1. leht 1-st
Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 10:23
Postitas ate
Kas keegi teab mis otstarvet täidab musta värvi kobaks esimese vasku poritiiva vahel esitulede taga, suhteliselt madalal?
Kas õhumõõturit peab/võib puhastada tahmast? Mida see nätab kui õhumõõtur on tahmane?
Millise diagnoosi võiks panna kui sisselaske kollektori õhuklapi tagune on õline?
Tänan juba ette asjalike vastuste eest
Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 12:33
Postitas Cyber
1. Ilmselt on tegu selle bena aurude recyclinguga tegeleva karbiga. Seostuda võiks
see teema.
2. jah peab, sest muidu ta mõõdab ju valesti. Saasta ikka koguneb.
3. selles pole nii kindel, aga näiteks karterituulutus umbes??
PS. Pane oma auto andmed ka kirja, inimestel lihtsam vastata. Classicuid ju ka mitut sorti
Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 12:38
Postitas sebastian
Õhumõõturist selline kogemus, et kui 9000CC-l kiskusid vabakäigu pöörded ebatasasteks, võtsin mõõturi lahti, puhastasin sisemised metallosad tahmast ja tolmust, samuti vatitampooni ja piiritusega (väga ettevaatlikult!) plaatinast niidi: selle, mis tegelikult läbivat õhku mõõdab, kuigi ideeliselt peaks isepuhastuv olema...ja tagajärjeks hoopis stabiilsem vabakäik. Mingi loogika ütleb, et mõõturit (ja seda traati) tuleks mingi aja tagant ikkagi puhastada...traat kattub tolmu ja muu mustusega, mida lühiajaline "burnout" ei suuda maha põletada. Tahm aga sellest isepuhastavast hõõgumisest tekibki ja peaks normaalne olema, kui mõõtjat pole 10 aastat keegi näppinud.
Targemad parandage

.
Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 13:02
Postitas ate
Mudel on 900, vl 1990 16v kat.
Ok, kui karterituulutus on umbes, kust kohast asja harutama hakata?
Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 14:05
Postitas Cyber
Mõtlesin küll, et paned profiili kirja..
Aga minu omal jookseb karterituulutus pika voolikuga otse õue..

Polegi nagu muret, et kuhugi õlikihi tekitaks..

Samas ei lahenda see kõigi probleeme, mõnel hakkab sealt üldse tossu tulema.
Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 14:23
Postitas aljoga
tegu ei ole minu teada siiski mitte karterituulutusega, vaid bensupaagist tulenevate bensuaurude kogumiskastiga, mis suunatakse mootorisse töötlemiseks. välja näeb nagu silindri moodi mustast plastist tünn, mille tippu tuleb voolik bensupaagist. kuulub kat-iga varustatud autode varustusse ja on kat.süsteemi üks komponente. miks sa arvad, et see sul umbes on?
Algselt postitas: ate
Mudel on 900, vl 1990 16v kat.
Ok, kui karterituulutus on umbes, kust kohast asja harutama hakata?
EDIT: aijaa, sry ma ise ajan segast - ei lugenud tähelepanelikult ja viisin kohe kokku umbes karterituulutuse ja selle plastmasstünni.
Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 14:50
Postitas Cyber
Tal oli kolm küsimust, ma vastasin kõigile..

sealt ka see umbes tuulutus..

See oli kõige ebamäärasem vastus ka..

Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 17:02
Postitas ate
Cyber: Mõtlesin küll, et paned profiili kirja..
Kohe kui soetan omale vasta sõiduki siis registreerin ta ka oma profiilis.
Võõraste sulgedega ei ole mõtet ennast ehtida. Samas minu viga, esimese postituse juures peaks olema mudeli andmed.
Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: T Jaan 04, 2005 17:28
Postitas Cyber
Algselt postitas: ate
Kohe kui soetan omale vasta sõiduki siis registreerin ta ka oma profiilis
Heh, need küsimused näisid olema selliselt inimeselt kel auto olemas ja näpud juba õlised..

. Aga jah, kui pole siis pole.

Veel mõned küsimused 900 klassiku kohta
Postitatud: K Jaan 05, 2005 12:32
Postitas ate
Tegelikult ongi näpud õlised selle auto hobi korras näppimisest, kui nii võib öelda. Seoses selle masina väntvõlli simmerlingi vahetusega sai maha keeratud nii mõnigi üleliigne vidin. Seal ka need küsimused. Seejärel mõtlesin küsida, mida spetsialistid asjast arvavad. Nii lihtne see ongi.