1. leht 1-st
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: P Sept 30, 2007 10:34
Postitas janek83
Just teise käiguga ja üldse mitte tugeval kiirendamisel. Ka täitsa rahulikult kiirendades hakkab kiirusel 40- 60 rool ja aotu üldse värisema. Muudel pööretel/kiirustel sellist probleemi ei ole.

Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: P Sept 30, 2007 10:35
Postitas Trionic
Mingi jama pooltelgedega.
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: P Sept 30, 2007 10:48
Postitas Andrus99
Meie Ford Galaxy-l olid täpselt samad sümptomid, kusjuures rool ei värisenud aga kogu esiots tahtis veermiku pealt minema hüpata - vahetusse läksid mõlemad poolteljed.
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: P Sept 30, 2007 12:29
Postitas eeroz
Kunagi oli mul WAG grupi autol sarnane asi, ühe pooltelje sisemisel otsal oli üks laagritest katki.
Kuna auto oli suht vana siis õnneks oli võimalik ka vahetada vaid need laagrid ära ja pooltelje ots jäi vana.
Ehitus oli väheke teine aga põhimõtteliselt üks neist neljast seal:

Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: P Sept 30, 2007 19:04
Postitas janek83
niiet siis pooltelg?
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: P Sept 30, 2007 20:09
Postitas Trionic
Tavaliselt sisemine "tripoid" laager,või selle pesa,või mõlemad tekitavad sellise vibratsiooni.Alati on ka muid variante loomulikult.
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: E Okt 01, 2007 16:20
Postitas janek83
ja kui suure kukru kergendamisega peaks arvestama? Kes selliseid asju üldse kvaliteetselt teeb?
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: E Okt 01, 2007 18:46
Postitas olaviv
See pilt siin kujutab kardaaniristi, Saabil ja teistel esiveolistel on püsikiirusliigendid, mis hoopis teise ehitusega.
komplektse sisemise liigendi hinda ei leidnudki, elkparts.com pakub midagi remondikomplekti meenutavat $60 eest.
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: E Okt 01, 2007 23:40
Postitas triibutu
Sa tiri (või lase tirida) see tripod laiali, siis näed mis seal täpselt viga on. Minu ühel kunagisel jaapanlasel kooles seal üks kolmest laagrist. Päris jubeda vibra viskas sisse, kusjuures mitte kiirendades vaid mootoriga pidurdades tahtis mootori kapoti alt minema kangutada. Veho hind uuele liigendile oli, kui õieti mäletan, mingi 5k alla natuke

Ühes lammaris leidsin kogemata laiali pudenenud liigendi, millest ühte laagrit omale tahtsin ja lammarimees ei tahtnud selle eest peale aitähhi midagi saada.
Ma ei tea kas see ka Saabil õnnestub, aga Hondal sai selle liigendi auto alt maha võtmata laiali sikutada ja selle laagri seal tripodi sõrme otsas ära vahetada. Ma enam täpselt ei mäleta, aga vist tuli selleks sarniirid lahti päästa ja siis andis niipalju liikuma.
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: T Okt 02, 2007 8:57
Postitas eeroz
Algselt postitas: olaviv
See pilt siin kujutab kardaaniristi, Saabil ja teistel esiveolistel on püsikiirusliigendid, mis hoopis teise ehitusega.
komplektse sisemise liigendi hinda ei leidnudki, elkparts.com pakub midagi remondikomplekti meenutavat $60 eest.
No mul oli ka see kolmene tripod seal, aga nimetust ei teadnud ja seetõttu ka õiget pilti ei leidnud
Tõin lihtsalt näidise, et sellised laagrid on seal sees ja üks neist oli katki...
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: T Okt 02, 2007 9:16
Postitas olaviv
arusaadav, kuid antud tripod on siiski põhimõtteliselt teistsuguse ehitusega, seal puudub rist. Ega head pilti polegi nii lihtne leida, selle võlli otsa käiva kolmiku pilti näeb
http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/3047
Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: T Okt 02, 2007 9:22
Postitas suur
Rulllaagrid on nende kolme munaka sees ikkagi ju

Kiirendamisel auto väriseb?
Postitatud: T Okt 02, 2007 16:18
Postitas janek83
Kahjuks ise ei oska ega oma ka võimalust seda vahetada, siis on äkki kellelgi mõni hea koht välja pakkuda?