1. leht 1-st
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: K Apr 11, 2007 18:25
Postitas silver7
milline näeb välja süüte kommutaator 4juhtmeline.On autodel millel süüte kompuuter asub vasaku porikoopa peal .komutaator parema porikoopa peal.
Probleem selles et omal mälust see pilt täielikult kadunud
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: N Apr 12, 2007 11:20
Postitas MadMan
silver7 oli vist see mees kes klassiku turbomootoriga bagi ehitas?
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: N Apr 12, 2007 12:23
Postitas silver7
MadMan ikka veel ehitan.
roomlane. Missugune väljanägemine sellel on?
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: N Apr 12, 2007 19:42
Postitas silver7
Leitud.
Lisatud failid
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: N Apr 12, 2007 19:44
Postitas silver7
leitud
Lisatud failid
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: R Apr 13, 2007 6:47
Postitas Trionic
Sama süüte lõppvõimendi,mida Rühkija masinale leida üritasime.Suht harvaesinev Saabidel,enamusel vanadel audidel see-eest küljes.
Eelaste näeb välja,nagu tavaline "kommutaator"
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: R Apr 13, 2007 8:17
Postitas silver7
Algselt postitas: roomlane
Kas üritad kogu auto juppide pilti mälus hoida? Või milleks seda pilti otsisid?
Kui midagi teed siis peaks ikka teadma mida kuhugi panna ja mis see tegema peaks .tihti on ka olemas vahetusvõimalused.
Lõpetuseks tahaks kirjutada seda.Foorumites esitatakse mingid probleemid,siis natuke jahutakse ja nii see lõppebki. Kindlasti leiti sinna lahendused kuid tulemustest teada ei anta.Arvan et seda tuleks kindlast teha.
Silver
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: R Apr 13, 2007 8:45
Postitas Cyber
Nojah, eks ta ole. Algul on häda suur ja tehakse kisa palju, siis saadakse probleemist jagu ja unustatakse see kõik. Vahel siiski juhtub, et tuleb meelde lahendused asjale ka ära kirjutada..

süüte kommutaator Saab900
Postitatud: L Apr 14, 2007 9:22
Postitas silver7
leidsin veel infot,kuid tõlkimisega raskusi.
http://www.thesaabsite.com/aboutus.htm
panen pildi ja jutu.
900 89-89 16V Ignition Coil Non-Turbo EZK W/Amplifier This Coil has the Ignition amplifier built onto the side and is attached via a bracket) Bosch
APPLICATION: ALL 900
If the ignition amplifier (power stage} is removed or disturbed for any reason, high dielectric silicone grease MUST be applied between the amplifier and the heat sink. This grease is necessary to ensure proper heat transfer from the amplifier to the heat sink. High dielectric silicone grease is available at auto supply stores or Radio shack!
Lisatud failid
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: L Apr 14, 2007 10:01
Postitas Cyber
Algselt postitas: silver7
900 89-89 16V Ignition Coil Non-Turbo EZK W/Amplifier This Coil has the Ignition amplifier built onto the side and is attached via a bracket) Bosch
APPLICATION: ALL 900
If the ignition amplifier (power stage} is removed or disturbed for any reason, high dielectric silicone grease MUST be applied between the amplifier and the heat sink. This grease is necessary to ensure proper heat transfer from the amplifier to the heat sink. High dielectric silicone grease is available at auto supply stores or Radio shack!
900 89-89 16v Süütepool, mitte turbo EZK, võimendiga. Sellel poolil on süütevõimendi külge ehitatud ja kinnitatud klambriga, Bosch
Sobivus: kõik 900-d
Kui võimendi on eemaldatud või kahjustatud misiganes põhjusel, PEAB tugevalt dielektrilist silikoonmääret panema võimendi ja jahutusradika vahele. Määre on vajalik, et kindlustadakorralik soojuse liikumine võimendist radikasse. See määre on saadaval auto varuosadepoes või Radio Shack'is.
EDIT: leidsin veel ühe seletava lingi, võrdlus Volvo ja SAABi kohta:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=71747
süüte kommutaator Saab900
Postitatud: L Apr 14, 2007 10:03
Postitas Trionic
Ära mine nii keerulist teed.Hangi Ühes korpuses olev võimendi,mis sobib olemasoleva süüteanduriga,tee juhtmed ja bro. Ise kasutasin vanasti bmw romulast hangituid,need olid odavad.Põhiline on veenduda,kas andur on induktiiv,või Hall põhine.