1. leht 2-st
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 21:23
Postitas priit001
Terekest!
Auto soetamisest peale on olnud probleem tagumise käigu sisse saamisega. Algul mõtlesin, et vajab lihtsalt osavat kätt, nüüd on selge, et probleem tõsine. Viimane kord pusisin tagurpidi käiku sisse 20 minutit. Võtit ka kätte ei saa.
Kas mõni 900 omanik on vaevelnud sama probleemi käes?
Läbisõitu kah suht palju, ligemale 3 sadatuhat. Tõenäoliselt mõni vidin järgi andnud...?
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 21:36
Postitas snowguy
oo see on ka minu igapäevane probleem
niikaua kuni raha kogun ja aega leian tallinasse sõita või tartus spetsialisti leian harrastan 1eselt käigult otse tagumise panemist
1,3 või neljas käik fikseerib asendi ja siis nagu läheb tagumine sisse aga muidu ta mul kah sisse ei lähe
proovi või mine spetsialisti juurde
kes teab parandjat tartus andke tead,,,,soovitavalt kokkupuude saabidega või kogemus oma saabiku peal
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 21:51
Postitas flood
endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 21:56
Postitas priit001
Ise kah Tartu inimene, Tallinasse külle ei tahaks masinat remonti viia, läheb kullakest pidevalt vaja.
Ootab, võibolla oskab keegi midagi veel soovitada...
Kui ei, kisun järgmine nädalavahetus kangilukust kuni kastini kõik laiali ja üritan vea üles leida. Annan teada kuidas asi laheneb.
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 22:03
Postitas snowguy
kui edeneb ja korda saab anna teada ...ehk viitsid minu oma kah ära lappida:thumb:
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 22:05
Postitas priit001
Sul siiski vähe tõsisem(teistlaadi) probleem. Kui käigu välja viskab siis tõenoliselt ootab ees kasti remont.
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 22:05
Postitas MadMan
Tavaliselt 2 põhjust - kulunud käiguvahetushoovastik ja väsinud mootoripadjad. Ideaalne lahendus - uuemat tüüpi käiguvahetuskuliss (VM võib pakkuda ka vanemat tüüpi, kuid seda pole erilist mõtet panna) ja uued mootoripadjad (soovitavalt uretaanist - Taliaferro, Speedparts). Kulub ka käigukangi ümber olev kraam, mis seostub võtme kättesaamisega.
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 22:16
Postitas priit001
Kahtlustan ise kah kõige rohkem hoovastuku kulumise varianti. Egas midagi tuleb kanalile sõita. Igal juhul tänud asjaliku vastuse eest MadMan.
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 22:21
Postitas S9K
Algselt postitas: roomlane
otsi sõnu "kuliss", "kulissi" näiteks. Kõige lihtsam, mida proovida saad, on reguleerida seda kulissi. Aga tavaliselt see ei aita. Endal sain korda, kui käigukastis mõned hammakad ära vahetati.
Mis selline hammasrataste vahetus ka maksab? Mu tonnisel üks võll läbi (nuudid täisnurksed kolmnurgad + võll kõver/viskab) ja 5 käigu hammikas (nuudid samamoodi täisnurksed kolmnurgad, kuigi peaks olema trapets).
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 23:04
Postitas Trionic
Ja selle teise NG kasti suutsid nad suruda mingid pea-aegu sobivad vene koonuslaagrid,mille põhjusel aga korpus pragunes kastil.See ilmnes hiljem.Aastakest paar sõitis veel see korduvalt siin-seal lapitud kast.Nüüd vedeleb meil näitlikuks õppevahendiks: kuidas ei tohiks kasti remontida.
Tsitaat:Aga teenindus on ikka sedasi, et väga peab pinda käima, et töö ette võetaks ja siis ka mitu nädalat kohal käima utsitamas

Ei meeldinud neile millegipärast NG900 käigukast, mõnel teisel autol saab vähema tööga kasti auto küljest kätte jne...
NG man.kasti eraldamine on üks lihtsamaid, teiste markide-mudelitega võrreldes(va.tonnine,94...)
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 13, 2007 23:34
Postitas ill
Algselt postitas: flood
endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?
Minu kast teeb samamoodi, lihtsalt kätt peab kangi peal hoidma, kui tagurdama hakkad. Kaheksa kuuga pole olukord hullemaks ega paremaks läinud.
900s tagurpidi käik
Postitatud: P Okt 14, 2007 7:35
Postitas Trionic
Tavaliselt algab viga(käikude väljahüppamine)kulissi-patjade jms.teemavälise süül,aga kui algpõhjust kiiresti ei likvideerita,rikneb kast päris kiiresti.
900s tagurpidi käik
Postitatud: E Okt 15, 2007 20:07
Postitas flood
Algselt postitas: ill
Algselt postitas: flood
endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?
Minu kast teeb samamoodi, lihtsalt kätt peab kangi peal hoidma, kui tagurdama hakkad. Kaheksa kuuga pole olukord hullemaks ega paremaks läinud.
Mina pole küll jaksanud kangi selhetkel kinni hoida kui käigu välja loobib. Tulemuseks on see, et lööb käigu välja , mina üritan jõuga aga käiku sees hoida. Seetõttu, kuna sidur juba veab, siis suruks nagu käiku ilma sidurita sisse. Ning kostub väga jubedaid hääli....
900s tagurpidi käik
Postitatud: E Okt 15, 2007 20:39
Postitas ill
Algselt postitas: flood
Mina pole küll jaksanud kangi selhetkel kinni hoida kui käigu välja loobib. Tulemuseks on see, et lööb käigu välja , mina üritan jõuga aga käiku sees hoida. Seetõttu, kuna sidur juba veab, siis suruks nagu käiku ilma sidurita sisse. Ning kostub väga jubedaid hääli....
No sul on midagu hullemat seal lahti, ma pean kätt lihtsalt kergelt kangil hoidma ja kui juba liikuma hakkab, siis välja ei hüppa. Edaspidi käigud käivad ka korralikult.
900s tagurpidi käik
Postitatud: E Okt 15, 2007 20:51
Postitas snowguy
kui mul kast ikke tagumise käigu pilu üles leiab siis töötab kõik kenasti ei pea käega kinni hoidma ega midagi, samuti töötavad ideaalselt kõik teised käigud minuarust...peale selle et tagumine käik oleneb täiesti auto tujust kas läheb esimesel või viiendal katsel
900s tagurpidi käik
Postitatud: E Okt 15, 2007 23:56
Postitas ivomets
aga kas te olete 2 varda abil kontrollinud käigukangi asendit??
yks läheb hoovastiku juures oleva kummikatte alla olevasse avasse, teine kasti juures olevasse avasse. nii fikseeritakse asi. ja vardad peavad kylaltki täpsed olema.
ehk saab paremaks?
900s tagurpidi käik
Postitatud: T Okt 16, 2007 20:08
Postitas priit001
Ehk oskad kirjeldada, kus kastil olev auk võiks paikneda. Kasti korpus õli ja tolmu korra all, ei õnnestu teist leida. Eriti abiks oleks, kui kellelgi oleks võimalik pilt teha... teistel hädalistel ka hea vardad sisse torgata ja hoovastik paika reguleerida:)
900s tagurpidi käik
Postitatud: K Okt 17, 2007 0:51
Postitas MadMan
900s tagurpidi käik
Postitatud: K Okt 17, 2007 21:07
Postitas priit001
Väga seltsimehelik ja abivalmis suhtumine. Suured tänud!:thumb:
Proovin nädalavahetusel ära, ehk SAABki tõrge kõrvaldatud.
900s tagurpidi käik
Postitatud: K Okt 17, 2007 22:05
Postitas Trionic
Ettevaatust.
Kasti pistetav pulk peab olema 5mm. läbimõõduga(sarnane ka kulissi) ja kastiväline ots peab kindlasti olema kas kõver,või tunduvalt jämedam,et vältida pulga kukkumine kasti. Ise kasutan 5st puuri,ots isoleeritud jämedaks kasti puhul ja kulissi sobib hästi "torx" võti.
900s tagurpidi käik
Postitatud: L Okt 20, 2007 19:04
Postitas priit001
Snowguy'le: ei olnud vaja hoovastiku maha kiskuda, piisas hoovastiku reguleerimisest.
Kuna sul sama aasta ja liitritega masin arvan, et leiad oma probleemile sama lahenduse.
Protsess iseenesest lihtne, aega võttis 15 min.
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.
Edu!
900s tagurpidi käik
Postitatud: N Okt 25, 2007 21:19
Postitas virtuality
On see tagurpidikäigu viga vanematel ng 900del või võib esineda ka esimestel 9-3del?
Samuti tagumine ei taha sees püsida ja auto soetatud tartust- detsembris ja shveitsist (läbi autopoe.)
Ehk see teine vigane? Esimesed kuud polnud viga.
Viga esineb nii kuidas juhtub, tõsiselt häirib vast mõned korrad kuus, kui vaja parklast kergel tõusul tagurdada.
Remondikomplekt (eksisteerib ju selline asi?)on midagi ulmelist või saab suvaline saabihuviline asjast aimu?
Huvi ikka auto korras hoida, igapäevaselt teel.
900s tagurpidi käik
Postitatud: N Okt 25, 2007 22:03
Postitas Trionic
Tsitaat:
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.
Tegelikult on mõlemad avad 5mm. Igasugune sitt ja oksiidid petavad ära auguseintel.
900s tagurpidi käik
Postitatud: N Okt 25, 2007 22:04
Postitas Trionic
Algselt postitas: virtuality
On see tagurpidikäigu viga vanematel ng 900del või võib esineda ka esimestel 9-3del?
Samuti tagumine ei taha sees püsida ja auto soetatud tartust- detsembris ja shveitsist (läbi autopoe.)
Ehk see teine vigane? Esimesed kuud polnud viga.
Viga esineb nii kuidas juhtub, tõsiselt häirib vast mõned korrad kuus, kui vaja parklast kergel tõusul tagurdada.
Remondikomplekt (eksisteerib ju selline asi?)on midagi ulmelist või saab suvaline saabihuviline asjast aimu?
Huvi ikka auto korras hoida, igapäevaselt teel.
Sarnane viga kummitab kõiki esiveolisi.Padjad väsivad ja liigendid kuluvad ju.
900s tagurpidi käik
Postitatud: N Okt 25, 2007 22:39
Postitas Trionic
On uus kuliss ka viimastel NG`del.