1. leht 1-st
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: R Mai 04, 2007 18:57
Postitas S9K
Kumb siis ikkagi parem on, kas see mis ringlev või see mis psssst teeb?
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: R Mai 04, 2007 20:57
Postitas iroman
Kindlasti psst.Käiguvahetuse ajal hoiab turbopöörded üleval.Suuremate (kui 1,08bar) survete puhul säästad ka turbiini labasid,Põhjus mõlemal puhul sama.Segusiibri sulgumine.BOV laseb õhuseiskumisest tekkinud ülerõhu atmosfääri,bypass laseb süsteemi tagasi.Mõlemad peaksid saama käsu hõrendusest,mis tekib sisselasketraktis throttlebodyst alates.Anatoomialt on BOVid ka töökindlamad.Neil om metal sees.TURBO XS psst" klappe soovitav vältida.TIAL,HKS eelistatumad.(ja kallimad)
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: R Mai 04, 2007 21:45
Postitas S9K
Ma nüüd proovisin seda värki, et lasin bypassi ühe otsa lahti. Susssssss teeb ilusti, a tühikäik kadus ära. Kahte head asja ikka korraga ei saa.
Ahsoo, kiirendamise alguses on totaalne tühi koht. Selline mõttepausi laadne.
:?Kas kellelgi vedeleb üleliigset BOV-d. Hinnaklassis kuni 1500.-
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: R Mai 04, 2007 22:23
Postitas romza
Speedpartsi dokkides kirjas, et avatud bov klappe võib kasutada autodel:
Saab 900 Turbo 94-98
Saab 9000 Turbo 94-98
Saab 9-3 Turbo 98-99
Saab 9-3 LTT 98-00
Ülejäänud mudelitel tuleb kasutada tsirkuleerivaid.
Kogu point seisneb õhulugejas, mis uutematel autodel on. Süsteemist ei tohi niisama õhku atmosfääri lasta, isegi kui saa ilgelt lahe on. Ecu hakkab selle peale segast panema.
Algselt postitas: iroman
Kindlasti psst.Käiguvahetuse ajal hoiab turbopöörded üleval.Suuremate (kui 1,08bar) survete puhul säästad ka turbiini labasid,Põhjus mõlemal puhul sama.Segusiibri sulgumine.BOV laseb õhuseiskumisest tekkinud ülerõhu atmosfääri,bypass laseb süsteemi tagasi.Mõlemad peaksid saama käsu hõrendusest,mis tekib sisselasketraktis throttlebodyst alates.Anatoomialt on BOVid ka töökindlamad.Neil om metal sees.TURBO XS psst" klappe soovitav vältida.TIAL,HKS eelistatumad.(ja kallimad)
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: R Mai 04, 2007 23:07
Postitas S9K
Panin tagasi nii nagu olema pidi. Tühikäigul imeb ikkagi bypassi niipalju lahti, et omal jõul ei käi. Ei oskagi nüüd seisukohta võtta, millist siis on sobilik kasutada. Iroman ütleb pssst ja romza ringlev. Tuleb vist ringleva peale jääda, seniks kuni jumalad midagi ümber ei lükka.
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: R Mai 04, 2007 23:08
Postitas teager
Use the FORGE, Luke
terv, teager
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: R Mai 04, 2007 23:14
Postitas S9K
ja ja, the FORGE is with you. A mis sel Forgel teistmoodi on?
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: L Mai 05, 2007 16:25
Postitas S9K
Uurisin veits. Müügil on ka selliseid BOV-si mis sobivad õhulugejaga autole ka. Nimelt neil sees kaks klappi. Esimene on see, mis rõhu välja laseb ja teine klapp selleks puhuks, et lisaõhku sisse ei tuleks, kui mootor töötab näiteks tühikäigul.
EDIT: Veel uurisin. BOV sobib siiski suurema rõhuga autodele. Õhk läbib mõõtja, aju teab palju kütet anda, aga siis lastakse õhk välja ja küte tuleb ikka. Hetkel jään siis bypass peale.
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: E Mai 07, 2007 16:08
Postitas S9K
Mis juhtub õhulugejaga, kui see paigaldada peale turbot? Kuna ta on kuumtraat tüüpi, siis hakkab kindlasti turbost tulev kuumem õhk kimbutama.
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: N Juun 07, 2007 3:55
Postitas Pootsman
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mis juhtub õhulugejaga, kui see paigaldada peale turbot? Kuna ta on kuumtraat tüüpi, siis hakkab kindlasti turbost tulev kuumem õhk kimbutama.
Kui sul MAF suudab lugeda õhku, mis on rõhu all siis peaks saama panna peale turbot.
Loetava õhu kogus ja mootorisse mineva õhu kogus on seda täpsem mida lähemal on MAF TB-le.
Osadel Lexustel (arvatavasti ka Toyotadel) on näiteks MAF peale vurri ja autod liiguvad.
Milline BOV/Bypass?
Postitatud: N Juun 07, 2007 7:07
Postitas Trionic
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mis juhtub õhulugejaga, kui see paigaldada peale turbot? Kuna ta on kuumtraat tüüpi, siis hakkab kindlasti turbost tulev kuumem õhk kimbutama.
On küll "hot-film" tüüpi,kuid pole mõeldud taluma mitmesaja- kraadist temperatuuri ja ülerõhku(orig.siis).