1. leht 1-st
9-5 paagi tuulutuse klapp
Postitatud: N Juun 07, 2007 12:57
Postitas Rivo
Tere
Eile läks mu SAABil 9-5/99 põlema "Check Engine", käisin Carringus ja Tech2 näitas, et paagi tuulutuse klapp oli vea andnud, peale vea kustutamist kustus Check Engine ja uuesti ei süttinud, samuti voolik tuulutuse klapi küljes pulseeris vaikselt, mis Märdi sõnul pidi viitama, et klapp töötab.
Kas on kellelgi kogemust, kui tõsiselt ma sellesse asja suhtuma peaksin, kas tuleks kiiremas korras mõni jupp ära vahetada või võis olla tegemist juhusliku ja väheolulise veaga?
Parimat,
Rivo
9-5 paagi tuulutuse klapp
Postitatud: R Juun 08, 2007 6:31
Postitas Trionic
Solenoidklappi tasuks puhastada ja kontrollida tema tihedust.
9-5 paagi tuulutuse klapp
Postitatud: R Juun 08, 2007 9:42
Postitas Rivo
Veel selline tähelepanek, et eile õhtul näitas kütusenäidik veerand paaki ja siis kukkus järsku punasesse, kui hästi järele mõelda siis oli see veerandi paagi näit ees olnud juba viimased ~150km.
Samas esines ka paar korda kummalist suremist, kus pöörded ühel korral peale käivitamist ja teisel korral foori taga seisma jäädes jäid kõikuma vahemikus 400-800 ja gaasi andes suri mootor välja.
Kas see klapp võib olla kõigi nende hädade põhjuseks ja kas ma saan selle puhastamise ja kontrollimisega ise hakkama või peaks Tallinna tee Troosti suunas ette võtma?
9-5 paagi tuulutuse klapp
Postitatud: R Juun 08, 2007 14:25
Postitas Rivo
Ka täna mitmel korral täheldasin, et kui gaas järsku maha lasta, kukuvad pöörded vahest 500 kanti. Kas see paagi tuulutuse klapi viga, mida Tech2 paar päeva tagasi näitas, on seotud ainult selle solenoidklapiga või võib asjaga olla seotud ka mõni teine jubin kütuse süsteemis?
9-5 paagi tuulutuse klapp
Postitatud: R Juun 08, 2007 14:29
Postitas snowguy
kamul oli viga selles jubinas kuid peale märdi antud soovitust mõraga voolikuotsast mõrajagu ära lõigata ja uuesti ühendada pole erilisi kõrvalnähtusid esinenud kuid check engine kummitab endiselt vahetevahel
9-5 paagi tuulutuse klapp
Postitatud: R Juun 08, 2007 19:24
Postitas Trionic
Algselt postitas: rivolemmik
Ka täna mitmel korral täheldasin, et kui gaas järsku maha lasta, kukuvad pöörded vahest 500 kanti. Kas see paagi tuulutuse klapi viga, mida Tech2 paar päeva tagasi näitas, on seotud ainult selle solenoidklapiga või võib asjaga olla seotud ka mõni teine jubin kütuse süsteemis?
Vaevalt häda selles klapis on.
9-5 paagi tuulutuse klapp
Postitatud: P Juun 10, 2007 5:57
Postitas Trionic
T-7`ga juhitavatel mootoritel levinuimaks hädaks on lekked:
sisselasketihendid(2tk.),väljalaske- ja turbo tihendid,vaakumvoolikud,lekkiv by-pass klapp ja selle väljundtoru O-rõngas.Kogu sisselase,alates õhumõõturi väljundist,kuni klappideni tuleks survestada-siis avastab kõik lekked.