Tervitused,
Sai hiljuti soetatud 9-5, 2.0 turbo 141kw. Muidugi esimene asi mis saba andis oli garrett. Hetkel käib TD-04 alla sobitamine ja sellega seoses tekkis kohe küsimus. Väidetavalt on 2 liitrise käigukast piisavalt õrnake ja seega on 141 kw esimesed kaks käiku suht lühikesed, et jõudu välja kannatada. Aga kui nüüd TD alla panna... kas on kellegil kogemusi? Kui palju mitsukas üldse teravust juurde annab?
Kas käigukast kannatab välja?
Jutust ei selgu kas sul on manual või automaat kast. Ning 9-5'l peaks T7 jõudu maha tõmbama kui kastil jõu piirid ette tulevad kuid lihtsalt turbot vahetades kindlasti kasti muresid ei tule.
Iga ratas veab and then some!
Ainult vurri vahetus ei anna sulle p**sega tuntavalt mitte midagi juurde. Sahistad ikka nii, et vurr on pooles vinnas, ei hakka ta vilistamagi. Kui tarkuse ka ära vahetad, siis hakkad alles vahet tundma
.

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Minu arust vahet polnud, kas 2.0 või 2.3 mootor. Mõlemal ühesugused kastid. Kuni 2001 neljakäiguline automaat kannatas ca 315Nm(trolli näide). Hilisem 5 käiguline aga juba üle 350Nm. Manuaalid peavad vast vastavalt korrasolekust 300Nm - 450Nm.
Ei vastuta kirjutatud andmete tõepärasuse üle. Kasutasin lihtsalt pisut loogikat ja "jumalad saunas rääkisid" varianti.
Pannes alla TD-04 siis manuaal kastiga tekkib kiirendades kerge viive. Nimelt mitsu ei kuku kohe rebima 1500rpm juures vaid pisut hiljem. Automaat kastiga seda vahet nii ei märka, kuna enamasti kiirendades lööb kast kick-down`i ning pöördeid lendavad ca 4000rpm peale, mis on juba piisav TD-04 jaoks.
Jupats
Ei vastuta kirjutatud andmete tõepärasuse üle. Kasutasin lihtsalt pisut loogikat ja "jumalad saunas rääkisid" varianti.
Pannes alla TD-04 siis manuaal kastiga tekkib kiirendades kerge viive. Nimelt mitsu ei kuku kohe rebima 1500rpm juures vaid pisut hiljem. Automaat kastiga seda vahet nii ei märka, kuna enamasti kiirendades lööb kast kick-down`i ning pöördeid lendavad ca 4000rpm peale, mis on juba piisav TD-04 jaoks.
Jupats
Mitsul "lag" veidi pikem.
Kastid kannatavad oluliselt rohkem,kui manuaalides kirjutet(raud,mu bmw väänab nitroga ikka mitusada njuutonit lubatust enam),aga tasub arvestada,et kui 9-5 kasti-mootori ECU`de soft ikka väänet piirama asub(nagu Trollil 310Nm.juures toimus),siis tee,kui võimas mootor tahes,T-7 ei lase ikkagi koostöös kastiajuga rauda lõhkuda.
Kastid kannatavad oluliselt rohkem,kui manuaalides kirjutet(raud,mu bmw väänab nitroga ikka mitusada njuutonit lubatust enam),aga tasub arvestada,et kui 9-5 kasti-mootori ECU`de soft ikka väänet piirama asub(nagu Trollil 310Nm.juures toimus),siis tee,kui võimas mootor tahes,T-7 ei lase ikkagi koostöös kastiajuga rauda lõhkuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ka manuaalkastiga?Algselt postitas: Trionic
Mitsul "lag" veidi pikem.
Kastid kannatavad oluliselt rohkem,kui manuaalides kirjutet(raud,mu bmw väänab nitroga ikka mitusada njuutonit lubatust enam),aga tasub arvestada,et kui 9-5 kasti-mootori ECU`de soft ikka väänet piirama asub(nagu Trollil 310Nm.juures toimus),siis tee,kui võimas mootor tahes,T-7 ei lase ikkagi koostöös kastiajuga rauda lõhkuda.
Sent from my Monte Carlo using B236
Ka manuaalkastiga piirab T-7 üle progetud väärtuse minevat väänet:(
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
aga tarkust on sellele autole suht nigel leida.
Kõvaad rootsi tuunijad kindlasti ka 2,0 mitsuga teined neid fuelmappe, aga neid eriti laiatarbe kaubana müügis ei ole, sest tehasest ei tulnud 9-5 2,0mitsu T-ga.
Pead kirjutama neile. siinkohal mõtlen Maptun, Nordic, BSR ,SQR firmasid.
Kui minu auto soft muidugi ei sobi.....
Kõvaad rootsi tuunijad kindlasti ka 2,0 mitsuga teined neid fuelmappe, aga neid eriti laiatarbe kaubana müügis ei ole, sest tehasest ei tulnud 9-5 2,0mitsu T-ga.
Pead kirjutama neile. siinkohal mõtlen Maptun, Nordic, BSR ,SQR firmasid.
Kui minu auto soft muidugi ei sobi.....
Sent from my Monte Carlo using B236
niih, asi nüüd tehtud ja peab ausalt tunnistama, et kerab küll.
nagu eelkõnelejad siin ütlesid, aitäh neile, et suurt kanniga vahet ei tunne , kuigi pean nentima, et teisel käigul tundub vedamist nüüd hulka rohkem olema. Samuti annab nüüd kõrgetel pööretel startimisel ja käiguvahetusel tunda siduri kulumine, st okt algus jälle tegemist(no miks krt need saabi sidurid nii kirved on). Samuti avastatud, et kui mitsu T panna, siis tegelikult ei olegi vaja uut torude komplekti. Minu kulutused selles osas, et panna garretti torud ühilduma mitsu T-ga piirdusid 200 eek-uga. Kui keegi plaanib sama vahetust, küsige aga nõu, kitsi ei ole.Täna käisin veel kontrollis, et kas kuskilt vurri ligidalt õlipoissi ei leki, aga oli kena ja kuiv. Nüüd jääb üle otsida ainult võimalust leida sobiv soft, et kindla peale välja minna.
nagu eelkõnelejad siin ütlesid, aitäh neile, et suurt kanniga vahet ei tunne , kuigi pean nentima, et teisel käigul tundub vedamist nüüd hulka rohkem olema. Samuti annab nüüd kõrgetel pööretel startimisel ja käiguvahetusel tunda siduri kulumine, st okt algus jälle tegemist(no miks krt need saabi sidurid nii kirved on). Samuti avastatud, et kui mitsu T panna, siis tegelikult ei olegi vaja uut torude komplekti. Minu kulutused selles osas, et panna garretti torud ühilduma mitsu T-ga piirdusid 200 eek-uga. Kui keegi plaanib sama vahetust, küsige aga nõu, kitsi ei ole.Täna käisin veel kontrollis, et kas kuskilt vurri ligidalt õlipoissi ei leki, aga oli kena ja kuiv. Nüüd jääb üle otsida ainult võimalust leida sobiv soft, et kindla peale välja minna.