1. leht 3-st

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: L Juul 28, 2007 13:32
Postitas ametivend
Tere kõigil!!
Sai ka siis lõpuks omale saab soetatud!
Kuna jäin vahepael jalameheks, siis hakkasin uut autot otsima, saabi aiendas ostma see, et sõitsin sõbra 9000 turboga ringi paar porda.
Põhilised asjad mille järgi saabi otsisin:
1. 2.3 turbo 147kw(võrri pole ka mõtet osta).
2. Sisu oleks tume, mingid nõmedat heledtat sisu ei tahtnud, kuna mul on olnud juba üks auto helda sisuga.
3. Kast oleks automaat, nu manuaal äärmisel juhul.

Sai siis netis kolatud ringi paar päeva ja siin foorumist loetud aga silma jäi ainult üks auto(se mille ostsin).
Saime omanukuga kokku ja asi üle vaadatud, eelmine omanik on hoolas olnud õnneks, arved alles mis tehtud.
Siis sai üks sõber ka kaasa kutsustud kes jagab hästi saabe ja on neid lammutanud, to ka midagi halba ei öelnud.
Sai siis ÜL punktis käidud ja kontroll tehtud, kõik oli korras, tegime ülevaatuse ka kohe ära, mitte ühtegi viga polnud.

Nii mis ise olen teinud selle ajaga:
1. Mootori ja kasiti õli vahetatud koos filtritega, mõlemasse täis sünt.
2. Kuna ei meeldi akvaariumiga ringi sõita siis sai pandud roheka läikega peegel kile, vähemalt mulle meeldib väga!
3. Sai tellitud ära uued küünlad ja numbrid.

Teha olex vaja veel niipalju, et mõnded salaongi vahetus pirnid ära vahetada, muu nagu tundub siiani korras.

Autoga siiani väga rahul, vääga mugav ja hea minekuga auto:headbang:
Oleks ennem seda teadnud, oleks kohe saabi ostnud.

Mõned pildid ka!
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Keegi hea inimene võiks öelda kuidas pildid siia nähtavana panna saab!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: L Juul 28, 2007 13:42
Postitas teager
Algselt postitas: ametivend
Keegi hea inimene võix öelda kuidas pildid siia nähtava panna saab!
Pane link Pilt vahele

P.S. Eesti keeles ei ole sõnu nagu voorum, ato, võix, olex jne. Kirjuta korrektselt! Sa ei ole messengeris.

terv, teager

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: L Juul 28, 2007 14:13
Postitas ametivend
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: ametivend
Keegi hea inimene võix öelda kuidas pildid siia nähtava panna saab!
Pane link Pilt vahele

P.S. Eesti keeles ei ole sõnu nagu voorum, ato, võix, olex jne. Kirjuta korrektselt! Sa ei ole messengeris.

terv, teager

Sorry vana aga näpukaid tuleb ikka ette!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: L Juul 28, 2007 21:21
Postitas TGB
Alles eile suhtlesin Hr. Teageriga ja siis ta küll veel väga vana ei paistnud. :D

Muretuid kilomeetreid!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: L Juul 28, 2007 22:32
Postitas Rästas
Algselt postitas: ametivend
2. Sisu oleks tume, mingid nõmedat heledtat sisu ei tahtnud, kuna mul on olnud juba üks auto helda sisuga.
Siin on päris palju neid SAABiomanikke, kelle SAABi ehib justnimelt "nõme" hele nahksisu.
Ma olen kindel, et mitte miski ei ole SAABi juures nõme, mis sinna on ette nähtud. Nõmedaks võib SAABi muuta nõme inimene.

Muretut liiklemist ;)

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: L Juul 28, 2007 23:21
Postitas saabu14jr
Suht ilus auto ainult yhte head pesu vajaks:P

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Juul 29, 2007 0:07
Postitas ametivend
Algselt postitas: Rästas
Algselt postitas: ametivend
2. Sisu oleks tume, mingid nõmedat heledtat sisu ei tahtnud, kuna mul on olnud juba üks auto helda sisuga.
Siin on päris palju neid SAABiomanikke, kelle SAABi ehib justnimelt "nõme" hele nahksisu.
Ma olen kindel, et mitte miski ei ole SAABi juures nõme, mis sinna on ette nähtud. Nõmedaks võib SAABi muuta nõme inimene.

Muretut liiklemist ;)

Vabandust kui kellegi tundeid riivasin, aga nagu öeldakse maitse asi-kellele ämm kellele tütar!!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Juul 29, 2007 0:33
Postitas kalamees
Mina olen samuti üks heleda nahksisu pede, aga ennast solvatuna küll ei tundnud ;) Just täpselt, kellele ema, kellele tütar.
Aga auto on kena, väikese pesu on kindlasti ära teeninud :thumb:

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Juul 29, 2007 0:49
Postitas ametivend
Algselt postitas: kalamees
Mina olen samuti üks heleda nahksisu pede, aga ennast solvatuna küll ei tundnud ;) Just täpselt, kellele ema, kellele tütar.
Aga auto on kena, väikese pesu on kindlasti ära teeninud :thumb:

Pole just lihtne siin maateedel teda puhtana hoida aga ex ma nüüd lasen ta korralikult ära mõske;)

Mõni küsimus ka:
1. Kas se on normaalen kui kiirendada normaalselt siis läheb turbo seier esimese punase kriipsuni, või peab veel edasi minema?
2. Se tsss mis kostub kapoti alt, kui käiku vahetab on mul päris kõva häälega(sõbral autol on vaiksem), on se normaalne või kuidas se ültse kostuma peaks?

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Juul 29, 2007 1:07
Postitas IFF
Algselt postitas: ametivend

Mõni küsimus ka:
1. Kas se on normaalen kui kiirendada normaalselt siis läheb turbo seier esimese punase kriipsuni, või peab veel edasi minema?
2. Se tsss mis kostub kapoti alt, kui käiku vahetab on mul päris kõva häälega(sõbral autol on vaiksem), on se normaalne või kuidas se ültse kostuma peaks?

Esimese punase kriipsuni on täitsa tip-top kui sul on FTP, ehk päris/täis turbo. Punane tähendabki ca 1 bar. Tehase seades FTP'l on nominaal rõhk 0.9 bari'i.

See tss, mis kostub on vägagi suhteline, kui sul on originaal kõik siis peabki väike tss kostuma. See kui tugev ta on oleeneb täitsa ka rõhust, mida su turbo puhub ning klapi olukorrast.

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Juul 29, 2007 8:55
Postitas Rästas
Algselt postitas: ametivend
Algselt postitas: Rästas
Algselt postitas: ametivend
2. Sisu oleks tume, mingid nõmedat heledtat sisu ei tahtnud, kuna mul on olnud juba üks auto helda sisuga.
Siin on päris palju neid SAABiomanikke, kelle SAABi ehib justnimelt "nõme" hele nahksisu.
Ma olen kindel, et mitte miski ei ole SAABi juures nõme, mis sinna on ette nähtud. Nõmedaks võib SAABi muuta nõme inimene.

Muretut liiklemist ;)

Vabandust kui kellegi tundeid riivasin, aga nagu öeldakse maitse asi-kellele ämm kellele tütar!!
OT: Tundeid pole riivatud. Igasugust värvi nahksisu on ilus, kui see on hooldatud, st korras :)
Enne fotosessiooni oleks väike tolmulapipoputus salongis marjaks kulunud ;)

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Juul 29, 2007 10:18
Postitas Cyber
Algselt postitas: ametivend
2. Se tsss mis kostub kapoti alt, kui käiku vahetab on mul päris kõva häälega(sõbral autol on vaiksem), on se normaalne või kuidas se ültse kostuma peaks?
See kostab päris mõnusalt. Lisaks piilu, ega keegi pole näiteks ära ratsinud asja ja bypassist BOV-d teinud, et see toru mis sisselaskesse tagasi peaks minema on tegelikult otse mootoriruumi lahti ja sisselaske peale on pime ette pandud lihtsalt (Iisaku-Trionicu Talladegal oli näiteks nii algul..:D, isegi mingi jubin oli sinna otsa keeratud, et veel "kvaliteetsema" pssst teeks..:) ).

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: E Juul 30, 2007 10:40
Postitas ametivend
No nii hakkab pihta:wall:
Moororissse on hüdrotõukurite tiks sisse tulnud:gun:
Õli sa ka ära vahtatud hiljuti(täissünt, ennem oli ka täissünt) aga ikka on tiks sees!
Huvitav on se, et külmamootoriga on vaikus aga kui käibb nii paar min-i siis tuleb tiks sisse ja on kogueg!
Tavaliselt teevad hüdrokad ju külmamootoriga häält ja kui veab kaob ära, kui mootor soojaks läheb!
Tuleb vist poolsündile üle minna äkki se veel päästab midagi!
Vahetus läheb päris kalliks, tk hind pea 300 eeku!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: E Juul 30, 2007 12:06
Postitas saabotska
Räägivad, et hüdrotõukureid pidi ka odavamalt saama. Endal tuleb ka nende vahetus ette võtta aga pole veel jõudnud teemasse süveneda, et kust ja millised.

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: E Juul 30, 2007 12:30
Postitas TFK
Algselt postitas: ametivend
No nii hakkab pihta:wall:
Moororissse on hüdrotõukurite tiks sisse tulnud:gun:
Õli sa ka ära vahtatud hiljuti(täissünt, ennem oli ka täissünt) aga ikka on tiks sees!
Huvitav on se, et külmamootoriga on vaikus aga kui käibb nii paar min-i siis tuleb tiks sisse ja on kogueg!
Tavaliselt teevad hüdrokad ju külmamootoriga häält ja kui veab kaob ära, kui mootor soojaks läheb!
Tuleb vist poolsündile üle minna äkki se veel päästab midagi!
Vahetus läheb päris kalliks, tk hind pea 300 eeku!



Tere.
oled kindel et on hüdrotõukurid tiksuvad ??
Enam vähem sama häält teevad ka pihustid, endal oli sama mure. Tasuks äkki teadjamaid mehi enne külastada kui laiali lammutama hakkad ;)

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: K Aug 01, 2007 15:02
Postitas ametivend
Palju peavad olema tühikäigu pöörded??
Mul tahoka järgi nõks alla 1000, kui kuulata siis tundub norm olevat!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: K Aug 01, 2007 15:05
Postitas IFF
Algselt postitas: ametivend
Palju peavad olema tühikäigu pöörded??
Mul tahoka järgi nõks alla 1000, kui kuulata siis tundub norm olevat!

Nad seal 750-900 peavadki olema. Olenevalt koormusest ja motoori töö temperatuurist.

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: N Aug 02, 2007 22:26
Postitas ametivend
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: ametivend
Palju peavad olema tühikäigu pöörded??
Mul tahoka järgi nõks alla 1000, kui kuulata siis tundub norm olevat!

Nad seal 750-900 peavadki olema. Olenevalt koormusest ja motoori töö temperatuurist.

Mind hakkas huvitma kuidas TCS talvel käitub ja siis kui kuhugi peaks kinni jääma??
Maal kruusateepeal kiirendades pidevalt se TCS tuli põleb!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: N Aug 02, 2007 22:56
Postitas Jupats
Algselt postitas: ametivend
Palju peavad olema tühikäigu pöörded??
Mul tahoka järgi nõks alla 1000, kui kuulata siis tundub norm olevat!

Ära seda tahomeetrit 100% ka usu. Sageli näitab see vanaema jalgu;). Kuula kõrvaga, see on pisut täpsem mõõteriist:D

Muretuid kilomeetreid!!:notworthy:

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: R Aug 03, 2007 10:09
Postitas suur
Algselt postitas: ametivend
Mind hakkas huvitma kuidas TCS talvel käitub ja siis kui kuhugi peaks kinni jääma??
Maal kruusateepeal kiirendades pidevalt se TCS tuli põleb!
Oeh, sul paljukirutud ETSiga versioon. Jõudu!!! Siin on päris paljud mehed sellega tõeliselt hädas olnud.
Kas TCS'i saad vähemalt väja lülida?

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: R Aug 03, 2007 10:25
Postitas ametivend
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: ametivend
Mind hakkas huvitma kuidas TCS talvel käitub ja siis kui kuhugi peaks kinni jääma??
Maal kruusateepeal kiirendades pidevalt se TCS tuli põleb!
Oeh, sul paljukirutud ETSiga versioon. Jõudu!!! Siin on päris paljud mehed sellega tõeliselt hädas olnud.
Kas TCS'i saad vähemalt väja lülida?

Jama ongi selles, et ei sa:wall:
Aga naised saunas rääkisid, et kui piduriõli langeb miinimum tasemeni sis lülitub ise välja!:)

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: R Aug 03, 2007 11:11
Postitas Factor
Veojõu kontrolli üle on siin foorumis palju arutatud. Olenevalt TCS'i aju tüübist annab selle nupu lisada, ka õpetus on olemas.

Important!
On M93 and M94 cars the ABS control module can retained. On M92 and earlier cars the ABS control module must be changed for an M93 or later version.

Natuke näputööd ja valmis!

:head:

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: E Aug 06, 2007 22:40
Postitas ametivend
Sai siis mööda Eestist veist ringi sõidetud ja hakaks tunduma ,et turbo teeb kuidagi kõvemat hääl, kohati nagu uluks.
Sai siis käidud asjatundaja juures turbo lõtku kontrolimas ja vastus oli lühike-turbo vajab remonti:wall:. Kannatab veel sõita aga kiiremas korras tuleks remont ära teha muidu, hakkab vasta korpust käima.
Alumine lõdvik, mis läheb turbo külge on ka pealt õline, arvatavasti sellest, et turbo ei pea enam õli sees.

Hakkab jama pihta, huvitav mis järgmisena läheb:wall:

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: T Aug 07, 2007 0:00
Postitas tripp
Algselt postitas: ametivend
Hakkab jama pihta, huvitav mis järgmisena läheb:wall:

Eeee... DI kassett äkki? :red::evil:

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: T Aug 07, 2007 8:22
Postitas D116
Algselt postitas: ametivend


Mind hakkas huvitma kuidas TCS talvel käitub ja siis kui kuhugi peaks kinni jääma??
Maal kruusateepeal kiirendades pidevalt se TCS tuli põleb!

Kevadel sai maal käidud, tee oli halb - porine, rattad hakkasid ringikäima ja TCS ei andnud seda teha - peaaegu jäin kinni. Ilma TCSita 9k ei oleks probleeme. Kui jääd kinni siis edasi liikuda ei saa, rattad käivad natukene ringi ja mootor surebvälja:wall: Aga tagumise käigu peal TCS ei tööta:eureka:
TCSiga 9k ei kõlba offroadiks:bs: