1. leht 2-st
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 25, 2005 9:38
Postitas qdwin
Ei töötanud see istmesoojendus juhi kohal enne ja lisaks mõjutasin teda põlvega, raks oli tunnetatav (tajun juba kahjurõõmsaid irveid).
Trionic väitis et pikas perspektiivis tavaliselt remont ei ole edukas, küttekehad hapraks muutunud nimelt. Aga ikkagi ma tahan kah ise proovida ja teada saada kas on mõtet või mitte. Lihtsalt tahan proovida ja kõik!
1. Kas kellelgi on remont õnnestunud?
2. Mis võiks olla küttekeha traadi ligikaudne läbimõõt?
3. Kas keegi on proovinud jootmise asemel hülsiga mehaaniliselt ühendada? Et nagu väike toruke mis kaabli otsas kokku pressitakse.
4. Kas keegi on proovinud nö. aftermarket ismesoojenduse kitte?
5. Ja kui ka mina lõpuks peaks alla andma, mis maksab uus istmepadi koos selle pagana küttega?
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 25, 2005 10:10
Postitas ivomets
kui viga istme sees, siis saad sellest oma jõududega jagu.
ise mitmel autol teind. põhiliseks veaks on juhtme murdumine termostaadi ,kyljest või sinna kylge mineva pistiku kyljest.
see kyttekeha traat on piisavalt jäme ja niisama katki ei lähe naljalt.
nii, et kui kolb olemas, siis pole muud kui iste välja ja polster maha ja kyttekeha välja.
kõige tähtsam on tagasi pannes jätta termostaadi ymber piisavalt juhet, et liikumisruumi oleks.
ja muidugi termostaat korralikult fikseerida. ise olen kapronniidi ja nõelaga seda teind. mis siis muud kui head pealehakkamist!
pysimajäämisese ajast ei oska miskit öelda, sest lagunend veel pole ykski
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 25, 2005 11:59
Postitas Cyber
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 25, 2005 12:14
Postitas qdwin
Zazou esse juba korda mitu läbi loetud. Aga lugeda tahaks kas ka kestma jäänud ja millised on laiade rahvamasside kogemused. Asi siiski selles et enne kui kodutöö tehtud pole ja vajalikud lisavidinad ja relvad muretsemata ei tahaks lihtsalt niisama lammutama hakata. Ikkagi ainus limu mul.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 25, 2005 12:19
Postitas Cyber
Aga küsi siis otse ta käest, kas jäi kestma..

Laiad massid vaevalt neid remontinud on.
Samas äkki sa, Zazou, võtad ja kirjutab sinna jutu lõppu kogemuse peale mõnda aega, kas püsis või mitte..

Et vältida edaspidiseid küsimusi.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 25, 2005 17:45
Postitas Zazou
kestis ca aasta paar vist. ja teist korda ei viitsinud otsast peale alustada. Aga kui ise ettevaatlik oled, kestaks kindlasti paremini. Kuna meil väike laps harrastas jalgupidi mööda istmeid trampida. Ja tegelt sai ise ka küünalnukide ja põlvedega seal natuke liiga palju trambitud ning ju murdus mõnest uuest kohast.
aga uuel saabil lakkas ka äsju istmesoojendus töötamast ja nüüd mõtlen, et kui aega on võtaks uuesti ette küll.
Ise arvan, et siin on oluline auto ehk istmete vanus. Vanemal on küttekeha hapram ja remont seda mõtetum, et niikuinii läheb varsti uuest kohast katki. Aga 92 aasta autol ma veel üritaks.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 25, 2005 18:32
Postitas sebastian
Tuli sihuke vallatu mõte, et kas ei saaks takistustraadile kuumakindla silikooni "triibu" peale tõmmata. Silikoon ei lubaks traadil "järsult" painduda...see aga just sagedase katkemise põhjus.
9000-l katkes ta pidevalt ja kui nüüd oleks võimalus prooviks teistmoodi remontida, kaotada pole ju midagi.
Samas võib see ka üsna loll idee olla...krt. teab.
Sisuliselt on tegemist ju nikroom traadiga, mis muutub siis hapraks, kui hõõguma lasta...see vaevalt et ühelgi istmel juhtub

Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 25, 2005 21:52
Postitas aare
kui nüüd remontimisest isu täis siis: on olemas tln-as Bakt kes pakub istmesoojenduse komlekti, mis sisaldab 4 s.elementi, lülitid+releed, paigaldusjuhendit
tootja Waeco kmpl.hind 760.- eek
pärnu mnt 137
Bakt= Bosch esindus, Kalevi juures, Fordiga samas majas, linnapoolses küljes
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: K Jaan 26, 2005 8:24
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: Zazou
kestis ca aasta paar vist. ja teist korda ei viitsinud otsast peale alustada. Aga kui ise ettevaatlik oled, kestaks kindlasti paremini. Kuna meil väike laps harrastas jalgupidi mööda istmeid trampida. Ja tegelt sai ise ka küünalnukide ja põlvedega seal natuke liiga palju trambitud ning ju murdus mõnest uuest kohast.
Ma olen autos istmeid ikka ainult istumiseks pidanud...teil aga lausa küünarnukkidega esiistmete peal trambitud:Dai-ai-ai;)
Huvitav, miks ma mõttesse jäin?:P
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: K Jaan 26, 2005 15:02
Postitas Trionic
Aftermarketi odavad komplektid ei sobi Saabi istmetele,kuna elemendid
on teise kujuga ja liiga suurte mõõtudega ja Saabi istme tepinguid pingutavad traadid lõhuvad elemendid ruttu ära.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: E Jaan 23, 2006 20:01
Postitas suur
Algselt postitas: qdwin
1. Kas kellelgi on remont õnnestunud?
Minul oli vist vähemalt kuuest kohast katki. Jootsin nii mis kole. Ja nüüd pärast paarikuist toimimist enam ei toimi. Ühesõnaga suht mõttetu üritus oli.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: E Jaan 23, 2006 20:56
Postitas Tan
Loe ja imesta, mis kõik "kvaliteet - talveautol" laguneb

Mu vurrtraktoril muidugi veel kõik toimib, aga istmesoe pole kahjuks reguleeritav, pikemalt sees olles hakkab palav.. Vanal '89 mitsul toimib (2 astmeline) istmesoe veatult, hoolimata sellest, et esiistmetel mitte ainult põlvedega aeletud on (

), vaid lausa püsti trambitud (kere luugist väljas), ja mitte laste, vaid kasvult ja vanuselt (ehk kui mitte käitumiselt) täiskasvanute poolt..
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: E Jaan 23, 2006 22:39
Postitas stennadi
Ismesoojenduse küsimus:
Lugesin et SAAB hakkas paigaldama istmesoojendusi juhiistmele aastal 1972.
Kas see tähendab, et mu 1975 aasta küülikul on ka ?
Kindel see, et ta ei tööta aga kas muidu on ?
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 9:59
Postitas Nakataja
Üks vähe loll küsimus ka. Kas keegi oskab lahti seletada kuidas töötab Klassiku Automaatne Istmesoojendus ja kas näiteks tervet seljatoe soojendust eraldi (ilma katkise istme soojenduseta), ka oleks võimalik tööle panna? Et laseks näiteks lihtsalt 12V sisse ja asi töötab!

Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 10:24
Postitas suur
Algselt postitas: Nakataja
Üks vähe loll küsimus ka. Kas keegi oskab lahti seletada kuidas töötab Klassiku Automaatne Istmesoojendus ja kas näiteks tervet seljatoe soojendust eraldi (ilma katkise istme soojenduseta), ka oleks võimalik tööle panna? Et laseks näiteks lihtsalt 12V sisse ja asi töötab!
Tonnisel on seljatoe ja istmepadja soojendus jadaühenduses.
Aga sa uuri välja, kui suur on padja soojendustradi takistus ja jooda selle asemele sobiv takisti. Saadki seljatoe soojaks.
Ise olen mõelnud veel ühe korra ette võtta asja. Katkestuste koha peale termokahanev rüüs. Soojenduse ja istmekatte vahele panen veel mingisuguse lisariide, kuna olemasolev materjal on seal üsnagi väsinud.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 10:27
Postitas Executive
Meestele istmesoojendus ei ole arstide poolt soovitav.
Seljatoesoojendus on aga päris mõnus asi.
Äkkist SAAB aint seljatoe soojaks lasta:freak:
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 12:59
Postitas Lauri
minu arvamus ühtib executive'ga, kotid olgu külmas

:D
(Minu Volvol õnneks ainult kaassõitja soojendus toimib)
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 14:08
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: Executive
Meestele istmesoojendus ei ole arstide poolt soovitav.
Seljatoesoojendus on aga päris mõnus asi.
Äkkist SAAB aint seljatoe soojaks lasta:freak:
Tohtrid väidavad jah, et munanditele (ja seega meeste suguvõimele) mõjub "praadimine" halvasti, sama toimega olla ka liig kuum saun, seega oleks isegi huvitet sest vaid seljatoe soendamise vairandist.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 14:38
Postitas Tan
Mis teil on kõigil tekstiilpolstrid või käite ringi vatipükstega? Juba -10 kraadiga on nahkiste ikka sigakülm alguses peale istuda. Pikemalt praadida pole mõtet, tõsi, aga alguses kiirelt kehatemperatuurini viia iste on küll abx.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 14:54
Postitas Cyber
Eriti murelikud mehed... ausõna, tunne jääb nagu peaks meil hetkel iive positiivne olema kõrge kaarega. Muudkui hoolitsevad siis seemnerakkude tervise pärast..

Omad kogemused kolme classicuga... ühelgi neist ei toiminud istmesoojendus. Eriti kauaks seal tagumiku all külmaks küll ei jäänud. Auto läheb ikka korralikult soojaks. Iste kah.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 15:12
Postitas stennadi
saabi automaatne istmesoojendus lülitab ennast sisse kui istme temperatuur on alla 14 kraadi ja uuesit välja kui istme temperatuur saavutab 28 kraadi
nii et mingist praadimisest ei tohiks küll juttu olla
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 15:18
Postitas hoplaa
Misasja te kardate oma elundite pärast? Kas saunas käite ka ainult ülakehaga?
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 15:29
Postitas stennadi
Külma ilmaga on istmesoojenduse liigtarbimisel hoopis teine oht.
Kui endal korralikult selg higiseks praadida siis autost väljumisel võib karmis eesti pakases tõsiselt külma saada.
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 20:19
Postitas qdwin
Algselt postitas: RyhkijaTohtrid väidavad jah, et munanditele (ja seega meeste suguvõimele) mõjub "praadimine" halvasti, sama toimega olla ka liig kuum saun, seega oleks isegi huvitet sest vaid seljatoe soendamise vairandist.
Just just, see ongi põhjus miks kogu see kraam on looduse (või kurat teab kelle) poolt kehast eemale ripuma seatud. No et jahutaks paremini. Tegelikult pidavat sama mõju arstide väitel tekkima ka teksapükste kandmisel. Tagajärjed globaalses mõttes pidavat olema ilmsed.
Aga mul kama, kaks putukat olemas. AITAB! 115 kraadises saunas käin oi millise mõnuga edasi.
Nüüd sellest kuidas paremini tagumikku (ja muud) kütta.
Kas tagaistmele ka mingi valemiga istmekütte annaks meisterdada? 9-5-tel on tagaistme küte lisavarustusena olemas, 9000-del vist mitte. Või siiski? Kui muretseda mingi üldsobiv Kit, kas seda üldse olemasolevatele nahkistmetele ilma purustusteta annab külge pookida?
Veelkord istmesoojenduse remondist.
Postitatud: T Jaan 24, 2006 23:44
Postitas Tan
Algselt postitas: stennadi
saabi automaatne istmesoojendus lülitab ennast sisse kui istme temperatuur on alla 14 kraadi ja uuesit välja kui istme temperatuur saavutab 28 kraadi
nii et mingist praadimisest ei tohiks küll juttu olla
Millistel see istmesoe automaagiline on ? Mõnel uuemal Griffinil ehk ? minu 9-3 omal pole küll automaatikast lõhnagi, isegi reguleerida ei anna ju kuskilt.
