1. leht 1-st

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: E Juun 18, 2007 13:03
Postitas Jürgen
Jah, pealkiri ütleb nagu küsimuse äragi, üks asi mis lähiajal tellin on rescue kit vms, mis veel võiks lisada, mootori/pidurite/juhitavus etc.

Tänud Jürgen.:drive:

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: E Juun 18, 2007 13:06
Postitas csn
OT
Mida rohkem vilgub ja blingib seda kiiremini edasi liigub. Moosiriiuli või tahaluugipeale lisada umbes poolemeetri kõrguse jne. :)

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: E Juun 18, 2007 13:09
Postitas Jürgen
Csn, need pole just minu plaanid, pigem tehnilisem pool:)

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: E Juun 18, 2007 13:14
Postitas kasparius
Juhitavuse/pidurite koha pealt (mis on just NG900 ja 9-3 nõrk koht) -Ferodo piduriklotsid,mingid puuritud sportkettad, head amordid, uretaanpuksid.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: E Juun 18, 2007 13:29
Postitas Jürgen
Võiks hinnad anda või siis lehed, lehtedest ma tean www.elkparts.com, speedparts.se..

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: E Juun 18, 2007 13:51
Postitas MadMan
Siin on väike ülevaade http://people.cornell.edu/pages/pmm12/Performance.html
Uued amordid (kallima otsa Bilsud, Koni), uued vedrud ja korralikud rehvid ka kindlasti abx.
Hindade puhul abx kasutaja Romza, kes on Speedpartsi maaletooja ja muidki juppe sebinud.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: E Juun 18, 2007 14:05
Postitas Jürgen
Tänud, hakkan uurima.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 13:35
Postitas Jürgen
Veel ideid? Kuskil viggenite osi müüakse :P?

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 13:37
Postitas kasparius
blocketis ja speedpartsi lehel ja saabcentrali poest ja igalt poolt asaab neid asju.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 13:38
Postitas S9K
Viggeni asju peaks ka esindusest saama.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 13:54
Postitas olaviv
Milleks vabalthingavale uretaanpuksid? Nende idee seisnes ju selles, et on jäigemad ja peavad võimsa turbomootori tõmbele paremini vastu, kui kummipuksid. Või sain ma asjast valesti aru?

Vabalthingavale võimsust lisada eriti ei õnnestu, saabi mootorid selles suhtes juba isegi hästi ehitatud. Õhufiltri ja kogu väljalaske asendamine ehk midagi annaks.
Võibolla oleks variant plokikaan veits õhemaks lihvida, suurem surveaste annab juurde võimsust ja tõstab kasutegurit. Tankida tuleb edaspidi siis 98't.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 14:28
Postitas MadMan
Saabiku juhitavusse investeerimine on väga tänuväärne tegevus - ebamäärase lauglemise asemel võib täiesti konkreetne tunnetus tekkida. :P
Uretaanpuksid ei sure ka nii kiiresti meie kuumaastikul - NG900 ja OG9-3 esisilla tavapukside eluiga on maru lühike.
Mootori ja käimakastiga võib teha järgmisi asju - uued filtrid, õlid, ketid, rihmad, tugipadjad, jagaja rootor, küünlad, küünlajuhtmed, väljalasketorud ja tihendid, summuti+kat, silikoonvaakumvoolikud, jahutusvedeliku lõdvikud, uut tüüpi käiguvahetuskuliss, OG9-3 hüdraulika siduritrossi asemel jne
Kere - täies ulatuses pigimatistada.
Kui peale seda kõike veel raha alles jääb, siis võid bensiini osta.
Kindlasti annab aju, nukkvõllide või pihustitega mängides mootorist lisahobuseid välja pigistada, kuid odavam oleks juba vurriga masin osta.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 15:34
Postitas copypaste
Algselt postitas: olaviv
Milleks vabalthingavale uretaanpuksid?

Milleks autole üldse puksid?!?! Polüuretaan on kummilaadne materjal, mis on vastupidavam kuid jäigem. Arvestades Eesti teid on kummipukside vahetamine uretaanpukside vastu igati õigustatud. Vahet pole, kas tegemist on turbo mootoriga või turbota mootoriga, iga aasta pukse vahetada on suht tüütu tegevus. :angry::thumb:

EDIT: parandasin vea ära

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 15:57
Postitas MadMan
Arvestades Eesti teid on nende asendamine tavaliste puksidega igati õigustatud.

Et uretaanid välja ja kummipuksid sisse? ;)
Või vastupidi? :wise:

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 16:45
Postitas copypaste
Algselt postitas: MadMan
Arvestades Eesti teid on nende asendamine tavaliste puksidega igati õigustatud.

Et uretaanid välja ja kummipuksid sisse? ;)
Või vastupidi? :wise:

Vabandan minu ERROR väljenduses! Mõtlesin ikka vastupidiselt öeldule. Kummid välja uretaan asemele :):red:

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: K Juun 20, 2007 17:59
Postitas saabu14jr
Pane kas Vurr või müü oma auto maha ja pane raha veits otsa,ning osta vurriga.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: N Juun 21, 2007 12:12
Postitas romza
Ka vabalthingavast saab teha püssi.
Mingeid normaalseid softiuuendusi küll ei pakuta, kuid kui on viitsimist ja aega, siis megasquirt oleks abiks asi, millest nüüd olemas ka uus põlvkond. PS! Megasquirtiga saab väidetavalt ka DI kasseti käima ;)
Kindlasti hingamist võiks parandada, lihvida õhukanaleid plokikaanes, ehitada sisselaske kollektor ümber jne. Vabalthingavate mootorite puhul tihtipeale kasutatakse superbaikide sisselaskekõrisid.
Siin näiteks minu venna auto sisselaskekollektor, mille ta ise ehitas Pilt
Soomest saab lasta nukkvõllid odavalt ära lihvida, usast tellida "lash cap"-id (http://www.rdvalvespring.com/lash.html).
Kokkuvõttes saad sellise pilli, mis jookseb ilusti mingi 8500 rpm välja ning jõudu on metsikult.

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: N Juun 21, 2007 12:31
Postitas sigaelmar
Kas see kolle midagi siis paremaks ka tegi?

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: N Juun 21, 2007 12:50
Postitas romza
Ikka tegi. Vana kollektor oli ikka suht keemia. 8500 rpmi juures õhuvõajadus ikka päris metsik ning tehasekolle oli tõsiseks pudelikaelaks.
Algselt postitas: sigaelmar
Kas see kolle midagi siis paremaks ka tegi?

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: N Juun 21, 2007 13:10
Postitas Cyber
Algselt postitas: romza
PS! Megasquirtiga saab väidetavalt ka DI kasseti käima ;)
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis saab DI käima küll küünlasüütajana aga detonatsiooni sealtkaudu ikka ei avasta (nagu SAABi puhul käib)

Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?

Postitatud: N Juun 21, 2007 13:22
Postitas romza
Nu DI kohta leiab mingit infot vast siit:
http://www.msefi.com/viewtopic.php?t=17438