1. leht 1-st
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: T Apr 17, 2007 9:14
Postitas vieko
Tere!
Vabandan kohe ette ära, et ei tea Saabidest mitte kui midagi, kui siis ainult seda, et see auto mark on mulle meeldima hakanud! Plaanis osta endale ka esimene Saab, isendiks näiteks see
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=302149
Siinkohal palungi teie abi, mida peaks teadma Saabi ostes, mis võiks olla selle isendi ülalpidamis kulud, tüüpvead jne!?
ette tänades
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: T Apr 17, 2007 10:05
Postitas Tan
Toksi 2.2 TiD otsingusse, nii vanema kui uuema kerega 9-3 TiD-d on siin esindatud küll.
Muresid ja rõõmu pakub mõlemat, nagu Saabid ikka. On ka mingi hulk tüüpjamasid (tõrkuv käivitus, MAP, EGR, voolikud). Minek on hea, suhteliselt ökonoomne..
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: K Apr 18, 2007 8:16
Postitas Trionic
Enamus tüüpjamadest on põhjustatud meie ebakvaliteetsest diiselkütusest.EGR,MAP ja kõik muu,mis sisselaskes tahmavad lihtsalt kinni.
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: K Apr 18, 2007 8:22
Postitas vieko
Aga kas kütusest tulenevate jamade remont/hooldus on kallis?
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: K Apr 18, 2007 17:52
Postitas mad1
kõige kulukam on kõrgsurvepump ise,mis on samuti meil riiulis...
muidu hooldus nagu hooldus ikka
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: N Apr 19, 2007 8:42
Postitas alekok
Mina olen Carcomist saanud Saabi, mille odokat oli keritud.
Muidu poleks midagi olnud aga automaatkast andis hiljem saba ja see lõbu läks mulle väga kalliks maksma.
Ole selle firmaga ettevaatlik!
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: T Apr 24, 2007 14:11
Postitas heikiw
Diisli puhul:Tangi korralikust tanklast,vaheta õhufiltrit alati veidi varem kui vajadus,kasuta kvaliteetõlisid ja õli vahetusi tee samuti pigem ennem kui hiljem.Soovitusena lisa 0,5% 2-taktilise õli kütuse hulka - meeldib pumbale!50 liitrit kütust+0,25l õli.
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: T Apr 24, 2007 17:41
Postitas rantto
Algselt postitas: heikiw
Diisli puhul:Tangi korralikust tanklast,vaheta õhufiltrit alati veidi varem kui vajadus,kasuta kvaliteetõlisid ja õli vahetusi tee samuti pigem ennem kui hiljem.Soovitusena lisa 0,5% 2-taktilise õli kütuse hulka - meeldib pumbale!50 liitrit kütust+0,25l õli.
Vaidleks ka natuke, nimelt lugesin kunagi Satoilist, et ei soovitata lisada D fortisele 2T õli sest võib tekkida liigne kogus määrdeaineid mis omakorda vähendavad katalüsaatori eluiga.
Lisandit tuleks kindlasti kasutada, ise kasutan Karla diislikeskuse ja Mergi oma.
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: R Mai 04, 2007 8:49
Postitas vieko
Kas keegi teab võib oskab midagi öelda selle isendi kohta!?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: R Mai 04, 2007 8:57
Postitas Cyber
Pildid Vikingu eest tehtud. Hooldused ka seal tehtud. Olemasoleva remodiajalooga auto, selle koha pealt julgeks kaasa noogutada..

Konkreetsest isendist ei tea miskit.
Saab 9-3 TID 2.2 92 kW
Postitatud: E Mai 14, 2007 20:56
Postitas vieko
Peale pingelist võidu jooksu aja ning pankadega möödunud reedel(ARK´is jäi järjekorra numbrist 2puudu, seega pidin laup. sauel käima:) olen ka nüüd üli rahulolev Saabi omanik:head: Ära sai ostetud eelmises postituses mainitud isend!