1. leht 1-st
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: E Aug 06, 2007 18:03
Postitas Xanax
Tere, targad inimesed! Müüsin oma E36 318ti Compacti ära ja nüüd mõtted liiguvad Saabi poole. Leidsin netist 2 9-3-t:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ning
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mida arvate nendest? Millel on kulud suuremad - kas 9-3-l või 9000-l ning üldiselt võrreldes BMW E36 kerega? (Palun vastata objektiivselt

Ühesõnaga kõik targad mõtted on teretulnud.
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: E Aug 06, 2007 18:10
Postitas Cyber
Igal juhul võtaks selle, mis on VM-ist ostetud ja seal hooldatud.
Kulude koha pealt võib olla nii ja naa. Oleneb eelmisest omanikus paljuski. Ei usu, et 9000 ja 9-3 hoolduskulud märgatavalt erineksid. Tonnine on lihtsalt suurem ..

herr Duesenbergi
tonnine tuleb kohe meelde..

Väga hästi hooldatud ja korralik auto..

Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: E Aug 06, 2007 18:23
Postitas vulkanus
Ise soovitaksin tonnist ja kindlasti turboga.
9-3 on tore auto kuid ise olles igivana klassikufänn, ei tunne 9-3 es Saabi ära.
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: T Aug 07, 2007 0:04
Postitas kasparius
Algselt postitas: vulkanus
Ise soovitaksin tonnist ja kindlasti turboga.
9-3 on tore auto kuid ise olles igivana klassikufänn, ei tunne 9-3 es Saabi ära.
Kui sa vulkanud mõled 9-3 2002a ja edasi siis olen sinuga päri aga og9-3 on ikka Saab küll

Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: T Aug 07, 2007 19:42
Postitas ametivend
Olen omanud ühte e36 318 ja paregu oman tonnist, neid autosid ei sa omavahel võrrelda, aga igal juhul tonnine on etem juba selle poolest, et sõidumugavus ja ruumikus.
E36 istud nagu ahv puuris ja sõidumugavus ka puudub!!
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: K Aug 08, 2007 10:34
Postitas olaviv
Ega 9000 ja 9-3 hooldekuludel eriti vahet pole, 9000 kui suurem masin võtab rohkem kütet aga erinevus pole suur (uuemate mootoritega), ~1l ehk. Remondiarve sõltub konkreetsest isendist, ilmselt tahavad kõik müügisolevad isendid midagi vahetada saada. 9-3 puhul on võimalus valida uuemat isendit, 9000 lõppes 98a ära.
Pakiruum on 9-3'l märksa väiksem, kui 9000'l, samas väiksema autoga linnas meeldivam liigelda (minumeelest). Ka on 9000 suht "tavalise" auto moega, 9-3 aga "saabi iseärasustega"
BMW peaks juhitavuse poolest etem olema (eeldusel, et veermik OK) aga sees ruumi suht vähe.
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: K Aug 08, 2007 10:52
Postitas pva
Vqta E36 318is sedaan

)))))
E34 525 touring - see tuleb kindlasti odavam sqidus.
9-3 ei ole mqttet ostma vqrreldes E36-ga.
9000 turbo - umbes nagu eeltoodud E34, sqltub mis sqidustiil sulle meeldib.
Kulud on kettivahetus - yle 10K, ylejaanud korralikul auto umbes nagu BMW-l.
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: K Aug 08, 2007 12:35
Postitas tanel122
mõlemad head autod kui korralikud aga kui kord saabi oled ostnud(aero)jääb sulle kindlasti saabi haigus külge(see on seletamatu,käisin isegi psühholoogi juures asja uurimas ja isegi tema ei leidnud asjale seletust:D)
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: R Aug 10, 2007 14:29
Postitas Xanax
Tänud kõigile postituste eest

. Nüüd valin 2 auto vahel:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html - seda Bemari on käidud vaatamas, õudsalt meeldib, aga seisukord ei ole eriti hea...nüüd lähen vaatama seda 9-3 (
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html), kui kõik on seal tehniliselt korras, siis teen lõpliku otsuse. 9000 ei taha, kuna tavaliselt sõidan üksinda, milleks on siis õhku vedada

...
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: R Aug 10, 2007 14:52
Postitas ivomets
vaata veel auto 24 oli yks 1997 aasta 900. ng 136 kw. must hinnaga 44000 kr. naine myyb ja pealinnast.
korras auto puhul peaks olema väga hea deel!
Kas 900 (9-3) või 9000? Ja kas üldse maksab?
Postitatud: L Veebr 09, 2008 1:40
Postitas Xanax
Tere!
Teemat võib lukku panna, kuna sain soetatud endale 318i Touring M-Technik 1997. Aitäh kõigile nõu eest, kunagi võib olla ostan endale Saabi teiseks autoks
