1. leht 1-st
Tegelik läbisõit
Postitatud: N Juun 28, 2007 14:38
Postitas olaviv
Sai siis tonnisel esimesed pidurikettad ära vahetatud. Huvi pärast mõõtsin ka vanade paksuse ära, tulemus - 19mm. Uuena olid kettad 25mm paksud, seega kulumine 6mm, tootja lubab max. 2mm. Vat sellised seibid olid all.
Palju võiks pakkuda läbisõiduks selle kulumise järgi?
Tegelik läbisõit
Postitatud: N Juun 28, 2007 15:51
Postitas kame
Sõltub ju kus liigelda - linnas lähevad kettad kordi kiiremini peeneks.
Tegelik läbisõit
Postitatud: N Juun 28, 2007 16:01
Postitas Rästas
Kas siin mängib rolli ka automaat- või manuaalkast (kui arvestada käiguga pidurdamist)? Ehk oleneb ka pidurdamismeetodist, kes tallab agressiivsemat ja tihemini, kes sujuvamalt ja vähem.
Tegelik läbisõit
Postitatud: N Juun 28, 2007 16:15
Postitas Cyber
Algselt postitas: Rästas
Kas siin mängib rolli ka automaat- või manuaalkast (kui arvestada käiguga pidurdamist)? Ehk oleneb ka pidurdamismeetodist, kes tallab agressiivselmat ja tihemini, kes sujuvamalt ja vähem.
Kindlasti mängib
Tegelik läbisõit
Postitatud: N Juun 28, 2007 16:43
Postitas olaviv
Siililegi selge, et sõidustiil ja sõidukeskkond rolli mängib aga mingid keskmised näitajad annaks välja tuua. Eeldada ju võib, et Saab 9000 ei olnud kasutuses kulleri töömasinana mis päev otsa linnas kiirendab-pidurdab. Eeldavatasti ikka üle poole maanteel uhati.
Käimakast on manuaal.
Mootori ja silla seisukord korduvale remondile ei viita, enamasti tehasejupid all (ja paljud olid muidugi läbi). Seega ma mingit megasuurt läbisõitu ei osanud arvata, Eestisse tuues spidokal olnud 190K tundus reaalne. Peale piduriketaste mõõtmist see enam reaalne ei tundu

Tegelik läbisõit
Postitatud: N Juun 28, 2007 16:50
Postitas tonisk
samuti ei tea keegi mitmes jooks kettaid all on
Tegelik läbisõit
Postitatud: N Juun 28, 2007 18:22
Postitas olaviv
Ma olen üsna kindel, et tehase originaalid olid all, igati kvaliteetsed nägid välja, ei roostetanud eriti ja kinnituse poldid polnud ära muritud.
Tegelik läbisõit
Postitatud: N Juun 28, 2007 20:44
Postitas Jumindamiis
linnas võib mõni ca 100x enam 100km jooksul pidurdada, kui n-iteks tallinnast pärnusse sõites, seega väga suur vahe võib tekkida sealt, kus autoga sõidetakse. Samuti võib juba kahekordne vahe tekkida sõidumaneeriga.
Tegelik läbisõit
Postitatud: R Juun 29, 2007 10:06
Postitas olaviv
ei pruugi need erinevused nii suured ollagi, maanteel küll pidurdad harva aga suurel kiirusel on pidurdusenergiad suured ja kulumised samuti. Üks pidurdus 100-0 on laias laastus sama mis kümme pidurdust 30-0.
Ainus koht kus väikese läbisõidu juures pidurid palju kuluvad, on mägedes sõitmine. On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.
Tegelik läbisõit
Postitatud: R Juun 29, 2007 11:45
Postitas andres
Pakun, et kuskil on kindlasti olemas testide tulemused kui mitu milli ketas kulub kui on pidurdatud näiteks 1000 korda 90-> 0 ni. Aga need on testid! Ja enne testide tegemist lepitakse kokku tingimused.(ketta materjal, klotsid, pidurdus jõud jne jne.)
Ei ole päris mõistlik arutada et vaata auto aasta on 70, odomeeter näitab 200 tuhat ja piduri kettad on ainult 3 milli kulunud. Järelikult on auto läbisõit reaalne.
Tegelik läbisõit
Postitatud: R Juun 29, 2007 11:51
Postitas geneetik
Algselt postitas: olaviv
Sai siis tonnisel esimesed pidurikettad ära vahetatud. Huvi pärast mõõtsin ka vanade paksuse ära, tulemus - 19mm. Uuena olid kettad 25mm paksud, seega kulumine 6mm, tootja lubab max. 2mm. Vat sellised seibid olid all.
Palju võiks pakkuda läbisõiduks selle kulumise järgi?
Algselt postitas: olaviv
On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.
Kuus kiiret laskumist???

Tegelik läbisõit
Postitatud: R Juun 29, 2007 11:55
Postitas andres
Algselt postitas: geneetik
Algselt postitas: olaviv
Sai siis tonnisel esimesed pidurikettad ära vahetatud. Huvi pärast mõõtsin ka vanade paksuse ära, tulemus - 19mm. Uuena olid kettad 25mm paksud, seega kulumine 6mm, tootja lubab max. 2mm. Vat sellised seibid olid all.
Palju võiks pakkuda läbisõiduks selle kulumise järgi?
Algselt postitas: olaviv
On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.
Kuus kiiret laskumist???
to geneetik-> jutt on ketta paksusest mitte klotsi paksusest

Tegelik läbisõit
Postitatud: R Juun 29, 2007 12:13
Postitas geneetik
Algselt postitas: andres
to geneetik-> jutt on ketta paksusest mitte klotsi paksusest
oi jaaa.... sorry! my bad! paistis mulle endalegi veider see tulemus...
Tegelik läbisõit
Postitatud: R Juun 29, 2007 19:16
Postitas olaviv
hmm, testid... hiljuti oli TM's mingi piduriklotsi test, seal vist mõõdeti ka ketaste kulumist, peaks üles otsima. Tänud.
Tegelik läbisõit
Postitatud: R Juun 29, 2007 21:18
Postitas Jumindamiis
Algselt postitas: olaviv
ei pruugi need erinevused nii suured ollagi, maanteel küll pidurdad harva aga suurel kiirusel on pidurdusenergiad suured ja kulumised samuti. Üks pidurdus 100-0 on laias laastus sama mis kümme pidurdust 30-0.
Ainus koht kus väikese läbisõidu juures pidurid palju kuluvad, on mägedes sõitmine. On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.
Ma päris sellega ei nõustu, aga no kui nii ütled...
Sellegipoolest ok, korra ehk pidurdad tallinnast pärnusse sõites "0"-i, kui sedagi, siis sellegipoolest 100km peale linnas pidurdad "nulli" oma sada korda vähemalt, ehk ikkagi kuluvad kettad oma 10 korda kiiremini.