1. leht 1-st

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: N Juun 28, 2007 23:21
Postitas Andrus99
Kuna mu autol kütusenäidik juba mõnda aega ei tööta, siis otsustasin täna seda süsteemi veidi lammutada.

Kütuseanduri sain paagist kenasti kätte ja ka viisakalt lahti. Selgus, et üks elektriline ühendus kaane pistiku ja reostaadi pulga vahel oli katki. Jootsin siis selle ühenduse ilusti kokku ja mõõtsin testriga klemmidelt üle, tundub, et töötab, takistus muutub, kui ujuk liigub ja puha.

Järgmiseks kontrollisin, et ühendus armatuurikellade ja kütuseanduri vahel on olemas, samuti ok.

Nüüd ei oska muud järeldada, kui et kell ise tuksis (märgutuli töötab kusjuures aga see on eraldi ahel ja tuluke).
Sellest küsimus: kas kütusekella õnnestub armatuurist eraldi ka välja koukida ja töötavaga asendada, või on tarvis vahetada kogu kellade mäng. Ja ehk kellelgi vedeleb mainitud vidinat??

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: R Juun 29, 2007 0:47
Postitas vulkanus
saab eraldi ka vahetada

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: R Juun 29, 2007 0:54
Postitas sebastian
Kas asendada saab, ei oska sulle öelda.
Skeemi järgi läheb kütusenäidikusse 3 juhet: +12V (kui süüde sees), maandus ja (roheline) juhe andurilt.
Mõõda need esimesed kaks ära (kas esimesele pinge tuleb ja kas teine massi annab) ja lõpuks ka anduri ots vahetult mõõdiku juures - peab sealgi takistus suhtes massiga muutuma kui reostaati liigutad.
Ehk polegi uut näidikut veel vaja :)

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: R Juun 29, 2007 8:48
Postitas Cyber
Samas, kui kogu plokk ära vahetada, saad lõpuks omale inimlikes mõõtühikutes spido..:D

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: R Juun 29, 2007 8:57
Postitas Andrus99
Algselt postitas: sebastian
Kas asendada saab, ei oska sulle öelda.
Skeemi järgi läheb kütusenäidikusse 3 juhet: +12V (kui süüde sees), maandus ja (roheline) juhe andurilt.
Mõõda need esimesed kaks ära (kas esimesele pinge tuleb ja kas teine massi annab) ja lõpuks ka anduri ots vahetult mõõdiku juures - peab sealgi takistus suhtes massiga muutuma kui reostaati liigutad.
Ehk polegi uut näidikut veel vaja :)

Skeemi järgi läheb sinna plokipoolde üks plussjuhe, kõikidele kelladele ja lampidele. Kõik muud kellad ja lambid muidu töötavad (kui pistiku lahti ühendasin, oli pool plokki tumm), seega peaks pluss ja mass peale tulema.

Cyberi mõttel on ka jumet - kus aga leiduks viisakas töötav plokk turbokellaga ???

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: R Juun 29, 2007 9:29
Postitas pva
Mul jai Cyberilt saadud kellade komplekt turboga. Ei maleta palju Cyber selle eest tahtis - 300 vist. Vqin sulle sama hinnaga myya.

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: N Juul 05, 2007 19:44
Postitas Andrus99
Nii, kütusekell töötab jälle. Viga oli selles kellade tagaküljes olevas trükiplaadi moodi kiles, kus just õige koht oli mudida saanud ja vajalik vasksoon katkenud. Jootsin selle miskitmoodi kokku, teipisin kinni ja töötab. Aru ma ainult ei saa, kuidas on võimalik, et 2 asja korraga katki lähevad, oli ju kütuseanduris ka katkestus ja enne töötas ilma tõrgeteta, magic...

Aga pva-lt saadud kellaplokk on nüüd alles. Selgus, et on siiski erinev kui minu autol (skeemi poolest) ja ka spidot ei õnnestunud vahetada, trossi kinnitus sootuks teine.

Minu pärast võib teema lukku panna.

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: N Juul 05, 2007 19:47
Postitas pva
Vqin siis tagasi vqtta.

Klassiku kütusekella mure

Postitatud: N Juul 05, 2007 19:52
Postitas Andrus99
Algselt postitas: pva
Vqin siis tagasi vqtta.

Super, helistan sulle homme ilmselt.