1. leht 1-st

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: P Mai 13, 2007 19:31
Postitas erik
Tere
Oma kuu aega olnud 97a Swiss Editioni omanik, kaubaga rahul ja kõik ilus-kena momendil.
Sellegipoolest, kui vaadata seda alamfoorumit, jääb silma väga palju käigukastiriketega seotud teemasid. Endal ka kahtlane tunne, et esimene jama võib tulla seoses käigukastiga.

Nimelt teise käigu viskab vahel välja. Seda küll ainult juhul, kui sidur on all. Mitte küll üli-tihti, aga selle kuu aja jooksul siiski mitukümmend korda kokku. Lisaks veel paar korda, mil peale käivitamist ei tule tagurpidikäik välja. Pidi veidi jõudu kasutama.

Ei ootagi siit, et keegi arvaks 100% kindlusega ära, milles viga, küll aga oleks tore kui teada saaks, milles kõige tõenäolisemalt probleem seisneda võib. Kui palju oleks kasu suvalises teeninduses käimisest? Tegu ikkagi Kuressaare linnaga, mitte Tallinnaga.


Ja üks küsimus veel.
Kui süüde välja võtta, jääb umbes 10 minutiks mingi kõrisev heli kõlama, mis tuleb konditsioneeri alt. Ümmargune asi istmesoojendusnupu kohtade kõrval on vist kliimaseade sisetemperatuuri andur? Igatahes nii palju kui näpp ulatus istmesoojenduse juhtmete vahelt selle anduri vms juurde, tundus et tegu mingi vendiga, mis undama jääb.. Et kui keegi oskab öelda, siis kas on normaalne, et see tööle jääb peale süüte väljavõtmist? Algul sellist häält nagu ei märganud...

Tänud ette, kes viitsivad läbi lugeda ja oma tarkust jagada..

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: P Mai 13, 2007 19:43
Postitas IFF
Algselt postitas: erik

Ja üks küsimus veel.
Kui süüde välja võtta, jääb umbes 10 minutiks mingi kõrisev heli kõlama, mis tuleb konditsioneeri alt. Ümmargune asi istmesoojendusnupu kohtade kõrval on vist kliimaseade sisetemperatuuri andur? Igatahes nii palju kui näpp ulatus istmesoojenduse juhtmete vahelt selle anduri vms juurde, tundus et tegu mingi vendiga, mis undama jääb.. Et kui keegi oskab öelda, siis kas on normaalne, et see tööle jääb peale süüte väljavõtmist? Algul sellist häält nagu ei märganud...

Tänud ette, kes viitsivad läbi lugeda ja oma tarkust jagada..

See on tõesti sisetemperatuuri andur. Seal sees on väike ventilaator mis ringi käib ning õhku sisse imeb. See, et ta tööle jääb mõneks minutiks peale sööte välja keeramist on täiesti normaalne. Alguses sa seda ilmselt ei kuulnud, sest ta ei teinud häält. Puhastatult ning õlitatult käib ta ringi vägagi vaikselt.

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: P Mai 13, 2007 20:02
Postitas erik
Algselt postitas: roomlane
Võid lasta vaadata, kas mootoripadjad kõik terved

mis täpsemalt sellele vihjab, et äkki pole terved?

hetkel just proovisin, et saan ilma suurema vaevata (st. üpriski kerge surumisega) teise käigu välja sõidu pealt pööretel 2000. see kas ei näita, et midagi on ikka jamasti?

* tean, et selline käigu välja võtmine ilma lahutamata pole mitte hea, ega ma teist korda ei proovigi

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: P Mai 13, 2007 20:39
Postitas D116
Algselt postitas: erik
Algselt postitas: roomlane
Võid lasta vaadata, kas mootoripadjad kõik terved

mis täpsemalt sellele vihjab, et äkki pole terved?

hetkel just proovisin, et saan ilma suurema vaevata (st. üpriski kerge surumisega) teise käigu välja sõidu pealt pööretel 2000. see kas ei näita, et midagi on ikka jamasti?

* tean, et selline käigu välja võtmine ilma lahutamata pole mitte hea, ega ma teist korda ei proovigi

vaheta käigukastis õli(mineraalne mootori õli ~200-) ära ja nääd mis seal sees oli, kui metalli näed siis viga on kastis.

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: E Mai 14, 2007 13:15
Postitas erik
homme reval-autosse
täna kui käisin uurimas, rääkisid nad täissündist igatahes. kas peaksin nõudma mineraalset?

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: E Mai 14, 2007 13:36
Postitas MadMan
1996-2002 oli käimakastis kasutusel Saab Synthetic Manual Transmission fluid, alates 2002 SAAB MTF 0063. Segamini ei tohi neid panna.
Täpsemalt siin TheSaabSite
Veel infot ElkParts
Soovitav on kasutada originaalvedelikke.

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: E Mai 14, 2007 14:47
Postitas SoS
Algselt postitas: erik
hetkel just proovisin, et saan ilma suurema vaevata (st. üpriski kerge surumisega) teise käigu välja sõidu pealt pööretel 2000. see kas ei näita, et midagi on ikka jamasti?

* tean, et selline käigu välja võtmine ilma lahutamata pole mitte hea, ega ma teist korda ei proovigi
OT: Miks selline tegevus nii paha on? Mul tulevad kolmas ja neljas käik ka ilma lahutamata kergelt välja kui gaasipedaali samalajal ei puutu

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: E Mai 14, 2007 15:28
Postitas erik
ma kuskilt nagu kuulnud.. aga kuna ma olen ikka ülimalt tehnikavõõras, ei ole mu jutt selle kohapealt kindlasti kuld

ja kas tasuks siis audi meeste käest nõuda, et nad originaal saabi-sünteetilist telliks? kuressaarest kohapealt vaevalt võtta on seda

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: E Mai 14, 2007 17:07
Postitas olaviv
Kui käigu jõuga välja kangutada, siis võib halvasti mõjuda.

Ja antud masin on väärt originaalõli, milleks riskida. Vahetus kannatab oodata ka, niiet kiirustamiseks pole ka põhjust.

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: E Mai 14, 2007 17:45
Postitas SoS
Algselt postitas: olaviv
Kui käigu jõuga välja kangutada, siis võib halvasti mõjuda.
OT: Tähendab jõudu rakendan samapalju kui lahutatud siduriga käiku välja võttes, siis ei tohiks ju "lõhkumisega" tegemist olla??

900s '97 küsimused/probleemid (?)

Postitatud: E Mai 14, 2007 18:09
Postitas olaviv
Minumeelest mitte.