1. leht 1-st

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: N Sept 20, 2007 0:01
Postitas ametivend
Probleem järgmine, möödasoitu tehes mingi 90km/h, vahetas automaat kast käigu alla ja siis käis selline jõnks läbi nagu mootor oleks korra seisma jäänud, turba kella lõi ka pea puna lõppu(kiirendamisel)!!
Turbo kell maru tundlikuks muutunud, nii kui veits rohkem vajutad on kohe punasepeal!?
Rohkem pole julegenud kella üle viimase punase kriipsu lasta!
Kas jama turborõhuga?

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: N Sept 20, 2007 0:03
Postitas vulkanus
pbc klapp on õhtal vaheta esimesel võimalusel bleederi vastu ja mured möödas

täiesti tavaline asi selle klapi juures kui õhtale hakkab minema kaks võimalust kas rõhk taevas või üldse pole

seda jõnksu nimetatakse cut offiks ja pole ülde mootorile hea

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: N Sept 20, 2007 0:06
Postitas ametivend
Algselt postitas: vulkanus
pbc klapp on õhtal vaheta esimesel võimalusel bleederi vastu ja mured möödas

Arvasin ise ka seda, selle pole rohkem üle viimase punase kriipsu lasknud!!
Cut off siis tegi turbole ka viga?

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: N Sept 20, 2007 0:10
Postitas vulkanus
ei usu et midagi hullu seal juhtuda võis, sul ei lase rõhku niikuinii sedavõrd kõrgele, et midagi eriti hävida jõudis

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: N Sept 20, 2007 0:27
Postitas sebastian
Turbokell ise ei lähe tundlikuks ;), aga kui BPC klapp ei saa enam turborõhku reguleerida, siis antakse seda funkki nagu "torust tuleb" kuniks 1,3 baarini ja siis astub aju vahele ja lülib korraks bensupumba välja. Hoiatuseks ja mootori kaitsmiseks.
Et siis vaata BPC klapist väljuv "W" voolik üle kas see ei leki või on klapp ise ikkagi nässus.
Veel võimalus, et turbo küljes olev wastegate klapp on kinni roostetanud, aga sinu remontturbol (on vist?) seda ei usuks nagu.

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: N Sept 20, 2007 8:12
Postitas suur
Aga äkki on WG varras valesti reguleeritud (ei ava klappi piisavalt)?

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: N Sept 20, 2007 10:06
Postitas ametivend
Algselt postitas: suur
Aga äkki on WG varras valesti reguleeritud (ei ava klappi piisavalt)?

Ma ei usus seda, sest ennem töötas kõik ilusti!!
Ise pole seda varrast näppinud ja turbo remondi käigus ka seda ei regullitud.

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: N Sept 20, 2007 11:08
Postitas qdwin
Voolik lendas küljest või jäi wastegate mehanism kinni (näiteks väga osava suurest loigust läbisõitmise tõttu).

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: L Sept 22, 2007 21:28
Postitas ametivend
Voolikud terved ja küljes!!!
BPC klapp pees, järgmine nädal bleeder vahele!
Sai täna turbokell peale pandud, seier käib nagu tahokas;), 1,3 peal lükkas pumba tagant ära korraks, rohkem ule 1,2 ei lasknud.

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: P Sept 23, 2007 22:29
Postitas ametivend
Tana siis molemad turbokellad lopetasid too, vaatasin voolikud ule aga midagi silma ei jaanud!!
Kas peale voolikuta veel midagi mojutab turbokellade tood??

Vabandust et tapitahti pole!!

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: P Sept 23, 2007 22:36
Postitas S9K
ei tohiks mõjutada. Mingeid kolmikuid pole mis katki võisid minna?

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: E Sept 24, 2007 11:24
Postitas Cyber
tonnisel on tavaline manokas, voolik sabas. Kusagilt viskas sul ehk mõne liite lahti. Samas peaks siis hakkama kohe igasugu tühikäigu mured jms, mis kaasneb vaakumilekkega.

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: E Sept 24, 2007 11:52
Postitas ametivend
Ühe vooliku ole jah ära visanud sisselaske kollektori juures!!
Ise ka imesin et mootori töös midagi muutunud polnud!
Tuleb kõik voolikud silikoon voolikute vastu välja vahetada!!
Oskab keegi öelda mis mõõdus ja mitu m umbes läheb?

Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Postitatud: E Sept 24, 2007 11:56
Postitas suur
Algselt postitas: ametivend
Ühe vooliku ole jah ära visanud sisselaske kollektori juures!!
Ise ka imesin et mootori töös midagi muutunud polnud!
Tuleb kõik voolikud silikoon voolikute vastu välja vahetada!!
Oskab keegi öelda mis mõõdus ja mitu m umbes läheb?
4mm vaakumvoolikuid kulub 1,5m. Soovitan võtta varuga (näiteks 2m). BPC voolikute läbimõõt oli vist 6mm, nende kogupikkust ei oska öelda. Kui tahad turbokella vollat ka vahetada, siis selle pikkust ei oska öelda.