1. leht 1-st

9-5 või 9-3

Postitatud: R Juul 06, 2007 10:47
Postitas takeshi
Kuidas on uute 9-3`de ( 2003) kvaliteet võrreldes 9-5`ga? Plaanis endale soetada kas 9-5 või 9-3 ning on valitud välja ka 2 eksemplari: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mõlemad liiguvad hästi ja muidu ok. Endal hetkel 95a. 900 SE.

9-5 või 9-3

Postitatud: R Juul 06, 2007 11:02
Postitas heikiw
Siin see küsimus,et kellele ema,kellele tütar.Oleneb kas sõidad enamus aega üksi,kahekesi või ka 3-4-kesi tihti.9-3 tagaistujate põlveruum ahtake.Aga siin on olnud sama "to be or not to be"9-5 või 9-3 teemat.Kasuta otsingut!!

Kammi ostuabi teema läbi,seal peaks juttu Sulle sobivat leiduma:)

See 9-5 näeb küll kuidagi räpane (seest) välja.

9-5 või 9-3

Postitatud: R Juul 06, 2007 11:48
Postitas takeshi
9-5 seest korras, pildi pealt võib tunduda jah räpane. Kumb masin muidu töökindlam jne võiks olla?
Ette tänades!

9-5 või 9-3

Postitatud: R Juul 06, 2007 12:00
Postitas heikiw
Tsitaat,autoriks Janne,kes tegeleb Saabide Eestisse toimetamisega(www.aeroport.ee):


Üritades kahe sõnaga teemat hõlmata võiks öelda: maitse asi; ehk head autod on kindlasti mõlemad.

Olles mõlema viidatud mudeliga erinevates teeoludes mõnevõrra sõitnud, mõtlesin, et üritan siinkohal ka mõned mõtted, tähelepanekud kirja panna, mis ei pretendeeri kindlasti mingile tõele või soovitusele, vaid väljendavad pigem subjektiivset arvamust.

Alustama peaks aga vist sellegipoolest objektiivsetest kriteeriumidest, ehk tehnilistest andmetest (võrdluses 9-3 ja 9-5 Aero mõlemad sedaanid ning automaatkastiga); kiirendus 100-ni 9-5-l 8,2 sek. ja 9-3-l 8,8 sek.; keskmine kütusekulu 9-5-l 10,1 ja 9-3-l 9,1. Isiklik kogemus ütleb, et keskmine kütusekulu tõepoolest mõlema puhul 9-10l vahele jääb, ehk siis ökonoomia sõltub pigem sõidustiilist.
Kiirenduse osas julgeksin plussi anda 9-5-le ja peamiselt tänu Sport reziimi kasutamise võimalusele.
Mahutavuse ja ruumikuse seisukohalt on 9-5 puht objektiivselt avaram ja mahukam. Samas on 9-3e kompaktsuse juures suudetud pakiruum teha sügav ja hästi mahutav (näiteks lapsevanker mahub sinna kenasti).
Pluss poolele 9-5 puhul võiks kanda ka istmete mugavuse. Ehkki 9-3-e istmed näevad välja võibolla pisut sportlikumad, pakuvad paremat külgtuge ja mugavust ikkagi 9-5 istmed, mis on vast ühed paremad istmed ka teiste automarkidega võrreldes.
Võrreldes tehase poolt pakutavaid (parimaid) helisüsteeme 300w (ja 13 kõlarit) 9-3-l vs 200w (ja 9 kõlarit) 9-5-l annaksin plussi vaatamata kesisematele näitajatele siiski 9-5 stereole; võibolla on siin üheks heli mõjutavaks teguriks ka viimistlusmaterjalid.
Viimati nimetatu, ehk salongis kasutatud materjal, on kindlasti parem 9-5 puhul, mis mh tähendab ka vähem igasugu (häirivaid) naginaid.
9-3 kasuks räägivad mitmed tehnilised uuendused, samuti asjaolu, et kuna mudel on sisuliselt sama välisdisainiga siiani tootmises, hoiab ta ka paremini hinda (ja on ka suurema järelturuga).
Tehnilise külje pealt, ehk vigade seisukohalt on pigem määravaks auto ajalugu, ehk kuidas on autot eelnevalt hooldatud, hoitud.

Käsitletud sai ainult väikest osa aspektidest ja vabandan, kui võrdlus sai pisut pealiskaudne, aga kõikide detailide kõrvutamine veniks ilmselt liiga pikaks. Liiatigi on kõikidest objektiivsetest ja vähem objektiivsetest aspektidest olulisem emotsioon, mis tekib autorooli istudes ja sõites.

Usalda sisetunnet ütleksin:cool:

9-5 või 9-3

Postitatud: R Juul 06, 2007 12:16
Postitas takeshi
Sisetunne kaldub 9-5 poole. Tänud!