Saab 9-3 SS Aero, 2004, ssilverr
Postitatud: K Juul 04, 2007 20:30
Tervitus Saabi perele,
ei saanud jätta näitama seda õnne, mis mulle osaks sai
Et nüüd kõik ära rääkida ausalt siis hakkas kõik sellest, et avanes võimalus soetada endale üks igapäeva liikur, sai vaadatud ühte ja teist ja siis täiesti juhuslikult (oma suurepärase välimuse tõttu ) hakkas Saab ikki kohe väga meeldima. Minu eelnev kokkupuude Saabidega on olnud peaaegu olematu, kuid hoolimata sellest oli otsus kindel enne kui ma jõudsin üldse ühtegi 9-3 SS oma käega katsuda/oma silmaga lähemalt vaadata.
Hoidsin siis silma peal sellel, mis hetkel müügis oli, ei olnud miskit mille puhul oleks tundnud, et see on see.
Tuli appi võtta mahe toodete maaletoojad, kurtsin oma kurba muret Jannele, tema lubas ravi leida. Läks aega mis ta läks ja ükspäev tuli teade, et Aero on Eesti poole teel
Läksin siis mina asja üle vaatama avanes selline pilt
Kohal ta oli ja paar iseloomustavat sõna auto kohta:
Auto ise on siis 2004 aasta väljalase, sai esimesel juulil täpselt 3 aastat esimesest regamisest, läbinud on ta 97 k kopikatega, värvuseks espresso must metallik.
Varustuses on: turbo (et ikka jõuaks liikuda), 6 -ne manuaalkast (et oleks mille vahel valida) , helebeez nahksisu (sisemine ilu), bi-xenonid (et pimedas ka näeks midagi), 6-ne CD-box (saab vastavalt tujule muusikat valida) ja kõik see ülejäänu mis saabiga kaasneb.
Sõidumuljed: pole veel suurt jõudnud läbidagi aga siiamaale on kõik mõnusalt positiivne, kui vaid asfalt oleks siledam, siis oleks väga hää kulgeda. See tunne, kui vile puhuma hakkab sealt kahe tuhande pöörde pealt on vääga mõnuzzzz. Üritan küll seda tunnet mitte väga tihti teha aga kurja see on raske
Sai käidud ka VM-s autot üle näitamas, tehniliselt kõik vinks vonks, nende poolne soovitus oli, et järgmise hoolduse ajal, mis on orienteeruvalt 10 t km pärast, peaks vahetama mõned jubinad (bumerangid ja esimesed piduriklotsid) seega võib öelda, et tegu on heas tehnilises korras autoga.
Rohkemat ma hetkel ei oskagi lisada selle asja juurde hetkel.
Mõte mõlgub selline, et peaks klaasid ära laskma toonida, see hele sisu tekitab natukene akvaariumi tunnet.
Eraldi teemana tooksin välja Janne korrektsuse/viitsimise asja asjatamisel, minu kui ostja mureks jäi ainult õigel hetkel allkirjastada liisinguleping ning siis järgmise hetkena auto vastu võtta, ülejäänud asjad toimetas tema, oleks kõik kasutatud autode müüjad pooltki sellised, auto ost oleks lihtsam kui poes saia järel käimine.
Piloodikohast ja väljast mõned pildid mille autoriõigused kuuluvad teistele aga loodan et nad ei pahanda
Lisatud failid
ei saanud jätta näitama seda õnne, mis mulle osaks sai

Et nüüd kõik ära rääkida ausalt siis hakkas kõik sellest, et avanes võimalus soetada endale üks igapäeva liikur, sai vaadatud ühte ja teist ja siis täiesti juhuslikult (oma suurepärase välimuse tõttu ) hakkas Saab ikki kohe väga meeldima. Minu eelnev kokkupuude Saabidega on olnud peaaegu olematu, kuid hoolimata sellest oli otsus kindel enne kui ma jõudsin üldse ühtegi 9-3 SS oma käega katsuda/oma silmaga lähemalt vaadata.
Hoidsin siis silma peal sellel, mis hetkel müügis oli, ei olnud miskit mille puhul oleks tundnud, et see on see.
Tuli appi võtta mahe toodete maaletoojad, kurtsin oma kurba muret Jannele, tema lubas ravi leida. Läks aega mis ta läks ja ükspäev tuli teade, et Aero on Eesti poole teel

Läksin siis mina asja üle vaatama avanes selline pilt
Kohal ta oli ja paar iseloomustavat sõna auto kohta:
Auto ise on siis 2004 aasta väljalase, sai esimesel juulil täpselt 3 aastat esimesest regamisest, läbinud on ta 97 k kopikatega, värvuseks espresso must metallik.
Varustuses on: turbo (et ikka jõuaks liikuda), 6 -ne manuaalkast (et oleks mille vahel valida) , helebeez nahksisu (sisemine ilu), bi-xenonid (et pimedas ka näeks midagi), 6-ne CD-box (saab vastavalt tujule muusikat valida) ja kõik see ülejäänu mis saabiga kaasneb.
Sõidumuljed: pole veel suurt jõudnud läbidagi aga siiamaale on kõik mõnusalt positiivne, kui vaid asfalt oleks siledam, siis oleks väga hää kulgeda. See tunne, kui vile puhuma hakkab sealt kahe tuhande pöörde pealt on vääga mõnuzzzz. Üritan küll seda tunnet mitte väga tihti teha aga kurja see on raske
Sai käidud ka VM-s autot üle näitamas, tehniliselt kõik vinks vonks, nende poolne soovitus oli, et järgmise hoolduse ajal, mis on orienteeruvalt 10 t km pärast, peaks vahetama mõned jubinad (bumerangid ja esimesed piduriklotsid) seega võib öelda, et tegu on heas tehnilises korras autoga.
Rohkemat ma hetkel ei oskagi lisada selle asja juurde hetkel.
Mõte mõlgub selline, et peaks klaasid ära laskma toonida, see hele sisu tekitab natukene akvaariumi tunnet.
Eraldi teemana tooksin välja Janne korrektsuse/viitsimise asja asjatamisel, minu kui ostja mureks jäi ainult õigel hetkel allkirjastada liisinguleping ning siis järgmise hetkena auto vastu võtta, ülejäänud asjad toimetas tema, oleks kõik kasutatud autode müüjad pooltki sellised, auto ost oleks lihtsam kui poes saia järel käimine.
Piloodikohast ja väljast mõned pildid mille autoriõigused kuuluvad teistele aga loodan et nad ei pahanda

Lisatud failid