kas tonnisel on mootor rihma või ketiga
kui rihmaga mis siis oleks selle hooldus välp
ja palju see maksma umbes läheb
Küsimus
Kas 3,0 on keti või rihmaga?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Siis sõltub ju sellest, mis mootoriga tonnine on:wise:
Teemaalgataja võiks:
1. Muuta pealkirja natukene sisule vastavamaks
2. Anda teada, missuguse mootoriga tonnise kohta ta infot teada tahab
Teemaalgataja võiks:
1. Muuta pealkirja natukene sisule vastavamaks
2. Anda teada, missuguse mootoriga tonnise kohta ta infot teada tahab
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
V-6 on ikkagi rihmaga:wtf:Algselt postitas: IFF
Tonnisel on Ketitega. Siin foorumis on väga palju nendest kettidest ning vahetusest räägitud.
Ja 2,3 alati kahe ketiga,s¨ltumata vl.aastast.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei ole.Algselt postitas: sigaelmarAlgselt postitas: deuce
kas tonnisel on mootor rihma või ketiga
kui rihmaga mis siis oleks selle hooldus välp
ja palju see maksma umbes läheb
Põhimõtteliselt on Saabil ketil ka vahetusvälp...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kettidega mootoritele ei anta sellist välpa.Kõik sõltub mootori kasutustingimustest.Tonnise ketid kannatavad 300-400tuh.km. 9-5 omad kustuvad juba 100tuh. juures tihti.Raud kõik sama praktiliselt.
Näiteks BMW mootorikette ei vahetata kunagi(kui just mingi "kala" ei juhtu),sama ka MB puhul.
Näiteks BMW mootorikette ei vahetata kunagi(kui just mingi "kala" ei juhtu),sama ka MB puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tahtsingi neid võrdluseks tuua, et MB ja BMW'l lastakse pool milli rahulikult ühe ketiga ära, samas vanematel Skodadel on ette nähtud ketivahetus 90 000 km pealt (iseenesest ei ole väga jube protseduur, kett koos hammakatega maksab ca 500,-)
Vaatamata sellele, et ketile (nt. BMW-l) normaalse kasutuse juures vahetusvälpa ette pole nähtud, ei pruugi ketivahetus alati siiski mõttetu olla, kuna ka kett venib ja kulub. Mil määral ja kui kiiresti, sõltub mõjutavatest teguritest liiga palju, et konkreetset hooldusvälpa määrata.
Kui siiski keti vahetuseks läheb (nt. mootori kap-remondi käigus oleks soovitav ka kett vahetada), tasub meeles pidada, et erinevalt rihmavahetusest, tuleb ketivahetuse puhul asendada kogu komplekt (kett koos pingutite ja muude kellade-viledega). Vähemasti BMW puhul ei saa küll kvaliteetseid detaile ja töökoda kasutades mingist 500-st kroonist ketivahetuseks rääkida, 15x500.- peaks küll ära minema.
Kui siiski keti vahetuseks läheb (nt. mootori kap-remondi käigus oleks soovitav ka kett vahetada), tasub meeles pidada, et erinevalt rihmavahetusest, tuleb ketivahetuse puhul asendada kogu komplekt (kett koos pingutite ja muude kellade-viledega). Vähemasti BMW puhul ei saa küll kvaliteetseid detaile ja töökoda kasutades mingist 500-st kroonist ketivahetuseks rääkida, 15x500.- peaks küll ära minema.
Loomulikult tulev vajadusel kõik vahetada,seda ka baierlastel.Algselt postitas: Hendrique
Vaatamata sellele, et ketile (nt. BMW-l) normaalse kasutuse juures vahetusvälpa ette pole nähtud, ei pruugi ketivahetus alati siiski mõttetu olla, kuna ka kett venib ja kulub. Mil määral ja kui kiiresti, sõltub mõjutavatest teguritest liiga palju, et konkreetset hooldusvälpa määrata.
Kui siiski keti vahetuseks läheb (nt. mootori kap-remondi käigus oleks soovitav ka kett vahetada), tasub meeles pidada, et erinevalt rihmavahetusest, tuleb ketivahetuse puhul asendada kogu komplekt (kett koos pingutite ja muude kellade-viledega). Vähemasti BMW puhul ei saa küll kvaliteetseid detaile ja töökoda kasutades mingist 500-st kroonist ketivahetuseks rääkida, 15x500.- peaks küll ära minema.
Vajaduse saab tekitada ainult kas ebareeglipärane ja -kvaliteetne hooldus,või "hooramine"(loomulikult võib alati mingi praakdetail puruneda).
Ketigrupi kulumise-venimise kompenseerimiseks on ette nähtud läbisõidu km.järgsed operatsioonid(muudetakse nukkvõllirataste momenti nukkvõllide ja v.võlli suhtes,uuendatakse ketipinguti teatud detaile ja kõik). Vanosega mootoril hoolitseb Vanos(ed) ise selle eest.
Saabi mootorite ehitus ei eelda kettide kestmist ja midagi reguleerida ka saa.Tallad-leevendid kuluvad ka pulbriks.
Pole ette nähtud ei 0,5,ega ka 1 miljon.km. kestma.
Lihtsalt erinevad lähtepunktid,erinevad taotlused ja -lahendused eri tootjatel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989