1. leht 1-st

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: K Mai 09, 2007 21:27
Postitas MaxPower
selline küsimus et kumma ostaksid sina ja miks? Aasta võiks olla al. 2003 lõpp (siis kui tuli 9-5 facelift)
Mõlemad autod meeldivad ja ei oskagi kohe valida...millised võiksid olla pos. ja neg. küljed et eelistada üht teisele?
Varem on olnud mul 9000CS ja 9-5 Griffin.

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: K Mai 09, 2007 21:33
Postitas teager
9-5 facelift tuli MY02'ga
9-3 SS tuli välja MY03

Neid kahte on väga raske võrrelda.
Võrrelda saaks nt 9-3 Viggenit ning 9-5 Aerot (MY98-01), kuna need sama mootoriga.

Täpsusta autod, saame paremaid vastuseid anda.

terv, teager

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: K Mai 09, 2007 21:36
Postitas qdwin
Tasuks uurida 9-3 v6 mootoriga saadavust. See on hästi õnnestunud kooslus.
Veidi uitmõtteid: 9-3 on väiksem (tagaistujale suisa olematu põlveruumiga), 9-3 püsib passiivse tagasilla roolimise (ja palju muu) tõttu paremini teel, 9-5 puhul on tehnilisi apsakaid veidi rohkem (v6 apsakaid ei ole viitsinud otsida), 9-5 aero vedrustus ei ole üldse häirivalt kõva (vabalt võrreldadv mu tavalise tonnisega).

EDIT antud juhul pidasin silmas 9-3 SS ja SC-d.

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: K Mai 09, 2007 21:38
Postitas teager
Algselt postitas: qdwin
Tasuks uurida 9-3 v6 mootoriga saadavust. See on hästi õnnestunud kooslus.

Ilmselt mõtled sa siiski 9-5'te. :poke:

9-3 V6 tuli 2.8 twin-scroll turbona MY06 välja.

9-5 V6 asümmetriline turbo oli tootmises kuni MY03 (kaasaarvatud)

terv, teager

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: K Mai 09, 2007 21:40
Postitas qdwin
mõtlesin 9-3 2,8 v6

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: K Mai 09, 2007 21:58
Postitas MaxPower
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: qdwin
Tasuks uurida 9-3 v6 mootoriga saadavust. See on hästi õnnestunud kooslus.

Ilmselt mõtled sa siiski 9-5'te. :poke:

9-3 V6 tuli 2.8 twin-scroll turbona MY06 välja.

9-5 V6 asümmetriline turbo oli tootmises kuni MY03 (kaasaarvatud)

terv, teager

sellise asümmeetrilise turboga Grffin on mul juba olnud...nüüd on plaanis, et kui Saab siis ainult AERO
9-5 mõtlen ainult sellist mis on 2004a mudel, see esistange näeb väga seff välja. Aga nagu olen kuulnud siis neil pole enam seda 8a. mootori garantiid, on see nii?
9-3 SS-i ple veel võimalust olnud omada ja seega võiks ju proovida:)
Kes keegi oskaks öelda et kumma tehniline pool oleks vastupidavam? Nagu olen aru saanud 9-5 oli mingid mootori jamad ja 9-3 kipub jahutusvedelik käigukasti jooksma, on veel midagi?

Igaks juhuks mainin et vaatan ainult automaate, manuaal on sama hästi kui välistatud!

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: N Mai 10, 2007 1:20
Postitas Janne
Üritades kahe sõnaga teemat hõlmata võiks öelda: maitse asi; ehk head autod on kindlasti mõlemad.

Olles mõlema viidatud mudeliga erinevates teeoludes mõnevõrra sõitnud, mõtlesin, et üritan siinkohal ka mõned mõtted, tähelepanekud kirja panna, mis ei pretendeeri kindlasti mingile tõele või soovitusele, vaid väljendavad pigem subjektiivset arvamust.

Alustama peaks aga vist sellegipoolest objektiivsetest kriteeriumidest, ehk tehnilistest andmetest (võrdluses 9-3 ja 9-5 Aero mõlemad sedaanid ning automaatkastiga); kiirendus 100-ni 9-5-l 8,2 sek. ja 9-3-l 8,8 sek.; keskmine kütusekulu 9-5-l 10,1 ja 9-3-l 9,1. Isiklik kogemus ütleb, et keskmine kütusekulu tõepoolest mõlema puhul 9-10l vahele jääb, ehk siis ökonoomia sõltub pigem sõidustiilist.
Kiirenduse osas julgeksin plussi anda 9-5-le ja peamiselt tänu Sport reziimi kasutamise võimalusele.
Mahutavuse ja ruumikuse seisukohalt on 9-5 puht objektiivselt avaram ja mahukam. Samas on 9-3e kompaktsuse juures suudetud pakiruum teha sügav ja hästi mahutav (näiteks lapsevanker mahub sinna kenasti).
Pluss poolele 9-5 puhul võiks kanda ka istmete mugavuse. Ehkki 9-3-e istmed näevad välja võibolla pisut sportlikumad, pakuvad paremat külgtuge ja mugavust ikkagi 9-5 istmed, mis on vast ühed paremad istmed ka teiste automarkidega võrreldes.
Võrreldes tehase poolt pakutavaid (parimaid) helisüsteeme 300w (ja 13 kõlarit) 9-3-l vs 200w (ja 9 kõlarit) 9-5-l annaksin plussi vaatamata kesisematele näitajatele siiski 9-5 stereole; võibolla on siin üheks heli mõjutavaks teguriks ka viimistlusmaterjalid.
Viimati nimetatu, ehk salongis kasutatud materjal, on kindlasti parem 9-5 puhul, mis mh tähendab ka vähem igasugu (häirivaid) naginaid.
9-3 kasuks räägivad mitmed tehnilised uuendused, samuti asjaolu, et kuna mudel on sisuliselt sama välisdisainiga siiani tootmises, hoiab ta ka paremini hinda (ja on ka suurema järelturuga).
Tehnilise külje pealt, ehk vigade seisukohalt on pigem määravaks auto ajalugu, ehk kuidas on autot eelnevalt hooldatud, hoitud.

Käsitletud sai ainult väikest osa aspektidest ja vabandan, kui võrdlus sai pisut pealiskaudne, aga kõikide detailide kõrvutamine veniks ilmselt liiga pikaks. Liiatigi on kõikidest objektiivsetest ja vähem objektiivsetest aspektidest olulisem emotsioon, mis tekib autorooli istudes ja sõites.

Terv,
Janne

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: N Mai 10, 2007 10:45
Postitas MaxPower
tänud hea ülevaate eest...aga oskab keegi lisada midagi ka tehnika kohapealt?

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: N Mai 10, 2007 11:05
Postitas qdwin
9-5 on veidi kapriissem.

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: N Mai 10, 2007 13:40
Postitas kasparius
Algselt postitas: MaxPower
tänud hea ülevaate eest...aga oskab keegi lisada midagi ka tehnika kohapealt?
Kui natuke otsingut kasutada ja Lugejate autode teemas loed, siis saad paljudele kõhklemistele vastused. Tehnikast ka palju juttu olnud.

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: R Mai 11, 2007 0:55
Postitas Jupats
Algselt postitas: MaxPower
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: qdwin
Tasuks uurida 9-3 v6 mootoriga saadavust. See on hästi õnnestunud kooslus.

Ilmselt mõtled sa siiski 9-5'te. :poke:

9-3 V6 tuli 2.8 twin-scroll turbona MY06 välja.

9-5 V6 asümmetriline turbo oli tootmises kuni MY03 (kaasaarvatud)

terv, teager

sellise asümmeetrilise turboga Grffin on mul juba olnud...nüüd on plaanis, et kui Saab siis ainult AERO
9-5 mõtlen ainult sellist mis on 2004a mudel, see esistange näeb väga seff välja. Aga nagu olen kuulnud siis neil pole enam seda 8a. mootori garantiid, on see nii?
9-3 SS-i ple veel võimalust olnud omada ja seega võiks ju proovida:)
Kes keegi oskaks öelda et kumma tehniline pool oleks vastupidavam? Nagu olen aru saanud 9-5 oli mingid mootori jamad ja 9-3 kipub jahutusvedelik käigukasti jooksma, on veel midagi?

Igaks juhuks mainin et vaatan ainult automaate, manuaal on sama hästi kui välistatud!

Ei ütleks küll, et 9-5 mootor jama oleks... (saan nüüd küll Trionicu käest tappa) Pigem on probleemiks veermik. 9-3 puhul olen kuulnud pidevalt probleeme elektroonika kohapealt. Nii väideti vähemalt VM´is.

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: R Mai 11, 2007 8:41
Postitas dohman
Algselt postitas: jupats
Algselt postitas: MaxPower
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: qdwin
Tasuks uurida 9-3 v6 mootoriga saadavust. See on hästi õnnestunud kooslus.

Ilmselt mõtled sa siiski 9-5'te. :poke:

9-3 V6 tuli 2.8 twin-scroll turbona MY06 välja.

9-5 V6 asümmetriline turbo oli tootmises kuni MY03 (kaasaarvatud)

terv, teager

sellise asümmeetrilise turboga Grffin on mul juba olnud...nüüd on plaanis, et kui Saab siis ainult AERO
9-5 mõtlen ainult sellist mis on 2004a mudel, see esistange näeb väga seff välja. Aga nagu olen kuulnud siis neil pole enam seda 8a. mootori garantiid, on see nii?
9-3 SS-i ple veel võimalust olnud omada ja seega võiks ju proovida:)
Kes keegi oskaks öelda et kumma tehniline pool oleks vastupidavam? Nagu olen aru saanud 9-5 oli mingid mootori jamad ja 9-3 kipub jahutusvedelik käigukasti jooksma, on veel midagi?

Igaks juhuks mainin et vaatan ainult automaate, manuaal on sama hästi kui välistatud!

Ei ütleks küll, et 9-5 mootor jama oleks... (saan nüüd küll Trionicu käest tappa) Pigem on probleemiks veermik. 9-3 puhul olen kuulnud pidevalt probleeme elektroonika kohapealt. Nii väideti vähemalt VM´is.
Veermik on ikka rohkem 9-3 probleem. Amordid+tugilaagrid, bumerangid.

Saab 9-5 Aero vs 9-3 Aero

Postitatud: T Mai 29, 2007 20:53
Postitas MaxPower
minu poolest võib teema sulgeda...Aero olemas, tänud Jannele et viicib korralike masinaid tuua!