not feed the troll..:)

Kysimus?

Postitatud: E Dets 13, 2004 15:24
Postitas ivomets
ära arva, et saabid ilma lisadeta on. seejuures juhin tähelepanu mõnigatele, mis võisid märkamatuks jääda:
tuuleklaas
tahavaatepeeglid
suunatuled
ukseplekid on kaitstud polstriga
nii ka armatuur
käivitus salongist
tuuleklaasipesu
salongi soojendus
lukustatav kere ja süütelukk
avatavad aknad ustes
spidomeeter ja muud mõõteriistad
4 või 5 edaspidikäiku ja kindlasti ka tagurduskäik
õhkrehvid

loodan, et sa ei tahaks SAABI, millel need asjad puuduvad

Kysimus?

Postitatud: T Dets 14, 2004 10:05
Postitas Bantid
?
Sinu juttu järgi on siis ilma lisateta auto sul endal.
Saa on loogiline ja need pole lisad.
:cool:

Kysimus?

Postitatud: T Dets 14, 2004 10:20
Postitas part
on jah - sa ivomets ikka pead kül olema täitsa ajast mas - ned asjad on amu stantart varustuses






smoke detected in the cockpit, new troll feeder unit installed I.A.W. W.O.#6, ref: AMM ATA-21, func tst ok, nxt chk UTC 13:00

Kysimus?

Postitatud: T Dets 14, 2004 10:44
Postitas duesenberg
Part, kui vana lennundushai on kuulnud kindlasti alljärgnevast lennukikontrollist:

After every flight, pilots fill out a form called a gripe sheet, which conveys to the mechanics problems encountered with the aircraft during the flight that need repair or correction. The mechanics read and correct the problem, and then respond in writing on the lower half of the form what remedial action was taken, and the pilot reviews the gripe sheets before the next flight.

Never let it be said that ground crews and engineers lack a sense of humor. Here are some actual logged maintenance complaints and problems as submitted by Qantas pilots and the solution recorded by maintenance engineers.

By the way, Qantas is the only major airline that has never had an accident.

(P = The problem logged by the pilot.)
(S = The solution and action taken by the engineers.)

P: Left inside main tyre almost needs replacement.
S: Almost replaced left inside main tyre.

P: Test flight OK, except auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.

P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.

P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back-order.

P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.
S: Cannot reproduce problem on ground.

P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.

P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.

P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what they're there for.

P: IFF inoperative.
S: IFF always inoperative in OFF mode.

P: Suspected crack in windshield.
S: Suspect you're right.

P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.

P: Aircraft handles funny.
S: Aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.

P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.

P: Mouse in cockpit.
S: Cat installed.

P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.
S: Took hammer away from midget.

Kysimus?

Postitatud: T Dets 14, 2004 11:52
Postitas vaade
9000 on mugavam ja suurem 900 on sportlikum