1. leht 1-st

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Mai 21, 2007 15:40
Postitas Markus
Juhtus selline asi, et minu õe SAABikesel lõi järski armatuuris korraga põlema aku, piduri ja hoiatus (kolmnurgas hüüumärk)
tuli.

Veel annab hoiatussignaali nagu oleks käsipidur peal.

Kas keegi oskab nõu anda, mis selle kompoti põhjustada võis?

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 7:02
Postitas Trionic
generaator ei lae?

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 8:56
Postitas Markus
Eilsetel katsetustel selgus, et genekas tõepoolest ei lae.

Jama on ainult selles, et ta on autoga sügaval metsas ja tsivilisatsioonist eemal.

Kas mingi käepäraste ja lihtsate vahenditega annaks midagi ette võtta?

Naisterahvas ehmatas hirmsasti ära kui nii palju tulesid korraga põlema läks:P

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 9:29
Postitas Markus
Järvseljal. Neil seal praktika. Uurivad puid ja põõsaid :P

Mis hinnaks on?

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 9:59
Postitas Cyber
Äkki pole mitte gene vaid tablett?? Selle vahetus lihtsam ilmselt kui terve gene... (kui muidugi NG-l on selline... :red: )

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 11:37
Postitas Jupats
Järvselja...ürgmets... seal pole tõesti 20km raadiuses ühtegi inimest:o

Kas EPA/Maaülikooli keskonnakaitse tudengid?
sry OT pärast:red:

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 13:22
Postitas suur
Algselt postitas: roomlane
Kui genekas läbi, siis mul on enda vana mootori küljes üks täitsa olemas ja müügiks pakkuda :)

Esialgu võiks üle vaadata kapotialused juhtmed. Kui sügaval, kus metsas?
Kui Gene ei lae, siis see ei tähenda veel et ta läbi oleks. Reeglina saab mittelaadivast genekast ikka asja.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 14:40
Postitas Markus
EPA tudengid jah. Tutvuvad kummikud silmini vett täis Eestiga. Õde küsis, et äkki juhtus midagi kui ta kummikutega sõitis, et nendega ei tunnetavat ta nii hästi :P:thumb:

Aga mis soovitusi metsas olevale masinale anda? Seal on paar usinat noormeest aga iga näpunäide ja õpetus tuleks kasuks.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 18:27
Postitas Trionic
Algselt postitas: Cyber
Äkki pole mitte gene vaid tablett?? Selle vahetus lihtsam ilmselt kui terve gene... (kui muidugi NG-l on selline... :red: )
ei ole tabletti isegi su tonnisel.94edasi tulid uuema generatsiooni genekad.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 18:28
Postitas Trionic
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: roomlane
Kui genekas läbi, siis mul on enda vana mootori küljes üks täitsa olemas ja müügiks pakkuda :)

Esialgu võiks üle vaadata kapotialused juhtmed. Kui sügaval, kus metsas?
Kui Gene ei lae, siis see ei tähenda veel et ta läbi oleks. Reeglina saab mittelaadivast genekast ikka asja.
Kui genekas ei lae,siis on ta ju "läbi".

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 19:53
Postitas suur
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: roomlane
Kui genekas läbi, siis mul on enda vana mootori küljes üks täitsa olemas ja müügiks pakkuda :)

Esialgu võiks üle vaadata kapotialused juhtmed. Kui sügaval, kus metsas?
Kui Gene ei lae, siis see ei tähenda veel et ta läbi oleks. Reeglina saab mittelaadivast genekast ikka asja.
Kui genekas ei lae,siis on ta ju "läbi".
Pidasin silmas seda, et ilmtingimata ei pea poodi/romulasse kohe uut/kasutatud genekat hankima minema.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mai 22, 2007 19:56
Postitas Trionic
Vahetusagregaadid on tänaseks nii odavaks muutunud,et enamusel juhtudel ei tasu rem. end enam ära.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Juun 18, 2007 18:59
Postitas Emmerich
Algselt postitas: Markus
Eilsetel katsetustel selgus, et genekas tõepoolest ei lae.

Jama on ainult selles, et ta on autoga sügaval metsas ja tsivilisatsioonist eemal.

Kas mingi käepäraste ja lihtsate vahenditega annaks midagi ette võtta?

Naisterahvas ehmatas hirmsasti ära kui nii palju tulesid korraga põlema läks:P

Kuidas seiklus lõppes ja mis "diagnoosi" proffid panid?

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Juun 18, 2007 19:09
Postitas Markus
Kuna eriti targemaks metsas ei saadud peale selle, et genekas ei lae, siis viidi auto remonti. Kuskile Raadile, kus garaažis mehed geneka maha võtsis ja dioodiploki ära vahetasid.
Kokku maksis see lõbu 2300.-. Kui oleks geneka ise kohale viinud, siis u 700.-
Kirusid pikalt, et on ikka hullu kohta genekas peitu pandud:P

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Juun 18, 2007 20:05
Postitas napoleon
Algselt postitas: Trionic
Vahetusagregaadid on tänaseks nii odavaks muutunud,et enamusel juhtudel ei tasu rem. end enam ära.

Kas SAABi genekad on harjadeta? Harjade vahetus terve geneka vahetamise asemel ennast siiski ju õigustab ja see on ka suht levinud põhjus, kui genekas ei lae(konkreetselt Saabide kohta muidugi ei tea).

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Juun 19, 2007 6:24
Postitas Trionic
Uuematüübilistel genekatel jõuab tavaliselt enne midagi muud ära kustuda,kui harjad ära kuluda. Harjade vahetuseks tuleb neil genekas pulkadeks võtta ,et pingetegulaator koos harjadega ära vahetada.Harju normaalsete meetoditega eraldi vahetada ei saa(kuigi on võimalik).Osa pengeregulaatoreid maksavad 1-3kiloeeku.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Mär 12, 2012 9:52
Postitas oswald
tõstan 5-aastat teemat veidi ülespoole. Hakkas endalgi akutuli armatuuris põlema. Umbes kolm nädalat tagasi jäi peale käivitamist pooleks minutiks põlema, siis äärekivilt alla sõites kustus. Eile hakkas sõidu ajal põlema, aga vedas ~10km koju välja.
Kas on mingi võimalus, et Tallinna suurepärastel teedel on mingi ühendus lahti põrunud või aitab ainult uus generaator?
Romulast pole vast mõtet otsida, sest seal on sama vanad jupid enamasti küljes...
Ja veel - kui kaua õppinud mehed generaatorit vahetavad? Endal kahjuks vastav ruum puudub..

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Mär 12, 2012 10:07
Postitas Trionic
Sõltuvalt mootorist-paar tundi läheb ära.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Mär 12, 2012 14:51
Postitas oswald
Üks loll küsimus veel lisaks - roolivõim ja generaator on vist sama rihma pealt? Kord eelmine nädal nagu mõtlesin, et rool käib suts raskemalt - äkki vaja hoopis rihma pingutada/vahetada?

Tobe oleks generaatorit vahetada, kui viga mujal..

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Mär 12, 2012 16:29
Postitas evil
tavaliselt kuluvad neil kontaktrõngad ära enne kui harjad.30euri läks maksma ja kleebiti uued rõngad.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: T Mär 13, 2012 7:31
Postitas Trionic
Üks loll küsimus veel lisaks - roolivõim ja generaator on vist sama rihma pealt? Kord eelmine nädal nagu mõtlesin, et rool käib suts raskemalt - äkki vaja hoopis rihma pingutada/vahetada?

Tobe oleks generaatorit vahetada, kui viga mujal..
Rihmal on automaatpinguti.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Mär 19, 2012 9:43
Postitas oswald
Selgus, et pingeregulaatori vahetamine ei aidanud ja peab uue generaatori panema. Mida Eestis ei ole.. Nii tore..

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Mär 19, 2012 10:18
Postitas ivomets
Selgus, et pingeregulaatori vahetamine ei aidanud ja peab uue generaatori panema. Mida Eestis ei ole.. Nii tore..

loodan, et see asi sai selgeks ennem, kui genekas masinale peale pandi?? näiteks kuskil pingis kontrolliti??

ma arvan, et pole seal midagi erilist su genekal, peaks leidma ikka...
need suht universaalsed.

Armatuuris tuled põlevad

Postitatud: E Mär 19, 2012 15:03
Postitas oswald

loodan, et see asi sai selgeks ennem, kui genekas masinale peale pandi?? näiteks kuskil pingis kontrolliti??

See selgub ehk homme-ülehomme. Eeldatavasti Troostis teatakse, mida tehakse...