1. leht 1-st
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:02
Postitas qdwin
Kui peale kuuajast seismist tonnine enam ei käivitunud, märkasin et Boschi aku seisundi märk on rohelisest mustaks muutunud. Oletan et hapet on vähemaks jäänud. Et aku on hooldusvaba, siis mingeid korke ega katteid lahti kangutada ei saa. Kas hooldusvabade akude puhul ikkagi toimub vedeliku aurustumine või mitte? Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba või ainult "natuke" hooldusvaba?
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:12
Postitas vulkanus
ei ole mina seda sorti akusi kudagi hooldada saanud kestab niikaua kui kestab siis kuusakoskisse
Aga ega seee tooni muutumine ei tähenda, et ta korras pole mul kadus see tuluke juba esimene aasta minema, viis a. sõitsin veel.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:18
Postitas suur
Hmm, sul ju üsna värske aku? Või pole? võin sulle laadijat laenata.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:23
Postitas qdwin
Aku on kuskil 1,5 aastat vana. Tänud abi eest Suur, auto liigub juba mõnda aega iseseisvalt.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:33
Postitas D116
Oli kunagi Bosch hooldusvaba aku, pidasvastu ainult 3a.
Võid proovida laadida, aga talvepoole tuleb uus aku panna.
Boschi igaljuhul rohkem ei osta, kasutan Exide akut teist aastat, olen rahul.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:35
Postitas jack
kunagi sapukatega jännates tegin autole kingituse ja ostsin samuti Boschi hooldevaba aku.

Kuid kuna laadimist kontrollis relee, siis küpsetas too aku esimese aastaga ära. Välja ei paistnud see kuidagi, aga pikemalt seistes kadus mahtuvus ikka ruttu ära.

Lõpuks sai siis akul kaan maha kangutatud ja sinna see aku surigi. Kaanel polnud suletavaid korke, kogu kaan oli ühes tükis kinni liimitud.
Äkki sul midagi sarnast, et laeb kogu aeg akut liiaga, nii et aku sisu keeb varsti pudruks.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: N Aug 30, 2007 11:07
Postitas heikiw
Mul oli aastaid tagasi ka sapukal peal FIAMM hooldusvaba aku,kuid sel oli keskel kaan nihutatav ja eemaldatav--nii,et sai destvett lisada.Aga pinge kippus kõikuma kõvast ja keetis hoolega.Aga aku pidas ka 3 aastat.Viimastel aegadel olen ka Exide peale jäänd.Pole kaubanduslik reklaam
:P
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: R Aug 31, 2007 10:57
Postitas Trionic
Algselt postitas: qdwin
Kui peale kuuajast seismist tonnine enam ei käivitunud, märkasin et Boschi aku seisundi märk on rohelisest mustaks muutunud. Oletan et hapet on vähemaks jäänud. Et aku on hooldusvaba, siis mingeid korke ega katteid lahti kangutada ei saa. Kas hooldusvabade akude puhul ikkagi toimub vedeliku aurustumine või mitte? Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba või ainult "natuke" hooldusvaba?
Täitsa hooldusvaba on(ei saa ju miskit peale laadimise/pesemise) teha.Hapet aurustub sealt paraku jah(¨vett tegelt),kui liigselt laadida,voi alalaadida pidevalt.
Zeleeaku on koige hooldevabam,aga ka 3X kallim vedelikuakust.Töötab ka kummuliasendis.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: R Aug 31, 2007 11:10
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
voi alalaadida pidevalt.
Huvitav kust alates muutub normaalne laadimine pidevaks alalaadimiseks? Kui pikka maad ja kui tihti peaks sõitma? 5x nädalas, 2 ühekilomeetrist sõitu päevas on vist alalaadimine? Palju tahab aku geneka pealt ajaliselt laadimist?
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: R Aug 31, 2007 16:04
Postitas Trionic
Akutootjad soovitavad ikka korra kuus laadida,kui ainult linnatsüklis sõidetakse ja eriti külmal ajal.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: R Aug 31, 2007 19:53
Postitas metsapoiss
Neid saab ka ikka laadida ja kestavad kauem, isegi silm võib olla täitsa must, ..ikka on vool sees, kui laadida.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: L Sept 01, 2007 20:16
Postitas Trionic
Algselt postitas: tynyty
Neid saab ka ikka laadida ja kestavad kauem, isegi silm võib olla täitsa must, ..ikka on vool sees, kui laadida.
See jutt võib sinu masinate kohta kehtida,kuid silmini elektroonikat täislaotud uued mudelid kardavad poolpeetis akut,nagu katku. Vähe neid "ajusid"lennanud vigase-pooltühja aku süül.

Ei tasu üritada kokku hoida aku ja määrdeainete pealt.Karistus võib tulla karm rahakotile:bs:
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: L Sept 01, 2007 20:22
Postitas Trionic
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: Trionic
voi alalaadida pidevalt.
Huvitav kust alates muutub normaalne laadimine pidevaks alalaadimiseks? Kui pikka maad ja kui tihti peaks sõitma? 5x nädalas, 2 ühekilomeetrist sõitu päevas on vist alalaadimine? Palju tahab aku geneka pealt ajaliselt laadimist?
Vanasti väideti,et vähemalt 50km. pidevat sõitu taastab enam vähem korduvate käivituste-eelse seisundi.Max.mahtuvuse saamiseks tuleks rohkem sõita. Käivitushetkel tarbib starter halvemal juhul üle 100 ampri voolu,lisaks veel mootori-,ja muu elektroonika.
Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
Postitatud: L Sept 01, 2007 21:19
Postitas metsapoiss
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: tynyty
Neid saab ka ikka laadida ja kestavad kauem, isegi silm võib olla täitsa must, ..ikka on vool sees, kui laadida.
See jutt võib sinu masinate kohta kehtida,kuid silmini elektroonikat täislaotud uued mudelid kardavad poolpeetis akut,nagu katku. Vähe neid "ajusid"lennanud vigase-pooltühja aku süül.

Ei tasu üritada kokku hoida aku ja määrdeainete pealt.Karistus võib tulla karm rahakotile:bs:
Kas siis küülik polegi silmini elektroonikat täis:D:D:D
Ok. jutul on iva sees:wise: