1. leht 1-st
Tagurpidikäik
Postitatud: R Nov 16, 2007 12:33
Postitas pluggerxxx
Targematele küsimus jälle, et kas 9-5 väsivad mingid käigukasti vidinad ära või milles probleem, kui Külmalt ei taha tagurpidikäik sisse minna häsi (vahet pole kas mootor töötab hetkel või mitte)
...justkui mikit ei läheks seda rada pidi seal hoovastikus kui peab minema, lükkad korra esimese käigu sisse- siis läheb korralikult.
Tagurpidikäik
Postitatud: R Nov 16, 2007 15:29
Postitas snowguy
tuttav probleem aga mul sama jama ng900 94 aastast
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6542&page=1 siin midagi samalaadset kuid mitte päris 9-5 aadressile
arvatavasti hoovastiku reguleerimis viga, kuid eks targemad äkki oska paremini kommenteerida
lihtsama lahenduse leiad kui ikka spetsidele kuskile näidata viid
Tagurpidikäik
Postitatud: T Dets 11, 2007 18:25
Postitas avelito
Kui tekib üks anomaalia, ega siis teisedki kaugemal ei ole. Nimelt on viimasel ajal tekkinud probleeme 3-nda käigu sisse saamisega, samuti kindlasti kord päevas, läheb ka tagurpidi käik raginaga sisse( juskui sidur ei lahutaks korralikult). Teiste käikudega pole nagu erilisi probleeme tekkinud. Tihedama siduri vajutamise puhul(näit linnas), kipub ka siduripedaal poolde vinna jääma. Natuke jalaga pedaali pumbates töötab jälle mingi aja korralikult.
Ehk oskab keegi öelda, mis võib seal valesti olla(siis peab hakkama rahakotti piiluma, et kas lubab teenindusse minna, või tuleb auto seisma jätta):freak:
Tagurpidikäik
Postitatud: K Dets 12, 2007 8:17
Postitas iisak
Õhk sees.
Tagurpidikäik
Postitatud: N Dets 20, 2007 18:21
Postitas avelito
Algselt postitas: iisak
Õhk sees.
Kui suur töö see õhu välja saamine on?? Ei tahaks pühadeks autost päris ilma jääda, kuna sõitmist on suhteliselt palju.
Tagurpidikäik
Postitatud: N Dets 20, 2007 18:30
Postitas saabotska
Olen seda tööd teinud nii pidi ja naa pidi aga kuidagi ei tahtnud önnestuda. Kuid siis avastasin ma töö juurest sellise vidina millega pidurivedelikku vahetatakse. Topid vooliku õhutusnipli otsa, keerad nipli lahti ja kaval vidin imeb vedeliku koos õhuga välja sina valad aint vedelikku peale. Ja väga bro sai:thumb:
Tagurpidikäik
Postitatud: N Dets 20, 2007 18:35
Postitas S9K
Trionic ütles, et paaki lastakse ca 0.5 barine rõhk, alt keerad nipli lahti ja ootad. Mina mäletan nii igatahes.
Tagurpidikäik
Postitatud: N Dets 20, 2007 21:29
Postitas Trionic
Algselt postitas: avelito
Algselt postitas: iisak
Õhk sees.
Kui suur töö see õhu välja saamine on?? Ei tahaks pühadeks autost päris ilma jääda, kuna sõitmist on suhteliselt palju.
Õhk sinna ise tekkida niisama ei saa.Pigem töö-,või peasilindri mansetid kulunud,ning siis on küll võimalik ka õhk sisse saada.Tavaliselt langeb lihtsalt surve süsteemis.
Tagurpidikäik
Postitatud: N Dets 20, 2007 21:48
Postitas avelito
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: avelito
Algselt postitas: iisak
Õhk sees.
Kui suur töö see õhu välja saamine on?? Ei tahaks pühadeks autost päris ilma jääda, kuna sõitmist on suhteliselt palju.
Õhk sinna ise tekkida niisama ei saa.Pigem töö-,või peasilindri mansetid kulunud,ning siis on küll võimalik ka õhk sisse saada.Tavaliselt langeb lihtsalt surve süsteemis.
Mis see remont maksma võib minna, nii töö-, pea-, kui mõlema silindri rikke korral. Vabandan lolli küsimuse pärast, aga endiselt on jõulukingid ostmata
