1. leht 1-st
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: N Juun 14, 2007 22:39
Postitas tanel122
Käisin siis vulkaanuse juures ja vahetasin BPC klapi manuaalse versiooni vastu täitsa kõva toiminguga asi, minek totaalselt paranend ei mõtle enam kas tuleb turbo taha täisjõuga või mitte.(BPC oli täiesti pees põhjustas viimasel ajal kõvasti CUT Offe )aga nüüd siis teema juurde proovisime siis asja peale ,kuna turbo kella ei ole veel keerasime tunde järgi rõhu peale.mäest üles kolmas sisse 50 kh kõik ok spidomeetril läks turbo osuti punasele cut offi ei tekkinud.sõitsin siis kodu poole minema ja hakkas jama pihta nii kui kiirus üle 80 kh viiendaga kiirendades kohe cut off sama pull ka neljandaga ,turbo osuti viskas kohe üle punase.Koju jõudes keerasin muidugi rõhu maha kõik ok aga aru ma ei saa ikkagi miks just suurema kiiruse juures rõhk suuremaks läheb?enne oli kõik ju ok.(soovitan kõigil kellel BPC läbi panna peale manuaalne klapp teeb sõidu ühtlasemaks.Tänud Vulkaanusele!
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: N Juun 14, 2007 22:45
Postitas tanel122
Sai külastatud ka Troostis wernerit ,10 pallis 10 punkti (ülihea teenindus )Tartu jääb sellekohapealt kõvasti alla !
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: N Juun 14, 2007 22:48
Postitas saab9-3
Eks suurem rõhk tuleneb sellest, et suuremal kiirusel on ruurem õhutakistus ja mootor saab rohkem koormust.
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: N Juun 14, 2007 22:51
Postitas tanel122
seda küll aga mägi oli piisavalt hea tõusuga et rakendada täit jõudu
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: N Juun 14, 2007 22:56
Postitas Andrus99
See rõhu tõus ei tohiks küll sõltuda kiirusest, pigem ikka mootori koormatavusest. Järelikult saab mootor neljanda ja viiendaga kiirendades suuremat koormust kui sinu proovitud kolmandaga. Seda, et mägi oli piisavalt hea ja rakendus täisjõud arvad sina... mootor ilmselt nii ei arva.
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: N Juun 14, 2007 23:26
Postitas sebastian
See on kõigil nii, kel manuaalne klapp - reguleerid 3-ga paika, aga 4. või 5-ga tuleb cutoff.
Õige oleks 5-ga paika keerata (autos 4-5 inimest) ja nii jättagi.
Kiirust ei tohi ületada

, niikuinii rõhk langeb pöörete tõustes, pole mingit mõtet 200-ni proovida.
Elektroonilise klapiga (Electronic Boost Controller) peaks saama ühtlase rõhu kuni olukorrani mil turbo enam puhuda ei jaksa. Seda mul homme õnnestub pikemal teel ka katsetada

miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 0:11
Postitas vulkanus
Eks elektrooniline võib kindlasti hea olla, aga eks ole sellel ka hea hind niikaua kui raha koguda
kärab ka manuaalne.
Selle minu jublakaga on nüüdseks paar inimest õnnelikuks saanud ja eks näis kaua minu garret vastu peab. Mul nagu tänu Hirshile asi cut offini ei jõua enne on kindlalt labad korpuses
Samas, ega auto pole lõhkumiseks ja ega kogu aeg pea gaas põhjas kimama, klapi mõte ju rohkem ikka sõidu kvaliteedis ja ohutus liiklemises.
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 7:42
Postitas qdwin
Suurtel kiirustel on mootori koormus suurem, mootori heitgaaside tootlikus seetõttu suurem, seetõttu on ka kompressoril rohkem jõudu pumbata. Magusatel pööretel tekib lumepalliefekt, mida tulebki mingi moel piirata - osa heitgaasidest lastakse turbo labadest mööda.
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 7:54
Postitas Trionic
Ei tasu ka unustada,et mootori väänet piiratakse 1 ja 2 käigul,nii man,kui aut. kasti puhul ja seda ka siis,kui küljes on bleeder,mida ecu mõjutada ei saa.Küll aga saab ecu edukalt piirata võimsust muude vahenditega.
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 12:16
Postitas sebastian
Garrett T25 vastupidavusest on ka Soome foorumis erinevaid arvamusi:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... hlight=t25
Tundub, et sealsetel ta kuidagi kauem kestab. Kas meie tonnistel siis tõesti turbod eelnevalt nii läbi aetud, et suitsema hakkavad või on lihtsalt meie juhid raskema jalaga

miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 12:44
Postitas miku
meil on esiteks kütus saastam, mis on ilmselt esimene otsene mõjur (kütus-pauk-heitgaasid).
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 13:35
Postitas vulkanus
Arvan, et tegureid on palju vale õlivahetusvälp kindlasti antakse ka liiga palju piitsa masinale ja loomulikult võiks iga turboomanik lugeda läbi soovitused( turbo.ee) leheküljelt mida ma kahtlen et rahvas eriti järgib.
Olen näinud päris mitut, kes pikalt sõidult tulles mootori plärst välja lülitab.
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 13:39
Postitas Cyber
Pikalt sõidult tulles pole sel vurril häda midagi. Kui sa oled selle pika sõidu teinud rahulikult ja madala pöördega ei juhtu selle vurriga mitte midagi. Jahutama peab ikka siis, kui vurri on sihtotstarbeliselt kasutatud..

miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 13:49
Postitas vulkanus
Ei tee paha ka siis jahutada, kui niisama rahulikult sõidad. Samuti ei tee head külma mootoriga gaasi põhja vajutada sellel ka omad tagajärjed .Kunagi pidas Anti mulle pika loengu selle kohta.
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 14:04
Postitas csn
Algselt postitas: roomlane
Võibolla peaks turbo temperatuuri salongis näitama, et teaks, millal mootori välja võib lülitada. Huvitav, milline see max temp olla võib ja millega mõõta (et mis juppi Tevalost tarvis

?
Pane bimetalliga saunatermomeeter turbole külge:P:P
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 18:03
Postitas Jupats
roomlase idee pole nii imelik midagi...
Äkki keegi oskab anda mõne idee kuidas tuua turbo temp salongi mõnelenäidikule?
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 18:20
Postitas MadMan
hõõguv metall on päris soe...
siuke riistapuu ehk abx
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... =76-687-59
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: R Juun 15, 2007 22:40
Postitas sigaelmar
Minu 9000 tegi täpselt samamoodi, et 1 ja 2 käiguga venitas turbokella sinna punase ääreni, 3 ja edasi aga põhja. Siiani olen mõelnud kas see peabki nii olema või oli midagi nahkas...
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: L Juun 16, 2007 0:16
Postitas vulkanus
egas siis rohkem kui pool minutit kuni minut polegi vaja töötada lasta
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: L Juun 16, 2007 6:31
Postitas Trionic
Algselt postitas: jupats
roomlase idee pole nii imelik midagi...
Äkki keegi oskab anda mõne idee kuidas tuua turbo temp salongi mõnelenäidikule?
Milleks see? Müüakse erinevaid Kit`e,mis vastavalt temperatuurile EI LASE mootorit välja suretada,enne,kui kompressori temperatuur normaliseerub.
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: L Juun 16, 2007 10:46
Postitas Jaanus
miks läheb turbo rõhk suurel kiirusel suuremaks?
Postitatud: L Juun 16, 2007 14:55
Postitas Trionic
Näiteks ES-Tuning müüb,kindlasti teised ka.