1. leht 1-st

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: E Apr 09, 2007 10:36
Postitas andresj
tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:

1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.

2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.

2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: E Apr 09, 2007 11:03
Postitas gl0in
Hmm, esimesed 2 sümptomit on ka minu 9-5'l.
Mu Saabi mootor hakkab järsul pidurdamisel puterdama, kirjutasin selle lõdva keti arvele.
Samuti sureb ta mul külma mootoriga manööverdades välja kui rool on välja keeratud. Lisaks sellele annab minu lennuk otsad ka siis kui sooja mootoriga käivitan, siis peab gaasiga mängima, et ta ellu jääks. Mitte küll palju, aga siiski.
Täna on ta Vikingus ketivahetuses, lisaks sellele vahetatakse mingi vända impulsiandur, arvavad, et ehk on see osade eelpoolloetletud vigade põhjuseks, kuna ajust vigu ei leitud.

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: E Apr 09, 2007 11:28
Postitas S9K
Ühes teemas mainiti, et selliste sümptomite põhjuseks võib olla ka väsinud IAC (tühikäigu mootor) klapp, mis ei jõua enam suurtele järskudele koormustele reageerida.

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: E Apr 09, 2007 11:49
Postitas andres
to andresj: Sain abi kui puhastasin tühikäigu klapi. Sümtomid olid samad.

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: E Apr 09, 2007 19:29
Postitas Trionic
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ühes teemas mainiti, et selliste sümptomite põhjuseks võib olla ka väsinud IAC (tühikäigu mootor) klapp, mis ei jõua enam suurtele järskudele koormustele reageerida.

Pole ju 9-5`l sellist vidinat.:freak:
Ärge ajage tonnist ja T-7`ga juhitavaid segi.

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: E Apr 09, 2007 19:30
Postitas Trionic
Algselt postitas: andresj
tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:

1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.

2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.

2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.

Kõik viitab suurele õhulekkele(loomulikult on ka muid võimalikke põhjustajaid).

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: E Apr 09, 2007 22:12
Postitas Motorhead
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: andresj
tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:

1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.

2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.

2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.

Kõik viitab suurele õhulekkele(loomulikult on ka muid võimalikke põhjustajaid).
Nõus, aga kuidas siis mootori soojenedes suur leke ära kaob?
Kütusekulu peaks kah jõhker olema.

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: E Apr 09, 2007 22:39
Postitas andres
Algselt postitas: andres
to andresj: Sain abi kui puhastasin tühikäigu klapi. Sümtomid olid samad.

Tõesti ei mõelnudki selle peale et 9-5, T-7. Olen vait. :red:

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: K Apr 11, 2007 22:15
Postitas andresj
Auto käis täna carringis, viga peitus käigukasti madalas õlitasemes mis oli tingitud lekkivast tihendist.

Saabidega tegeleb neil seal ainult üks mees, minule on ta seni väga positiivse mulje jätnud. :thumb:

abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Postitatud: R Apr 13, 2007 8:09
Postitas Trionic
tsitaat:Nõus, aga kuidas siis mootori soojenedes suur leke ära kaob?
Kütusekulu peaks kah jõhker olema.

Osa lekkeid temp. tõustes vähenevad,või kaovad(näit.väljalaskes) ,osa suurenevad(näit. sisselaskelollektori tihend).Kütusekulu ei pea taevasse minema,sest seda üritab mootorijuhtimine kontrolli all hoida.(aga võib).
sry,et teemast välja läks.