1. leht 1-st

90 ja 99 tehnilised andmed

Postitatud: P Juul 15, 2007 17:44
Postitas epsum
Hei

Kas kellelgi on pädevat linki või oskab siia kribada paar olulist tehnilist numbrit antud isendite kohta,
nagu näiteks mootori mahud, tüübid (kas pritse või karpa), võimsus ja väändemoment, kiirendusnumber 0..100 ja tühimass.

Aitäh ette.

Huvitaks siis 83-87 saab 90 ja 80ndate alguse 99 kohta.

90 ja 99 tehnilised andmed

Postitatud: P Juul 15, 2007 17:52
Postitas teager
Saab 90, 1985

Lisatud failid 90.zip (516.8 KB) 

90 ja 99 tehnilised andmed

Postitatud: P Juul 15, 2007 17:55
Postitas teager
Saab 99 Turbo, 1978

Lisatud failid 1978turbo.zip (948.4 KB) 

90 ja 99 tehnilised andmed

Postitatud: P Juul 15, 2007 17:59
Postitas teager
Saab 99 Turbo, 1978

Sry, kõige olulisem leht ei mahtunud faili kaasa.

Lisatud failid

90 ja 99 tehnilised andmed

Postitatud: P Juul 15, 2007 18:10
Postitas kaarel
Asine koht, kust taolist infot võib teinekord leida, on Wikipedia: Saab 90 ja Saab 99.
:wise:

90 ja 99 tehnilised andmed

Postitatud: E Juul 16, 2007 11:32
Postitas epsum
Tänud, teager ja kaarel.

Siit edasi , lugesin et 90 kasutab 1 karpaga sisselaset.
Kas on võimalik aretada peale 900l ja 99l olev 2 karpaga sisselaskekollektor ja kas selle häälde saamine on pain-in-the-ass ülesanne nagu alfal ja hondal või tüüpiline tee-seda-ise operatsioon?
Kas kaks karpat juurde annab tagumikuga tunnetavat effekti või mitte?

Ja kas 90 kere on sama pehme kui teistel sama ajastu 900del, või vähe positiivsem?
Ehk lühidalt, kas 90 mis tundub olevat parem toorik kui 900 sobiks rahvaautospordiüritustel kiusamiseks või mitte?
Suhtkoht mõistlikud mõõtmed ja kaal ja hea kaalujaotus annavad nagu lootust, 100 heppane mootor tahaks raskete tehn. tingimuste kiuste vähe paremaks saada..
Kuidas H mootor pööretele vastu peab, andmetes suht madalal on tippvõimsus ja väänet tundub ka kuidagi vähe olevat..

90 ja 99 tehnilised andmed

Postitatud: E Juul 16, 2007 11:48
Postitas Cyber
Mootor on ju sama, see 2 karpat annab panna ikka sinna. Häälde saamine on pisut põdur ilmselt, kui ei ole just uued karpad enam. Pritse annab ka peale keerata (K-jet). Üldiselt on see üks kõva mootor ja kannatab päris palju. EnnSvensson siin ühe 99-ga tegeleb..;) Päris nobedalt liikus. Uuri asja.