1. leht 2-st
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: K Mai 23, 2007 12:33
Postitas Joonas
Tere kõik Saabiomanikud.
Pean tunnistama, et Saabid on mulle juba pikemat aega meeldinud. Kui 2006 a. alguses nägin kuidas üks mu sõber (loe: TROLL) ostis omale ühe kena tumesinise Saab 9-5e (loe TROLLi), siis hakkas Saabide vaatamisest väheks jääma. Seadsin endale sihiks osta 9-3 SSi 129kW+enamvähem lisad. Paraku sobivat isendit ei leidnud pikka aega, üritasin teha järele andmisi ja muudatusi oma soovides .... (ah te niikui nii ei viitsi seda lugeda) ... ja siis otsustasin et kui juba siis 9-5 Aero.
Sai siis soetatud 9-5 Aero Estate, millele ka hr.Hirsch oma näpuotstega 21kW ja muud kraami juurde pudistanud on.
Täpsemalt andmeid:
Saab 9-5 Aero Estate
v.a. 2005
võimsus: 205kw
Lisad: puuduvad vent.istmed + orig.navi+veel nipet-näpet
Esimesed 1,5 nädalased sõidukogemused on ka käes...

arvestades et ma 81kW Toyotast istusin ümber 205kW Saab 9-5te, siis enne saab siin serveriruum otsa, kui ma oma emotsioonide kirjeldamisega ühelepoole saan.
Lisan natuke koledat pildimatejali ka!
Kas keegi aitab - kuidas ma saan mitut pilti korraga panna?
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: K Mai 23, 2007 12:42
Postitas IFF
Algselt postitas: jfs
Lisan natuke koledat pildimatejali ka!
Kas keegi aitab - kuidas ma saan mitut pilti korraga panna?
Ega sa ei saagi muudmoodi kui paned uue postituse uue pildiga kui tahad lisada otse pildi foorumisse. Võid aga ka lisada linke, noid võid mitu tükki järjest lükata.
PS: ootame korralike pilte ka siis

Kena auto.
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: K Mai 23, 2007 13:08
Postitas kasparius
See auto on Hunt Lambanahas niimiskole.

Ettevaatust siis madala stange ja tee äärekividega...
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: K Mai 23, 2007 13:11
Postitas vieko
Väga hirmuäratav ümberistumine sul 81 - 205kw aga emotsioone võib vist igaüks ise ette kujutada

Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: K Mai 23, 2007 16:53
Postitas AERO-plaan
Sai isegi istutud 63Kw-st 169Kw-sse. Kuigi aasta juba möödas, on naeratus ikka näol:D
:head:Ilusat kulgemist
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: K Mai 23, 2007 17:52
Postitas dohman
Vägev!
selline taskurakett külvab ainult kadedust
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: K Mai 23, 2007 23:37
Postitas Cordis
see velg on üks andekamaid üldse saabi omade valikus
2004 a aero oma vist

Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: K Mai 23, 2007 23:46
Postitas Jürgen
Algselt postitas: Cordis
see velg on üks andekamaid üldse saabi omade valikus
2004 a aero oma vist
Olen sinuga samal meelel, kuid millegi pärast pildilt tundub, et sellele autole ei sobi see, maitse asi..Kena liikur muidu.

Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 0:03
Postitas tripp
Algselt postitas: Anti-flag
Algselt postitas: Cordis
see velg on üks andekamaid üldse saabi omade valikus
2004 a aero oma vist
Olen sinuga samal meelel, kuid millegi pärast pildilt tundub, et sellele autole ei sobi see, maitse asi..Kena liikur muidu.
See on väga ilus velg ükskõik missuguse 9-5 all. Mul endal ka see velg ja väga ilus on

Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 10:25
Postitas wyxx
1 samasugune ka Nature Mindil müügis- kas muretsesid sealt?
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 10:25
Postitas Joonas
Nüüd siis paar paremat pilti ka...
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 10:27
Postitas Joonas
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 10:28
Postitas Joonas
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 10:30
Postitas Joonas
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 11:03
Postitas Cyber
Algselt postitas: wyxx
1 samasugune ka Nature Mindil müügis- kas muretsesid sealt?
Aeroport.ee numbrialused on küll olemas, ilmselt on piisav vihje ...

Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 12:04
Postitas wyxx
Esimese pildi pääl oli vihje küllalt hägune;) aga elagu Nature Mind!
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 12:06
Postitas dreamer12
Õnnitlused hea ostu puhul usaldusväärsete inimeste käest. Mu Aero sama teed maale tulnud. Hoia siis jalga ikka vähe tagasi ka, kuigi see on see kõige raksem asi. Aga lubasid ju vaja, et sõita

saada!
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 12:31
Postitas Joonas
Jah sealt mahetoodete hulgast ma ta välja valisin.
Üks päev otsustasin ka Hundi lambanahast välja tuua

... oehh tore oli!
Ma ei tea kuidas teistele tundub, aga tänaval tavaliikluses roolilt käikude vahetamine pole eriti mugav. Võibolla maanteel möödasõiduks, aga eelkõige vajab see suletud ringrada vms, et asjast täit mõnu tunda.
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 12:53
Postitas qdwin
Roolilt käikude vahetamine on pigem tüütu. Ma ei viitsi isegi möödasõiduks võimlema hakata. Suletud ringrajal oleks muidugi hoopis teine tera tõesti, olen igal juhul nõus.
PS! Aga hundiga lambanahas harjub kiiresti, eriti veel trionic T7.7 emotsioonide tapmisele häälestatud loogika tõttu.
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 21:22
Postitas KaidoV
Teemasse - õnnitlused hea valiku puhul.
Teemast välja:
Roolilt käikude vahetamine rinkal tavalise 3-punktivööga nüüd küll mingi rõõm ei ole. OK, ma tean, et 9-5 Aero iste on parem kui 9-3 oma aga ma ei usu, et nii palju parem. Kui sul pool auru läheb roolist kinni hoides enda istmes pidamisele siis roolimisele lisaks seal neid labasid otsida on ebameeldiv. Ise pigem üritasin kangiga ja tuli parem välja. Aga eks see sõltub rooli/tooli tihendist ja sõidust endast ka.
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 21:55
Postitas Joonas
Teemast välja:
Roolilt käikude vahetamine rinkal tavalise 3-punktivööga nüüd küll mingi rõõm ei ole. OK, ma tean, et 9-5 Aero iste on parem kui 9-3 oma aga ma ei usu, et nii palju parem. Kui sul pool auru läheb roolist kinni hoides enda istmes pidamisele siis roolimisele lisaks seal neid labasid otsida on ebameeldiv. Ise pigem üritasin kangiga ja tuli parem välja. Aga eks see sõltub rooli/tooli tihendist ja sõidust endast ka.
Selles suhtes on sul õigus küll, et pool auru kuluks roolist kinnihoidmisele. Ega ma pole rinkal käinud ja sellise sõduvahendiga ei plaanigi minna, aga lihtsalt mainisin, kus võib roolilt käiguvahetusest enam rõõmu tunda.
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 21:58
Postitas Cyber
Kes see siis kurves käiku vahetab...

kurve minnes peaks ainult kiirendama, igasugu käiguvahetused ja pidurdamised peaks enne tehtud olema..
(räägib spetsialist, kes pole elus ringrajal käinud..

)
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 23:04
Postitas MaxPower
õnnitlused kena auto puhul...nägin seda masinat parklas seismas teiste Saabide kõrval, kui oma tulevast Aero´t (hetkel juba minu kasutuses) proovimas käisin.
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 23:45
Postitas Joonas
To: MaxPower
Ega sinu omaks ei saanud see 9-5 Aero sedaan?
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Postitatud: N Mai 24, 2007 23:51
Postitas MaxPower
nii ta juhtus jah:headbang: