Küsimuseks V4 mootoriõli vahetus
Postitatud: E Apr 09, 2007 14:27
terekest!
Kevad käes ja viimane aeg käed õliseks parkida.
Aga millise õliga? Sooviks ellu äratada aastaid seisnud V4 mootori, millel sees tundmatu must löga. Esimese hooga laseks vanad mahlad välja ja uus täissünteetiline peale, aga siis hakkasin mõtlema, et äkki ehmatab vana saasta liiga äkitse lahti? Pärast kõik kohad ummistunud jne. Soomlaste foorumis hoiatati samuti täissünteetilise eest. Et lööb tihendid lekkima ja mis kõik veel... Varem on siin foorumis olnud juttu Flushing oili plussidest ja miinustest, sellegi lugesin läbi.
Siis meenus minevikust, kuidas kunagi sai samuti töökorras V4 tundmatu õli vahetatud täissünteetilisega ja kohe pärast seda keeldus mootor koostööst. Külmalt käivitus, aga jubeda detonatsiooniga ja välja suri koheselt, kui gaasipiitsa turjal ei hoidnud. Käima läks siis alles pärast täielikku mahajahtumist.
Selline probleem väikesest asjast, aga muidu tipp-topp mootorit ei tahaks õli vahetusega tuksi keerata...
Kevad käes ja viimane aeg käed õliseks parkida.
Aga millise õliga? Sooviks ellu äratada aastaid seisnud V4 mootori, millel sees tundmatu must löga. Esimese hooga laseks vanad mahlad välja ja uus täissünteetiline peale, aga siis hakkasin mõtlema, et äkki ehmatab vana saasta liiga äkitse lahti? Pärast kõik kohad ummistunud jne. Soomlaste foorumis hoiatati samuti täissünteetilise eest. Et lööb tihendid lekkima ja mis kõik veel... Varem on siin foorumis olnud juttu Flushing oili plussidest ja miinustest, sellegi lugesin läbi.
Siis meenus minevikust, kuidas kunagi sai samuti töökorras V4 tundmatu õli vahetatud täissünteetilisega ja kohe pärast seda keeldus mootor koostööst. Külmalt käivitus, aga jubeda detonatsiooniga ja välja suri koheselt, kui gaasipiitsa turjal ei hoidnud. Käima läks siis alles pärast täielikku mahajahtumist.
Selline probleem väikesest asjast, aga muidu tipp-topp mootorit ei tahaks õli vahetusega tuksi keerata...