1. leht 1-st
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: P Mai 20, 2007 21:56
Postitas MMclub
Käisin reedel sellist isendit silmamas Danlor autoplatsil
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Oskaks keegi siis Saabi võhikut aidata ja mida peaks taaskord vaatama minemisel tähelepanema? Reedel oli kõik küll roosiline - ainuke asi mis silma vist isegi jäi oli see et display oli vigane. Juttu tehes "Kas tal on midagi korrast ära?" vastati sellepeale et talle on test tehtud ja ainuke asi mis katki pidi olema on signa pasuni aku mingi teema ... ja et rohkem kaebusi ei taheta üldse kuulda - loomulik müügimehe jutt ...
Kuid 3.0 v6 plussid / miinused ? Üldiselt mis on 9-5 plussid ... ja milliseid soovitate vaadata... rahadeks oleks ~100 000 .- ning sooviks automaatkast, nahksisu jne.
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: P Mai 20, 2007 22:04
Postitas ill
Danlori platsi vahetus läheduses on Troost auto, lase sinna viia ja saad teada kogu tõe auto kohta.
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: P Mai 20, 2007 22:05
Postitas Jürgen
Ma vaataksin ivometsa griffini poole igatahes..
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: P Mai 20, 2007 22:06
Postitas Cyber
Ürita see auto toimetada Danlorist üle tee Troost autosse kontrolli..

Öeldakse sulle ausalt ära, mis viga.
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: P Mai 20, 2007 22:07
Postitas ivomets
ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga....

:
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: P Mai 20, 2007 22:37
Postitas MMclub
no aga rääkige mis summad kuluvad jne.
tegelikult sellise abipoole ma tahaksingi pöörduda.
hetkel on mõtteis siis see Saab ja mõni e39 525tds
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: P Mai 20, 2007 23:56
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: ivomets
ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga....

:
Eks ta ole jah nii, 3,0 V6 puhul niipalju on parem, et turbo ja tuulutusehädad jäävad ära, samuti ei pea kulukat ketivahetust tegema, süütekassett ei jäta ka teele.
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: E Mai 21, 2007 11:05
Postitas tonisk
Mis SAAB see siis enam on kui neid "hädasid" ei oleks?

Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: E Mai 21, 2007 13:09
Postitas dohman
3,0 hammasrihma vahetus on ainult paar kilo väiksem summa kui kettide vahetus. läbisõiduks 170tuh oled sa juba jõudnud seda 2x teha.
Süütekassett jätab samamoodi teele.
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: E Mai 21, 2007 13:11
Postitas sipelgaz
Seesama auto oli siin (Luksemburgis) 4300€ 'ga müügis.
Luksemburgis olevad 2 saabi "Ametlikku" esindust midagi sellest autost ei tea, peale selle, et viimati käis mingit "kummitoru" vahetamas aastal 2005 veebruaris Garage Grün'i juures ja siis oli kilomeetreid eest 203'156. Peale seda, siin kohalikke "Ametlikke" hoolduseid tehtud ei ole. (Seda peaks nüüd hooldusraamatuga äkki vördlema)
See ei pea veel midagi paha tähendama, vöib ka vabalt olla, et muidu on saksamaal hoolduses käinud.
Kena päeva,
:wtf: Sipelgaz:wise:
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: E Mai 21, 2007 23:39
Postitas villem
see et 3,0 on töökindlam on legend.
olen oma mõlemal 3,0 Saabil vahetanud turbod, karteri tuulutused, rihmad, kõik võimalikud simmerid, DI kassetid. V6 mootoril on neid veel 2 nii et poole kulukam. Muide DI kassetide lõppemine on mind teepeale jätnud küll. Lisaks tuli peale DI kasseti surma katalüsaatori vahetus teha.
Mõlema autoga olen koguaeg korralisi hooldusi teinud, aga hädadest pääsu pole.
Kuidagi kahtlased on need Kadakaturu platsid.
Ostsin kunagi sealtsamast kõrvaltplatsilt Automixx(ilmselt on nüüd juba uus nimi) Alfa Romeo, mis pärast väljatuli oli kapitaalselt avariiline, aga jubehästi üleslöödud. Tünga saamine sellistelt platsidelt on suht reaalne.
Nii et vii kindlasti Troosti Trionicujuurde ülevaatusesse.
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: T Mai 22, 2007 13:54
Postitas MMclub
aitäh , eks olen kursis asjaga veidi paremini,
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: T Mai 22, 2007 19:54
Postitas Trionic
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: ivomets
ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga....

:
Eks ta ole jah nii, 3,0 V6 puhul niipalju on parem, et turbo ja tuulutusehädad jäävad ära, samuti ei pea kulukat ketivahetust tegema, süütekassett ei jäta ka teele.
Turbohädad on alles,kuna tegu on turbomootoriga,tuhedam rihmavahetus nullib kettidevahetuse hinna ja süütekassette on lausa KAKS:poke:
Muidu eelistaksin ise seda V-6 mootorit.
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: T Mai 22, 2007 21:06
Postitas Jupats
Kas tõesti kaks??
Ei suutnud kahjuks leida mõnda V6 mootoriruumi pilti, millel mootori plastkatet poleks.
Huvitav, kuidas need asetsevad üksteise suhtes? 2 kolme piibuga kassetti siis?
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: T Mai 22, 2007 21:29
Postitas suur
Algselt postitas: jupats
Kas tõesti kaks??
Ei suutnud kahjuks leida mõnda V6 mootoriruumi pilti, millel mootori plastkatet poleks.
Huvitav, kuidas need asetsevad üksteise suhtes? 2 kolme piibuga kassetti siis?
Ootoot, mõtle nüüd natuke. On sul üldse aimu, mida tähendab V-mootor?
Mismoodi sa V-mootori puhul ühe DI-ga hakkama saad? Loe V6 mootorist wikipediast:
http://en.wikipedia.org/wiki/V6_engine
Üks pilt suvalisest

V6 mootorist, ehk toob pisut selgust:

Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
Postitatud: K Mai 23, 2007 11:01
Postitas Jupats
Sain sellele asetusele juba pihta jah. Nii palju jõudsin eelpool mainida, et 2 3piibulist kassetti on.
nagu mul sõber ütleb V6= 2x R3