1. leht 1-st
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: R Sept 21, 2007 19:12
Postitas erik
Tere
Jälle väike uurimistöö enne teenindusseminekut.
Nimelt tosool lekib. Umbes stiilis 300km ja liiter.
Lekkekohta ei ole leidnud. Nüüd kui õli kontrollisin, on õlivardal näha natuke mingit valget vahtu.
Sumbutist halli suitsu vms ei tule...
Et siis kas on tõenäoline, et tosooli mootorissesattumisel tekiv vaht?
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: R Sept 21, 2007 19:33
Postitas sigaelmar
Jahutusvedelik on sul kindlasti mootoris, iseasi kas õigetes kanalites ka

Õlitase peaks sul siis kerkima sellise tempoga päris tugevalt. Võibolla lekib sul hoopis soojendusradikas?
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: R Sept 21, 2007 19:45
Postitas erik
on kerkinud. aga mitte väga palju
radikaleket kuidagi ei näi olevat
muide, sigaelmar, kui ma õigesti mäletan, siis vist kuressaare kandist?
kui jah, siis kuhu teenindusse soovitaksid Kures pöörduda?
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: R Sept 21, 2007 21:32
Postitas sigaelmar
Muidu vähemalt 900'l jookseb lekkiva soojendusradika jahutusvedelik mõõda toru maha, mitte salongi. Aga kui õlitase ka kerkib, siis kusagilt ilmselt ploki ja kaane vahelt saavad õli ja jahutusvedelik kokku. Selle tuvastamine üldjuhul eeldab mootori lahtivõtmist nii et suht kulukas lõbu.
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: R Sept 21, 2007 22:18
Postitas veldur
Kas õli tõesti heledamat tooni pole võtnud?
Ploki pealt pole näha jahutusvedeliku jälgi (märga kohta).
Kulu on sul ikka päris suur.
Ma täpselt enam ei mäleta, aga kui Tallinnas ära käisin, tuli juba peale kallata.
No ja õli oli tõesti justkui väheke juurde tekkinud.
Igatahes lõppesid need sümtomid mulle väikese remondiga.
Erinevate tihendite (ploki kaane, klapikambrikaane, sisse- ja väljalaskekollektori tihendite ning klapisääretihendite) vahetusega. Ehk kui mootor lahti, siis juba vahetada.
Ja loomulikult veel plokikaane lihvimine.
Mine tea, äkki sai kuuma Saksamaa kiirteedel.
Remondimees oli veel nii hagar, et sooveldas klapipesad ka üle

Tihendit tellisin Troostist.
Tulid Gargoga väääga kiiresti (ühe päevaga) kohale

Ja "ainult" nädala sain bussiga tööle käidud

Aga jalameestel omad rõõmud -

900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: L Sept 22, 2007 15:30
Postitas erik
Noo ega siis muud kui esmaspäeval pangast raha nõudlema.
Paha ei teeks tõesti juba muud tihendid ka ära vahetada.
Lisaks šarniirid, ilmselt mootoripadi ka, või siis käigukasti oma. Käigukang tõmbleb päris tublisti, kui ebatasane tee.
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: L Sept 22, 2007 17:36
Postitas iisak
Kus sa remontida kavatsed?:poke:
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: P Sept 23, 2007 13:02
Postitas erik
ilmselt Warma autos, Kuressaares
Tallinnasse ei julge sellises seisus omal jõul minna.
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: P Sept 23, 2007 20:17
Postitas Trionic
Kindlasti lase kaas ära survestada,lisaks lihvimisele,kui juba maas on.Korduvalt nähtud neid
"tuntud tegijate"juures tehtud odavaid plokikaane tihendi vahetusi,mis loetud päevade pärast meile on jõudnud,et jälle otsast alata. Rekord oli juulis, mil Hr.Iisak kuu jooksul 4 (loe neli) mujal värskelt tehtud tihendivahetusi üle pidi tegema(õigem oleks mainida,et totaalsed pearemondid tuli teostada).
DOHC kaantel on mikropraod väga lihtsad tulema,kui kuuma saavad.
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: T Sept 25, 2007 11:28
Postitas veldur
Kas plokikaane kinnituspolte mingi aja pärast üle ei pingutata?
Mul on jahutusvedelikku natuke vähenenud peale kevadist remonti. Plokk ka VIST natuke õline jälle.
Või tähendab see seda, et kõik otsast peale?
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Postitatud: T Sept 25, 2007 13:03
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: erik
ilmselt Warma autos, Kuressaares
Tallinnasse ei julge sellises seisus omal jõul minna.
Sa oled meil siis kolmas hädaline Saabi mootoriga ühe kuu jooksul.