1. leht 1-st
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 9:22
Postitas Rästas
Selline tähelepanek. Minu 9-3 ei ole ühtegi lukuauku ustes. Kui kesklukk (lukus oleku ajal) mingi põhjusel otsad annab, kuidas siis autosse sisse saab?
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:18
Postitas teager
Kui sa ikka hästi vaatad, siis juhiuksel ukselingil on lukuauk täitsa olemas. Või on mõni agar kodanik ukselingi välja vahetanud? Või mingi musta punni peale pannud?
Hoiad enda võtmel Saabi märki all, samal ajal sikutad sanga osa puldi osast eemale ning saadki võtme kätte.
terv, teager
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:39
Postitas Rästas
Algselt postitas: teager
Kui sa ikka hästi vaatad, siis juhiuksel ukselingil on lukuauk täitsa olemas. Või on mõni agar kodanik ukselingi välja vahetanud? Või mingi musta punni peale pannud?
Hoiad enda võtmel Saabi märki all, samal ajal sikutad sanga osa puldi osast eemale ning saadki võtme kätte.
terv, teager
Seda ma tean, et junni sees on võti

Aga juhipoolse lukuaugu asemel on must nööp- võtme märk peal. See ei liigu, eeldan, et pole lukuauku all.
Roomlane:
Saabi kohta ei tea, aga uuematel autodel on ukselukul punn peal, lukuauk on all olemas...
Vat, siis ikkagi võib seal nööbi all lukuauk olla

Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:41
Postitas teager
Küüned taha ja kisu ära, võtmeauk on seal täitsa olemas
terv, teager
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:43
Postitas Rästas
Tänud. Uurin järele.
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 12:27
Postitas rantto
Oskab keegi öelda kuidas nende võtmetega lood on? Olen näinud OG-l et oli 2võtit mis olid peaga ja 2 olid kile sees ilma peata nagu mingi tooriks vms. Minul on ainult üks võti alles ja auto ise näitab, et 2tk on kunagi aktiveeritud.
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 15:51
Postitas teager
Algselt postitas: roomlane
Soovitaks lasta tech2-ga vist see ainus järelejäänud võti ainult aktiivseks jätta.
Ma soovitaks pigem lasta uus võti teha ja siis ümber kodeerida mõlemad. See summa on päris kenake, kui sul VIIMANE ÜKSAINUS võti ära kaob ja siis pead laskma ümber progeda+uute võtmete tellimine.
terv, teager
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 16:55
Postitas rantto
Võtan teadmiseks:) Kas on ka infot palju uus võti+progemine maksta võiks?
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 18:43
Postitas wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 19:11
Postitas rantto
Algselt postitas: wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Tänud info eest, hakkan varsti Carringut susima, et uut võtit vaja:)
Kesklukk
Postitatud: R Juun 08, 2007 21:22
Postitas wyxx
Kodeerimine on "tasuta";) nii väideti VMs:P
Kesklukk
Postitatud: N Juun 14, 2007 23:50
Postitas saab9-3
Algselt postitas: wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Kuida sa nii odavalt nuppudega võtme said? mulle pakuti uud pulti 1700.- eest. Ma kujutan ette et nuppudega võti veel kallim.
Kesklukk
Postitatud: R Juun 15, 2007 6:20
Postitas svenska
Endal probleem on siis selline et EAGLE signalisatsiooni mõlemad puldid on nii lahjast materjalist tehtud et lihtsalty lagunevad ära, nupud on deformeerunud ning rõngakinnitused on ka pealt ära

. Ütleb keegi et kus on võimalik uued puldid saada (neid ju vist programmeritakse) ja mitte lihtsalt uued vaid ka teistsuguse korpusega (vastupidavuse pärast)? Küsin sellepärast et loodan et selle jama pärast kogu signat ei pea uut panema

PS Ei hakka sellepärast uut teemat alustama kuna viimased postitused olid nagu kodeerimisest...
Kesklukk
Postitatud: R Juun 15, 2007 9:34
Postitas wyxx
Algselt postitas: saab9-3
Algselt postitas: wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Kuida sa nii odavalt nuppudega võtme said? mulle pakuti uud pulti 1700.- eest. Ma kujutan ette et nuppudega võti veel kallim.
Ost sai tehtud ca. oktoober 2006. Minu mäletamist mööda oli hind just selles kandis. Ära võta seda 1200.- tõe pähe aga sinna-tänna see hind ikka jäi. (ja sinna-tänna samm ei tähenda minu jaoks mõndasadat krooni)
Uuri veel.
Kesklukk
Postitatud: L Juun 16, 2007 7:53
Postitas Trionic
Algselt postitas: saab9-3
Algselt postitas: wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Kuida sa nii odavalt nuppudega võtme said? mulle pakuti uud pulti 1700.- eest. Ma kujutan ette et nuppudega võti veel kallim.
Mina sain ca. 900eeguga puldiga võtme,seega jälle suhtlemise küsimus,kes ja mis hinnaga asja "välja räägib".
Kesklukk
Postitatud: L Juun 16, 2007 22:54
Postitas saab9-3
OK. Lähen uurin kohapeal, äkki saab ka hea hinnaga

Kesklukk
Postitatud: E Dets 31, 2007 18:22
Postitas saabSS
Teema nimi sobiv. Autoks Saab 9-3 '03
Probleemiks see, et peale autos olevat kesklukustuse nuppu vajutades annab mingi paari sekundi pärast sellise teate SID'il. Uksed on kõik kenasti lukus (ühe ukse nupp ei liigu ise üles, aga on kinni ja läheb kinni, kui on lahti).

Kesklukk
Postitatud: T Jaan 01, 2008 10:56
Postitas Trionic
Tester külge ja on näha,mis toimub.Arvata on,et lukuvahetus ees.
Kesklukk
Postitatud: T Jaan 01, 2008 11:11
Postitas Rästas
Mu Saabil oli ühel külmal novembriõhtul sama pilt ees (lukke ma ei kontrollinud). Järgmisel hommikul käivitades oli see teade lännu. Ühel päeval serveeris ta mingi muu lukuvea mulle ette: Theft Protection Failure, mille kohta arvasin, et IMMO.
Kui rääkida nati OT, ehk veateadetest, siis on Saab mulle näidanud ka jutukest ABS-i kohta. Lisaks on reguleerinud minu muusikakuulamist, sest ühel päeval "ei olnud" mu Saabil sees vastavat seadet, mis laulaks. Teel Saabijumala juurde hakkas raadio suurest hirmust tümpsuma. Jumal pani testri taha ja ütles, et raadio korras ja viga ei ole, 9-3 talvejamad, sest üks kindel jama oli lisaõhupumba surm, mis niiskuse pärast otsad andis (2003a Saabikute probleem), aga selle kohta hakkas põlema mootorivea tuli. Ootan VM-st uut pumpa (öeldi, et keegi ootab veel).
Tundub, et 9-3 SID (aju pigem) peksab segast - seda just külma ilmaga

Kontrollida tasub igal juhul lasta (eriti just siis, kui see veateade ees on, järgmisel või ülejärgmisel käivitamisel ei pruugi seda teadet enam olla).
Loogika ütleb, et korras auto ei tohiks sellist jama korraldada.