1. leht 1-st
900 turbo sidur
Postitatud: P Okt 07, 2007 1:56
Postitas M-Tech
Kas Saab 900 turbo (kuni 93a) 215mm siduriga variandil on uue originaal hooratta korvi kinnitus ja ketta hõõrdepind täpselt ühel tasapinnal?
Tahan aretada 900 turbo sidurikorvi ühele teisele autole ja vaja ketta paksus kindlaks teha.
On ehk kellegil Saab 900 turbo 215mm originaal (ka B osa) siduriketast äkki käepärast ja saab ketta katete paksuse ära mõõta (kogupaksus)?
900 turbo sidur
Postitatud: P Okt 07, 2007 11:37
Postitas Cyber
kuni 93.. see on siis klassik... mul peaks üks 85 aasta sidur vedelema kusagil... Mis mõõdus too on, pole mul aimugi loomulikult..

Kas neil klassikutel aastate kaupa mingit erinevust ka seal oli, ma kah ei tea...

900 turbo sidur
Postitatud: P Okt 07, 2007 22:52
Postitas M-Tech
93 ja üles tuli suurema diameetriga sidur.
Ilmselt siis tegu Saabi keeles klassikuga.
900 turbo sidur
Postitatud: E Okt 08, 2007 0:02
Postitas Cyber
no 93 alates tuli nn NG 900, ehk juba GM-i platvormil elukas...
Kui homme meelde tuleb, lähen keldrisse ja uurin asja...
900 turbo sidur
Postitatud: K Okt 10, 2007 23:29
Postitas M-Tech
Äkki oled jõudnud uurida?
900 turbo sidur
Postitatud: N Okt 11, 2007 11:54
Postitas Cyber
oih... unustasin.
Käisin just keldris uurimas. Vastus on - ei ole. ketas on umbes poole ketta paksusega "väljas". Ma katete paksusi ei hakanud mõõtma, see ei ole oma esimeses nooruses olev ketas..

silma järgi oli vast 8-10 mm.
EDIT: põmst, kui sa TÄNA seda ise näha tahad igaks juhuks, siis on see võimalik. Seejärel jälle pühapäeva õhtu poole.
900 turbo sidur
Postitatud: N Okt 11, 2007 13:33
Postitas ivomets
2mm. siduri ketta ebatäpsust, võib panna siduri mitte lahutama. ise arvan, et 8, või 8,5 oleks uue ketta paksus.
900 turbo sidur
Postitatud: E Okt 15, 2007 18:12
Postitas M-Tech
Avastasin, et koodi järgi peaks täpselt sama korv minema ka tavamudelitele.
Äkki nüüd on rohkem inimesi kes hooratast näpuvahel uurinud on.
Palju seal korvi kinnituspinna ja ketta tööpinna vahelise kõrguse erinevust on?
Kuskilt jäi nagu silma netis, et hooratas peaks jutu järgi ikkagi ühe tasapinnaline olema.
900 turbo sidur
Postitatud: E Okt 15, 2007 19:08
Postitas farmacoma
Algselt postitas: M-Tech
Kuskilt jäi nagu silma netis, et hooratas peaks jutu järgi ikkagi ühe tasapinnaline olema.
nagu oli jah
vaata neid pilte, äkki aitab
http://www.hot.ee/farmacoma/t8/moto/
900 turbo sidur
Postitatud: E Okt 15, 2007 20:41
Postitas Cyber
Põmst saaksin näidata nii mootori, kui siduripoolt mingisugusel valgel hetkel. Peale tööd nõuab ajastamist ja nädalavahetusel ehk pühapäeval...
900 turbo sidur
Postitatud: T Okt 16, 2007 1:03
Postitas M-Tech
On ehk kellegil tutikat 900 siduriketast käepärast, hea meelega mõõdaks ära, kui paks tutikas ketas on.
Rootslane, kes soovitas Saabi korvi kasutada soovitas veel ka clamp load-i ära mõõta ja vastavalt sellele sidurikorvi paika ajada
900 turbo sidur
Postitatud: L Okt 20, 2007 2:39
Postitas M-Tech
Täna sai korvi hoorattale proovitud. Ongi teine bolt-on BMW M10 mootorile.
Korvi kõrguse hoorattast vastavalt kettale saab seibidega paika ajada.
Kellele huvi pakub, siis Saab 900 Turbo siduri clamp load peaks olema ~740kg. Olenevalt valmistajast võib see olla väiksem.
900 turbo sidur
Postitatud: R Okt 26, 2007 20:53
Postitas M-Tech
Sai siis BMW M10 mootori siduriketas ja Saab 900 Turbo sidurikorv omavahel kokku kompunnitud.
Lahutab ja ühendab ilusti ainult veidi järsk on. See on tingitud sellest, et max clamp loadi taga ajasin ja korv sai vastavalt paigutatud.
Tundub, et hetkel peab ilusti.
Tänud neile kes sõna võtsid!