1. leht 1-st

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: L Juun 09, 2007 20:25
Postitas Pootsman
Tere!

Üks proovisõit Aeroga mõius nii halvasti, et nüüd liiguvad peas mõtted kuidas saab 125kw-st Aero.

Oleks huvitatud väikesest infost kuidas, mida ja kas saab teha seda ültse.

Esimese asjana tulid meelde.

1) Turbo
2) ECU
3) Pihustid

On veel midagi?
Käigukastid peaks ka neil erinevad olema? Tugevuses vahe ainult või ülekannetes või mõlemas osas?

Tänud taas kord ette.
9-5 Aero 2.3T 184kw = :head::head::head:

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: L Juun 09, 2007 20:41
Postitas suur
Tripp on sellega hakkama saanud.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: L Juun 09, 2007 21:34
Postitas dohman
Aga nüüd proovi näiteks võrdluseks 162kW Hirschi.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: L Juun 09, 2007 23:20
Postitas ivomets
KÕIGE LIHTSAM MYY OMA MAHA JA OSTA AERO.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: L Juun 09, 2007 23:28
Postitas Pootsman
Algselt postitas: dohman
Aga nüüd proovi näiteks võrdluseks 162kW Hirschi.

:)
Meeleldi prooviks, aga pole Pärnu vahel ühtegi kohanud.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: L Juun 09, 2007 23:49
Postitas S9K
Algselt postitas: ivomets
KÕIGE LIHTSAM MYY OMA MAHA JA OSTA AERO.

Ehk soovib ta ise sellist ehitada. Kõigile ei meeldi valmis kaup :D

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: P Juun 10, 2007 5:39
Postitas Trionic
Algselt postitas: dohman
Aga nüüd proovi näiteks võrdluseks 162kW Hirschi.

Või siis 200kW Hirsch-Troll

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: P Juun 10, 2007 5:49
Postitas Trionic
Tsiteerin:
1) Turbo
2) ECU
3) Pihustid

On veel midagi?
Käigukastid peaks ka neil erinevad olema? Tugevuses vahe ainult või ülekannetes või mõlemas osas?

Tegelikult oled õigel teel.Mida täpselt vahetada,sõltub aastakäigust.Turbo igatahes,kas mitsu,või suurem(kas ka parem?).Kasti pole tingimata tarvis vahetada,softi kasti ecu`s võiks küll.Pihustid peaks vastama ecu softile.
Algatuseks soft+turbo,saavutad ca140-170kW,sõltuvalt asjaoludest.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: P Juun 10, 2007 11:40
Postitas Pootsman
väljalaske jämedus on neil sama?
Aero oma võiks nagu suurem olla.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: P Juun 10, 2007 16:44
Postitas Jupats
Ei tea küll, et aero väljalase suurem oleks.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: E Juun 11, 2007 6:43
Postitas Trionic
Sama on.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: E Juun 11, 2007 9:18
Postitas Jupats
Algselt postitas: Trionic


Algatuseks soft+turbo,saavutad ca140-170kW,sõltuvalt asjaoludest.

Mis need sõltuvad asjaolud on?

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: E Juun 11, 2007 11:51
Postitas Pootsman
Algselt postitas: jupats
Algselt postitas: Trionic


Algatuseks soft+turbo,saavutad ca140-170kW,sõltuvalt asjaoludest.

Mis need sõltuvad asjaolud on?

Mootori olukord eelkõige

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: T Juun 12, 2007 6:21
Postitas Trionic
Terve masina seisund ja algsed raua-softiversioonid.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: N Juul 26, 2007 16:08
Postitas NO FEAR
Ma ei tahtnud uut teemat tekitada, sest see haakub ilusasti sama pealkirjaga.
Palju läheb maksma 03 aasta aero mootoriremont, kui mootori alumine osa on puruks. Mootoriblokk siis, samuti on segamini sisu, vänt, kolvid jm, mis nende juurde kuuluvad. Loodan mõne pildi saada, et kas tasub taastada või mitte?

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: N Juul 26, 2007 16:25
Postitas Cyber
Muretse uus mootor, saad ilmselt odavamalt, kui neid juppe ükshaaval muretsedes. Uuri Fendernetist näiteks sellise mootori hinda. Ehk ka Iisak&Trionic oskavad sulle mingit hinda öelda, on nad ju orgunnind svenssonite juurest sarnast kraami.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: N Juul 26, 2007 16:33
Postitas NO FEAR
Olukord on selgunud! Nii hull asi ei ole, üks kolb on katki, arvatavasti siis keps ning see on ära lõhkunud vända. Blokk ise on terve ja teised silindrid ka. Kes sinna sisse nii täpselt näeb, et öelda, mis tegelt läbi on.

Uus mootor antud autole on 25tuh ning seal pidid olema vist sepistatud kolvid sees?

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: N Juul 26, 2007 17:01
Postitas andres
Algselt postitas: NO FEAR
Olukord on selgunud! Nii hull asi ei ole, üks kolb on katki, arvatavasti siis keps ning see on ära lõhkunud vända. Blokk ise on terve ja teised silindrid ka. Kes sinna sisse nii täpselt näeb, et öelda, mis tegelt läbi on.

Uus mootor antud autole on 25tuh ning seal pidid olema vist sepistatud kolvid sees?
Kõik üksikult vahetatud jupid peavad olema identsed ülejäänutega(kaal) mis alles jäävad.
Kui uus on uus? Kas tehase uus või kasutatud uus?

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: R Juul 27, 2007 6:25
Postitas Trionic
Uus ei saa nii vähe maksta.Sepistatud vänt ja kolvid ise maksavad rohkem.

Saab 9-5 LPT->Aero

Postitatud: R Juul 27, 2007 8:26
Postitas NO FEAR
Sry, mitte uus, kasutatud uus!