1. leht 2-st

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Dets 14, 2004 12:43
Postitas RaivoR
Sooviksin saada mõningast tagasisidet, automaatkasti tööst Saabidel.
Mure järgmine - foori taga seistes D rauas, kipub auto vibreerima, lükates N peale, kaob vibra roolist, vähemal määral kerest. Kas on kellegil analoogseid kogemusi, juhiseid, tarku mõtteid.
Kas peakski seismisel siiski kasutama N - käiku, või on autol vaja vahetada mõningaid pukse ja mure kaob, võib see olla tingitud kunagisest võimalikust avariist? Tundub, et mootori soojenedes probleemi ulatus nagu väheneks. Vast on mõningane vibratsioon aksepteeritav:o

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Dets 14, 2004 13:51
Postitas volli
Kas äkki mure tühikäiguga. Endal oli ka vibratsioon sees,kui D ga sai seisma jäädud. Peale IAC ja throttle body puhastamist olukord nagu paranes.:)

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Dets 14, 2004 14:00
Postitas Alfonze
mul ka 6rn vibra sees, aga see on enamus automaatkastiga masinatel, sa ju hoiad masinat piduriga paigal ja rohkem ajameid on t88s.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Dets 14, 2004 16:06
Postitas Arno
Vibra automaadiga nüüd küll õige ei ole, või euroopa automaatidel on?! Ka peale 300kkm läbimist...

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Dets 14, 2004 16:54
Postitas Alfonze
no see on suht 6rn ju, ma kyll ei ytleks et h2irib kuidagi, ainult siis saab aru kui paned N peale vahetult, selline tunne on nagu pinge l2heks maha mootorilt, mis on ka t6si ju, sest sa ju piduriga takistad.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Dets 14, 2004 17:47
Postitas MadMan
sama siin - D asendis vibra, N asendis mitte. Aga see on ka loogiline, sest mootor ju veab D asendis, juht hoiab piduriga tagasi. Olen täheldanud, et kui Neutraali pealt Drive peale minna, siis auto nagu tõuseks (mingi jõnks käib läbi).

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Dets 14, 2004 18:11
Postitas epsum
mu liikuril ka.. kusjuures vibra on tuntavam külma mootoriga ja rohkem kaassõitja kohal istudes.. ma arvasin,et äkki on põhjus katistes mootoripatjades näiteks.. a täpselt ei tea.
Samas, 88 buick regalil th440 kastiga ei olnud mittemiskit vibrat käigukang D asendis.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Dets 15, 2004 9:17
Postitas hoclines
Minu 9000 automaatkast käis sellel suvel kapremondis ja peaks teoreetiliselt nüüd nagu uus olema. Mingit vibrat D asendis ei olnud ei enne ega ole ka peale remonti, mis viitab sellele et on võimalik ka vibrata... See jutt käib nüüd foori taga seismise kohta.
Külmalt on vibra sees P asendis aga see tuleb ilmselt kulunud mootoripatjadest.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Dets 15, 2004 10:23
Postitas epsum
Hoclines, miks tal häda oli,et ta kapremondis käis?

Loodame,et ei ole probleem, mis $$$$$ nõuab.. niigi juba järgmise kolme kuu remondiplaan koostatud...

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Dets 15, 2004 13:29
Postitas hoclines
Auto hakkas arusaamatutel hetkedel mingit kiunuvat häält tegema.millele keegi meie omadest alul pihta ei saanud. Tõsiasi, et see II käigu sisselülitumisega seotud oli, selgus kurvastavalt hilja - siis kui kast omadega outis oli.
Vastus küsimusele et kas see ka pappi nõudis, sul ilmselt tuju ei tõstaks...
Ainus hea soovitus - kui kahtled, ära edasi sõida vaid näita autot asjatundjatele, sest kast on kallis ja iga viga on seda odavam parandada, mida varem sellele jaole saadakse.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Dets 15, 2004 13:37
Postitas epsum
Ei. õnneks mul ei kiunu kast:P..
ma mõtlesin,et loodetatavasti see vibra ei tähenda käigukasti kapremonti, sest see lööks küll valusalt (nähtavasti makaronidieedile ..)

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Dets 15, 2004 13:49
Postitas hoclines
Saab on haigus!!! Kui oled juba korralikult nakatunud, siis on sul savi et makarone sööd, peaasi et TEMAKESEL kõik hästi oleks...:P

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Dets 15, 2004 16:34
Postitas andres
Kas mahlad filtrid vahetatud?
Enne suurt remoti oli mõningane vibra sees.Peale õli vahetamist (ca 7l)
Tundub asi parem. Kindlasti mõjuvad millised on mootori, käigukasti padjad.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Dets 15, 2004 23:54
Postitas Trionic
to Hoclines:su saabi kastile ei teinud Jürka kapremonti,vaid vahetas ainult
purunenud jupid ja hulga tihendeid-vidinaid.Kap.rem puhul,ainuüksi täis
rem.komplekt maksab ZF kastil 10 kilo ringis,sealt komplektist on aga puudu
veel hunnik igasugu junne,mis tuleb vahetada ja mis on tunduvalt kallimad,
kui see ketaste-tihendite kompl.

Selle vibra pärast,mida mõni kast tekitab ja mõni ei,pole mõtet pead vaevata,selle vastu aitab ainult tuttuue kasti allapanek.Haruldased on need
vanad autod,kus see vibra üldse puudub.Mind häiris alguses ka,mõtlesin,et
kettide vahetusega puuse pannud,aga Jürka tegi puust ette,milles point
ning tühikäigul N ,või P asendis vibra puudub,nüüd harjunud ja enam ei
häiri.Vibra on ka vaevutajutav.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: N Dets 16, 2004 16:09
Postitas vaade
minul on ka tühikäigul foori taga vibra, ehk siis rool väriseb (täriseb kõrvulukustavalt), aga kahjuks pole automaat.

(mu passat automaat oli ilma vibrata)

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: N Dets 16, 2004 22:29
Postitas MaxPower
nt. minu 9-5 küll ühtegi vibra sees ei olnud, ei D, N ega P asendis...aga antud hetkel mesa millega sõidan on küll väikse vibraga kui foori taga passin ja D sees (pöörded ka kõigest 500 rpm), tühikäik u.700 peal!

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Jaan 16, 2008 18:16
Postitas vuhh
Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: K Jaan 16, 2008 23:12
Postitas TGB
Kahtlen kas 50 km/h juures peaks kast üldse neljandat käiku vahetama. Kui kast seda siiski teeb siis ilmselt lähevad mootori pöörded nii madalaks et jõu asemel jääbki järele vaid värin.
Teeb ju peaaegu sama välja kui manuaal kastiga sõita 5 käiguga 50km/h. Loomulikult tekib siis mineku asemel värin kui gaasi vajutada.
Kas sul kickdown töötab üleüldse?

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: N Jaan 17, 2008 1:09
Postitas Jupats
Stabiilse sõidu puhul 50km/h panevad enamus kastid 4./5. käigu.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: N Jaan 17, 2008 5:42
Postitas Trionic
Aga ei pane,Jupats. Sa ei saa võrrelda tonnise täishüdraulilise juhtimisega 4HP-18 kasti elektroonilistega.
4HP lülitab 4 käigu ühtlase pinnagaasiga sõites 65-70 km/h juures.Vastasel juhul on kast peetis,või -valesti reguleeritud.
Minu Halli el.juhtimisega 5HP paneb jah 45-50 km/h juures 5`nda sisse pinnagaasiga sõites ja tiksub rahulikult 1000rpm. peal.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: N Jaan 17, 2008 5:44
Postitas Trionic
Algselt postitas: vuhh
Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.
Liiga vara vahetab käiku. Kick-down valesti reguleeritud,või kast vigane.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: N Jaan 17, 2008 9:10
Postitas vuhh
Suur tänu asjaliku nõu eest.Tuleb siis auto lasta üle vaadata

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Jaan 29, 2008 13:54
Postitas suur
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: vuhh
Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.
Liiga vara vahetab käiku. Kick-down valesti reguleeritud,või kast vigane.
Mul vahetab ka liiga vara. Ja üldse vahetab väga suvaliselt. Troosti poisid kahtlustasid kick-down'i trossi ning reguleerisid selle ära. Väitsid, et nüüd OK. Minu (auto omaniku) pe**etunne ütleb, et midagi ikka väga mäda.

Mismoodi aju läbipesu käib? korduv õlivahetus või aju pulkadeks võtmine?

Kui ajalugu meenutada, siis kõik sai alguse ühest foori taga kiirendamisest (võõras linnaosas mõistsin liiga hilja, et olen vales reas). Kiirendus oli suht korralik, selline äkiline sööst (kiirus ei ületanud oluliselt legaalset piiri). Pärast seda kast jukerdab.

Õli olen siiani vahetanud iga 20k tagant (kokku 2 korda). Nüüd järjekordne 20k täis tiksunud. Arvasin, et nüüd teen 40 tuhandese, aga vist ei õnnestu.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Jaan 29, 2008 13:59
Postitas Cyber
OT: järeldus...:) tehke neid purtsatusi tihemini..:P hoiab ämblikud eemal..:)

Aga mis kiirustel sul kast vahetab, kui sedasi väga rahulikult kiirendada? Ja kuidas vahetab, kui põlv sirge hoida kiirendusel?
Rahulikul peaks vist ~45kmh saama kolmanda sisse ja ~65 neljanda. teine jäi vist sinna 25 kanti. Põlv sirgelt peaks 6000rpm-i peal vahetama.

Automaatkasti rõõmud - mured

Postitatud: T Jaan 29, 2008 14:15
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
Aga mis kiirustel sul kast vahetab, kui sedasi väga rahulikult kiirendada? Ja kuidas vahetab, kui põlv sirge hoida kiirendusel?
Rahulikul peaks vist ~45kmh saama kolmanda sisse ja ~65 neljanda. teine jäi vist sinna 25 kanti. Põlv sirgelt peaks 6000rpm-i peal vahetama.
Vahetab väga suvalistel kiirustel. Rahulikul sõidul lükkab enamasti 50 pealt juba neljanda sisse - see pole normaalne. Aga käiguvahetustest on üldiselt reeglid kadunud. Üsna ebaloogiliselt töötab. Ja ei maksa unustada, et ma olen 3 a selle autoga sõitnud ja pe*setunne teab mismoodi korras kast käike vahetab. Isaegi mu provva saab aru, et miskit imelikku on lahti. Tavaliselt ei kuule tema mitte ühtegi imelikku plärinat-kolinat auto juures.

Peaks õhtul kohe spesjomm kiiruseid käiguvahetusel fikseerima minema.