9-5 3,0TiD tööautoks
Postitatud: T Okt 16, 2007 12:41
Plaan on soetada tööautoks Saab 9-5 kolmene diisel.
Kuda vältida/ teada saada, kas välja valitud isendil on mootoris nende hülsside tüüpviga? Kas ainuke variant on osta vahetatud/remonditud mootoriga auto? Mis peaks siis andma kindluse, et uuel mootoril sama kala ei ole?
Kas tüüpviga kestis 3,0Tid puhul terve tootmise ajaloo?
Mis tingimused garantiiga?
Kas soovitate ainult kaarega mööda käia, või on selle mootoriga autoga ikka SÕITA ka võimalik?
Kas keegi teab mõnda müügis olevat, millel hülsside tüüpviga praendatud/eemaldatud?
Valikus on veel 5-ne BMW, mis on mugavam auto kui 9-5 ja diisel rebib ka sellel mõnudalt ja pakutakse automaati.
Veel on valikus Audi A6 2,5tdi(132kw) quattro.
Audidest ei te kohe miskit. Nii vaikne kui bumm ta ei ole, arvatavasti sama vaikne kui 9-5. Kardan, et teda on kõige kallim neist kolmest ülal pidada.
Autot on vaja pikemate distantside läbimiseks ja seepärast eelistaks diislit. Kuna marki ei taha vahetada ja 2,2 ei tule kõne alla, minu süvenenud turbosaabismi puhul, siis jääb ainult 3,0TiD valikusse. Väga kahju et automaati ei ole pakkuda.
Aa ja seda ka veel ,e t kasko on bemmil ja audil ikka kuradi kallis võrreldes Saabiga. Selle vahe eest võiks parem Saabi korras hoida.
Kuda vältida/ teada saada, kas välja valitud isendil on mootoris nende hülsside tüüpviga? Kas ainuke variant on osta vahetatud/remonditud mootoriga auto? Mis peaks siis andma kindluse, et uuel mootoril sama kala ei ole?
Kas tüüpviga kestis 3,0Tid puhul terve tootmise ajaloo?
Mis tingimused garantiiga?
Kas soovitate ainult kaarega mööda käia, või on selle mootoriga autoga ikka SÕITA ka võimalik?
Kas keegi teab mõnda müügis olevat, millel hülsside tüüpviga praendatud/eemaldatud?
Valikus on veel 5-ne BMW, mis on mugavam auto kui 9-5 ja diisel rebib ka sellel mõnudalt ja pakutakse automaati.
Veel on valikus Audi A6 2,5tdi(132kw) quattro.
Audidest ei te kohe miskit. Nii vaikne kui bumm ta ei ole, arvatavasti sama vaikne kui 9-5. Kardan, et teda on kõige kallim neist kolmest ülal pidada.
Autot on vaja pikemate distantside läbimiseks ja seepärast eelistaks diislit. Kuna marki ei taha vahetada ja 2,2 ei tule kõne alla, minu süvenenud turbosaabismi puhul, siis jääb ainult 3,0TiD valikusse. Väga kahju et automaati ei ole pakkuda.
Aa ja seda ka veel ,e t kasko on bemmil ja audil ikka kuradi kallis võrreldes Saabiga. Selle vahe eest võiks parem Saabi korras hoida.