1. leht 1-st
Käiguvahetusel pöörded tõusevad ja jäävad rippuma
Postitatud: N Apr 19, 2007 11:16
Postitas kasparius
Situatsioon: Teine käik, 3k pööret, sidur sisse ja hakkad kolmandat lülitama, pöörded hüppavad 3200 peale, kolmas sisse.Nagu näha tuleb hoorattale 200 pööret juurde lülitudes vabakäigule:freak:
Olen kuulnud kahte juttu pöörete rippumise kohta käiguvahetusel
1. Raske hooratas (aero, viggen) - Seda varianti usun ise, et jäävad rippuma seetõttu, aga miks tõusevad pöörded.
2. Vigane bypass - kuidas seletada, et pöörded tõusevad?
Kuidas kontrollida kumb paika peab, ilma mootorit lahtivõtmata ja hooratast kergendamata muidugi?
EDIT: Proovisin natukene varem gaasipedaali lahti lasta enne siduri lõpuni vajutamist ja tulemus oli parem. Pöörded ei tõusnud, jäid sinna kohapeale rippuma aint korraks. Kõigi teiste autodega samamoodi sõitnud nagu Saabiga, aga ennem pole sellist pöörete rippumist täheldanud.
(Paljude erinevate kulguritega sõitnud)
Ei tea kas hooratta kergemaks tegemine oleks vahva ja effekti andev projekt?
Käiguvahetusel pöörded tõusevad ja jäävad rippuma
Postitatud: N Apr 19, 2007 13:41
Postitas miku
Ei tea kas hooratta kergemaks tegemine oleks vahva ja effekti andev projekt?
Ei ole vahva ja efekti andev projekt, järgi proovitud sügaval vene ajal tuttavate poolt Lada (06 oli vist, või 05) peal. Ehk siis tegelikult läheb asi täiesti pornoks kätte ära, kohalt võtad ära meeletute pööretega, kastile on ühte käiku juurde vaja, kuna pöörded lendavad lakke ja väga kiiresti ja nö. jõudu jääb tegelikult vähemaks, kuna hooratta kergemaks tegemisega läheb ka inerts väiksemaks.
Käiguvahetusel pöörded tõusevad ja jäävad rippuma
Postitatud: N Apr 19, 2007 14:00
Postitas kasparius
Ma arvan, et siinkohal on 2,0T ja 1,6 karpaga mootorite võrdlemine kohatu:bs:
Nimelt on aerol raskem hooratas, seega mitteaerol on kergem. Ja väga edukalt võimalik sõita 9-3(110kw)
Käiguvahetusel pöörded tõusevad ja jäävad rippuma
Postitatud: N Apr 19, 2007 14:08
Postitas Cyber
Algselt postitas: kasparius
Ei tea kas hooratta kergemaks tegemine oleks vahva ja effekti andev projekt?
Kõik oleneb eesmärgist..

tänavasõidu autole pole see kindlasti heaks lahenduseks. Kaob ühtlane madal tühikäik jms. Mingile ringraja püssile ilmselt jällegi on lahendus, nagunii lased seal kõrgete pööretega ja see inertsi omamine polegi nii tähtis.
Kõik on kinni selles, kuidas kasutada..

Miku võrdlus pole kohatu. Asi on põhimõttes, kuidas see mõjub. Praegu hooratta kallale minnes üritad sa ilmselt p..se kaudu hambaid ravida..

Käiguvahetusel pöörded tõusevad ja jäävad rippuma
Postitatud: N Apr 19, 2007 14:20
Postitas kasparius
Hooratas jah raske,et linnaliikluses oleks sujuv(nagu 6sil). Aga sellegipoolest ei saa võrrelda siksi 1,6karpa hooratta kergemaks tegemis ja Saabi 2,0T sama protsessi. Roots tegelinskeid natuke jälginud, nad ikka seal hoolega kergendavad. Kiirendusautosid ehitavad muidugi.
Ühes asjas olen nõus, et pöörded lendavad kiiresti kerge rattaga üles:)
Vaevalt, et ma hooratast kergendama tegelikult hakkan. Ikkagi ühtlane kulgemine prioriteet. Niisama unistasin;)
Ikkagi painab mind see teine punkt millest kirjutasin. Miks arvatakse, et pöörded üles hüppavad bypassi rikke tõttu?
Käiguvahetusel pöörded tõusevad ja jäävad rippuma
Postitatud: N Apr 19, 2007 15:05
Postitas miku
tulistan praegu põlvelt ja võib postituse kustutada... aga.
Ei reageeri piisavalt kiiresti või reageerib emaselt?
Miks nii arvan: käigu vahetamisel kukub mootorile rakneduv koormus maha, seega peab mootor tööd sama pöörde tarvis vähem tegema. Rikke tõttu jäävad kõik asjad samaks, ei reageeri piisavalt kiiresti, seega koormus kukub ja a mootor töötab edasi sama arvestusega -> pöörded tõusevad.
Ja siis natukse seda OT-d jätkates. See on jummala ükskõik, kas me räägime 1.6 karpamootorist või 2.0T mootorist. Tööpõhimõtted on samad, hooratta mõte on sama, selle kergemaks tegemise efekt on täpselt sama... 2.0T-l ilmnevad need sümptomid lihtsalt natuke hiljem/varem/teise koha peal. Lõppkokkuvõttes on kõikide mootorite jne tööpõhimõte ju sama, juba eelmise sajandi algusest...
Käiguvahetusel pöörded tõusevad ja jäävad rippuma
Postitatud: N Apr 19, 2007 15:26
Postitas kasparius
Algselt postitas: miku
tulistan praegu põlvelt ja võib postituse kustutada... aga.
Ei reageeri piisavalt kiiresti või reageerib emaselt?
Miks nii arvan: käigu vahetamisel kukub mootorile rakneduv koormus maha, seega peab mootor tööd sama pöörde tarvis vähem tegema. Rikke tõttu jäävad kõik asjad samaks, ei reageeri piisavalt kiiresti, seega koormus kukub ja a mootor töötab edasi sama arvestusega -> pöörded tõusevad.
Ja siis natukse seda OT-d jätkates. See on jummala ükskõik, kas me räägime 1.6 karpamootorist või 2.0T mootorist. Tööpõhimõtted on samad, hooratta mõte on sama, selle kergemaks tegemise efekt on täpselt sama... 2.0T-l ilmnevad need sümptomid lihtsalt natuke hiljem/varem/teise koha peal. Lõppkokkuvõttes on kõikide mootorite jne tööpõhimõte ju sama, juba eelmise sajandi algusest...
jah on hooratta mõte sama ja kergemaks tegemise mõju on sama, aga mitte ei ole 1,6 ja 2,0T sama, et muutub kohe pornoks sõita ja ühte käiku on juurde vaja. Ma ei tea, võibolla sa ei mõelnud, et Saabil nii juhtub, igatahes mina seda kindlasti ei usu.
OK. See selleks.
Bypassi uurima.....
Käiguvahetusel pöörded tõusevad ja jäävad rippuma
Postitatud: R Apr 20, 2007 12:51
Postitas Trionic
Drosselklapis ja selle juhtimises on asi.Hooratas hakkab takistuseks saama suurematel võimsustel.(arvan nii,ei tao trummi).
Lekkeid kontrolli kohe,tekib sarnane sündroom...