1. leht 1-st
mõned küsimused
Postitatud: P Nov 04, 2007 23:25
Postitas ristosaab
1. 2,0ne sureb välja peale pöördesse ajamist või jääb läbi häda käima, muidu käib tühikäigul normaalselt.
2.2,3se tühikäik kõigub pidevalt ja samas võib mitu päeva korralikult käia.
3. kesklukk töötab samamoodi vahelduva eduga. Vahest hakkab tööle kui võtit juhiukses paar korda keerata edasi tagasi.
mõned küsimused
Postitatud: E Nov 05, 2007 0:10
Postitas muuseas
otsing foorumis: külmjoode
3. punkti osas tasub võtta kätte (terava otsaga) jootekolb ja joota üle keskluku juhtblokis pistiku ning releede alused kontaktid.
täna just tegelesin sama asjaga - aitas igastahes. sama ka tulede releega. noh, hullemaks ei läinud, käisin veel keilas ära, sest kell oli juba 8 läbi....
blokk asub minu tonnisel juhi vasaku põlve kohal armatuuri all, piklik must karp (ca 15x5x2 cm).
kaku plaat karbist välja, puhasta klemmiotstelt mingi terava asjaga lakikihti vähemaks (ehk kõrveta kergelt kolviga), siis tiba jootepastat (+minimaalselt tina kui tundub et vähe on) ja ~ 5-10 sek kuumutamist klemmi kohta ning ongi väga hea (et pidama jääks - herr sebastiani soovitus).
edu!
mõned küsimused
Postitatud: E Nov 05, 2007 11:11
Postitas olaviv
Mootorihädade korral tuleks ikka mootori tüüp ära mainida.
Tühikäigu probleemide korral tuleks esimesena üle vaadata tühikäigu klapp, ilmselt see tahab puhastamist saada, samuti vaadata voolikuid, millega see klapp ühendatud on. Seejärel küünlad ning DI kasset või jagaja.
mõned küsimused
Postitatud: N Dets 06, 2007 14:12
Postitas ErQ
Kuna pealkiri on üldistav, siis sobiks ehk siia alla selline küsimus, et miks on tonnistel ainsana süütelukk seal kus ta on? Kui Saab rõhub turvalisusele ja põhjendab süüteluku asukohta kahe istme vahel just turvalisusele viidates, siis miks selline omapära tuli tonnistel kasutusele? Ärge karjuge kui vastus lihtne, lihtsalt pole kursis ja huvitab?
mõned küsimused
Postitatud: N Dets 06, 2007 14:41
Postitas olaviv
Sedagi küsimust siin varem arutatud on, kui hästi otsid leiad teema üles. Mälu järgi oli see vist nii, et 9000 töötati välja koostöös Lancia ja Fiatiga ning neil oli muidugi süütelukk tavalises kohas, ilmselt siis peeti liiga suureks tööks luku asukohta muuta.