Sain saabisminakkuse ja nüüd siis rohtu vaja :)
Postitatud: E Okt 01, 2007 22:33
Autoost oli plaanis juba ammu kuid midagi kindlat silmapiiril ei olnud. Mingit Audit või BMWd ma enam küll ei taha, sest kõik "setud" sõidavad ja alusetult kiidavad neid ja teevad seda, sest kõik on läbi aegade nii teinud. Ei kesta nad paremini kui teised ja pole ka mugavamad kui teised. Nad on lihtsalt tavalised ja nendega on harjutud koos eksisteerima.
Aga siis järsku käis peas üks plõks ja nüüd tean, et pean Saabi saama. Hirmsasti tahaks trollijuhiks saada aga esialgu peab kahjuks millega lihtsamaga leppima.
Tegelikult pole isegi Saabiga kunagi ennem sõitnud. Täna sai käidud Tartu autoaedades neid vaatamas ja üks isegi jäi silma. Õnnestus ka elus esimest korda Saabis istuda, väga raske oli tagasi välja tulla ja siis BMWga minema sõita :S
See oli nagu armumine esimesest silmailgust, pole varem näind ega kohanud, kuid kuidagi tekib see teadmine, et siin ta nüüd on ja ta ongi just see õige.
Tegelikult ei mõelnud ma selle all nüüd seda konkreetset müügis olevat autot vaid lihtsalt Saabi kui automarki.
Üks auto mis meeldis oli siis see:
http://www.autoaed.ee/autod/detail.php? ... 10330907l6
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mõlemad lingid on samale autole!
Tehnika sisse küll ei näe, kuid pealtnäha tundus olevat täiesti ideaalne auto. Toodud Sveitsist ja odomeetril ilutses ka ulmeline number 92000, kuid eks ta tegelikult vast midagi sinna 300 000 alla ole sõitnud. Kuna ise veoautodega tegelen siis nagu on hea ette kujutada kulumise põhjal, kuid jah eks see on üks suhteline ja subjektiivne loba ja tegelikku läbisõitu ei tea keegi. Salong oli ilus ja korralik, istmetel ja roolil mingeid kulumise jälgi ei olnud. Hooldusraamatu olemasolu isegi ei tea, ei tunne huvi selle vastu. Kõik ligi 10 aastat vanad autod on hooldusraamatutega ja 160 000 sõitnud, ei maksnud hooldusraamat aastaid tagasi suurt midagi ja ei maksa ka nüüd. Tuttav vedas aastaid autosid saksast, ta ikka rääkis kuidas türklased paki raamatuid lauale lõid ja siis kirjutati seal selliseid nagu vaja.
Üks mis ei töötand oli klimaatori displei, huvitav mis selle korda tegemine või uus võiks maksta. Ülemist suurt displeid tean, sellest on küllalt juttu olnud, nii ajakirjanduses kui ka siin foorumis. Kas klimaatori displeiga võiks umbes sama teema olla?
Kas keegi on ka seda masinat piilumas käinud? Kui pole siis keegi Tartu saabitundja võiks minna. Ehk isegi ostan ära selle auto, ennem laseks viia kontrolli ka, Carringusse arvan et pole mõtet viia, pole neist midagi kasu, aga üks ülevaatuspunkt on Tartus kus ühes eriti tegijad vanakooli mehed on. Mootori elektroonikat nad jah ei defekteeri, kuid kõiksugu veermikuprobleemid ja kehvad avariiremondid leitakse üles ning korras olemas heitgaasid räägivad ka nii mõndagi mootori kohta.
Aga kui tahate enne mind ära osta, siis andke aga minna, mul pole asjaga kiiret ja küll leian edspidi.
Kuidas siis oleks õige Saabi ostu puhul käituda, kuidas on kõige õigem osta ja kust riigist jne?
Edit: Link parandatud by IFF
Aga siis järsku käis peas üks plõks ja nüüd tean, et pean Saabi saama. Hirmsasti tahaks trollijuhiks saada aga esialgu peab kahjuks millega lihtsamaga leppima.

Tegelikult pole isegi Saabiga kunagi ennem sõitnud. Täna sai käidud Tartu autoaedades neid vaatamas ja üks isegi jäi silma. Õnnestus ka elus esimest korda Saabis istuda, väga raske oli tagasi välja tulla ja siis BMWga minema sõita :S
See oli nagu armumine esimesest silmailgust, pole varem näind ega kohanud, kuid kuidagi tekib see teadmine, et siin ta nüüd on ja ta ongi just see õige.

Üks auto mis meeldis oli siis see:
http://www.autoaed.ee/autod/detail.php? ... 10330907l6
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mõlemad lingid on samale autole!
Tehnika sisse küll ei näe, kuid pealtnäha tundus olevat täiesti ideaalne auto. Toodud Sveitsist ja odomeetril ilutses ka ulmeline number 92000, kuid eks ta tegelikult vast midagi sinna 300 000 alla ole sõitnud. Kuna ise veoautodega tegelen siis nagu on hea ette kujutada kulumise põhjal, kuid jah eks see on üks suhteline ja subjektiivne loba ja tegelikku läbisõitu ei tea keegi. Salong oli ilus ja korralik, istmetel ja roolil mingeid kulumise jälgi ei olnud. Hooldusraamatu olemasolu isegi ei tea, ei tunne huvi selle vastu. Kõik ligi 10 aastat vanad autod on hooldusraamatutega ja 160 000 sõitnud, ei maksnud hooldusraamat aastaid tagasi suurt midagi ja ei maksa ka nüüd. Tuttav vedas aastaid autosid saksast, ta ikka rääkis kuidas türklased paki raamatuid lauale lõid ja siis kirjutati seal selliseid nagu vaja.
Üks mis ei töötand oli klimaatori displei, huvitav mis selle korda tegemine või uus võiks maksta. Ülemist suurt displeid tean, sellest on küllalt juttu olnud, nii ajakirjanduses kui ka siin foorumis. Kas klimaatori displeiga võiks umbes sama teema olla?
Kas keegi on ka seda masinat piilumas käinud? Kui pole siis keegi Tartu saabitundja võiks minna. Ehk isegi ostan ära selle auto, ennem laseks viia kontrolli ka, Carringusse arvan et pole mõtet viia, pole neist midagi kasu, aga üks ülevaatuspunkt on Tartus kus ühes eriti tegijad vanakooli mehed on. Mootori elektroonikat nad jah ei defekteeri, kuid kõiksugu veermikuprobleemid ja kehvad avariiremondid leitakse üles ning korras olemas heitgaasid räägivad ka nii mõndagi mootori kohta.
Aga kui tahate enne mind ära osta, siis andke aga minna, mul pole asjaga kiiret ja küll leian edspidi.
Kuidas siis oleks õige Saabi ostu puhul käituda, kuidas on kõige õigem osta ja kust riigist jne?
Edit: Link parandatud by IFF