1. leht 1-st
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Juul 27, 2007 12:12
Postitas ameerika
Tervitused SAABiperele!
Olles kah äsja saanud au saada Saabi omanikuks, kirjutan siis paar rida oma isendist. Kõigepealt aga komplimendid müüatele ehk Nature Mind sõbralikule perele. Tegemist küll esimese auto ostuga, aga usun, et meeldivamat asjaajamist on keeruline korraldada.
Auto toodud Saksamaalt. Hirsch + kõik lisad. Algul oli plaan küll natuke tagasihoidlikumat eksemplari võtta, aga kuna pakkumine oli sedavõrd hea, siis ei saanud vastu panna. Ja tuleb tunnistada, et ei kahetse. LS oli ostes 46000, kuid suheliselt lühikese ajaga olen suutnud selle ajada juba 50 peale.
Ainuke mure, mis mul selle aeroga on - vedrustus. Ma varem ei teadnudki, kui kehvad teed Tallinnas on. Ja võrreldes varasemaga olen oma trajektoorid täiesti ümber teinud. Teen pigem mõni km ringi, kui lähen väga kehva tee kaudu. Räägitakse, et jäik vedrustus harjumise asi, aga eks näis. Samas on maanteel sõitmine puhas nauding:)
Muus osas väga tip-top. Kütusekulu väga mõistlik, aga samas kui gaas põhja vajutada, siis peab kahe käega roolist kinni hoidma. ja siis on veerandtunniks smile garanteeritud:) väga mõnus.
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Juul 27, 2007 12:28
Postitas methodik
teretulemast ja komplimendid ilusa isendi puhul!
kas tegu on hirschi spets-vedrustusega?
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Juul 27, 2007 12:49
Postitas Cyber
Legaalselt sa sel autol ikka gaasi põhja vajutada ei saa..
Tee seda legaalselt
Aga muidu edu ja muretuid kilomeetreid
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Juul 27, 2007 12:52
Postitas maxuud
Kas pildid on tehtud cabrio Saabide hulgimüügilaos ?
Meeliülendavaid hetki siis Saabi roolis jätkuvalt !
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Juul 27, 2007 13:43
Postitas ameerika
Tänud:)
Ma ei usu, et eraldi vedrustus kah on. peaks ainult kiip olema.
Ega ma eriti kiiruseületamist ei harrasta...kui, siis vahel harva:) kuid legaalsest gaasi põhja vajutamisest olen isegi mõelnud, sest mul sõber ülbitseb S60R-ga...aga kahjuks need kuupeävad ei klapi kuidagi.
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Juul 27, 2007 13:55
Postitas ssilverr
Egas siin muud midagi kui õnnitlusi kuhjaga, järgmine Janne "ohvriks" langenud isik ilmus välja

Teatud tänavatel minu kulgemist eemalt vaadata siis nii mõnigi võib olla täiesti veendunud, et roolis on vähemalt 2 promillise joobega isik, sest et auto kulgeb tee-äärest-tee-äärde, sest et lihtsalt kudagi ei taha et satuks auku või üle kanalisatsioonikaevu sõitma.
Muretuid

kilomeetreid......
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Juul 27, 2007 13:59
Postitas Jaanus
Ma ei mäletagi et Aero originaal vedrustus nii kehv oleks olnud. Ma vahetasin endal esmese kuu jooksul amordid+vedrud välja (Koni FSD + Eibach Pro), nüüd olen sõitnud aastakese, väga mugav on

Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Juul 27, 2007 14:36
Postitas Skybound
Oi kui kena isend, silm lausa puhkab peal

Muretut lendamist
Vedrustus on paljuski harjumise asi, mind üllatas alguses Aero rooli istudes, et pole see vedrustus nii jäik midagi, aga pärast kuu aega Tallinna tänavatel sõitmist sõidan samuti raputamiste vältimiseks nagu roolijoodik - slaalomit kaevuluukide ja aukude vahel

Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: E Nov 05, 2007 14:35
Postitas reteep
Saab ja jäik vedrustus!! See on midagi uut. Sai siin eelmisel nädalal ka soetatud 2005a. 9-3 Aero küll 154kw ja ma ütleks et väga pro auto ning ka väga hea ja pehme vedrustus. Sai siian ringi aetud Imreza WRX STI-ga, vat see oli jäik masin.

Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: L Jaan 05, 2008 21:32
Postitas rantto
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: T Jaan 08, 2008 11:43
Postitas Rästas
Tsitaat:
ameerika
Ainuke mure, mis mul selle aeroga on - vedrustus. Ma varem ei teadnudki, kui kehvad teed Tallinnas on. Ja võrreldes varasemaga olen oma trajektoorid täiesti ümber teinud. Teen pigem mõni km ringi, kui lähen väga kehva tee kaudu. Räägitakse, et jäik vedrustus harjumise asi, aga eks näis.
Ehk on selles müümise põhjus.
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: T Jaan 08, 2008 13:22
Postitas ameerika
Mulle hakkas uue kerega meeldima:) Aga sedapuhku tõesti jään ilmselt Vektori peale...Aero liiga äkiline minusuguse penskari sõidustiiliga inimese jaoks:drive:
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: T Jaan 08, 2008 13:31
Postitas kasparius
vot seda kohtab harva, peale 170kw-ga sõitmist, et arvatakse ,et LIIGA äkiline.

Aga jah uus, on uus ja kenam
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
Postitatud: R Veebr 29, 2008 7:47
Postitas krs
on auto veel müügis?