1. leht 1-st

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: T Nov 20, 2007 20:27
Postitas hybrid
Tere!

Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?

Tänud...

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: T Nov 20, 2007 21:17
Postitas S9K
Forge motorsport lehel on küll täitsa sellised bov-d olemas, mis kahe klapiga. Samas by-pass koonusfiltriga on hoopis parem:evil:

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: T Nov 20, 2007 23:30
Postitas kasparius
Algselt postitas: hybrid
Tere!

Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?

Tänud...
Jah on olemas,seliseid, mis su autole sobivad, aga võid arvestada,et hind on neil sinna 3k eegi kanti. Usun, et Troostauto mehed võtavad sind paigaldusega jutule, kui ise ei saa hakkama. speedparts.ee-st saad BOv-i

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Nov 21, 2007 9:38
Postitas hybrid
3k pole probleem, kuni mootorisse tolmu ei lasta ja kuni toode ise korralik on.

speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?

tänud soovituste eest!

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Nov 21, 2007 9:43
Postitas MadMan
Vaata ikka www.speedparts.se - seal on põhjalik valik kraami.

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Nov 21, 2007 9:44
Postitas rantto
Speedparts esindaja Eestis on meil ka foorumis. Igal juhul helista ja küsi lisa. Hea asi kodulehekülje taha nüüd küll stoppama ei jää:)

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Nov 21, 2007 10:06
Postitas suur
Algselt postitas: hybrid
speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?
Jah, Romza tegeleb speedpartsiga sisuliselt hobikorras ja põhitöö kõrvalt. Kindlasti tal veel muid toimetamisi ka. Kodulehele tegemine tahab ju lisaressurssi.
Siin foorumis on päris palju neid, kes romza teenust kasutanud. Näit kasutaja jaanus, vt tema auto teemat.
Ehk siis on usaldusväärne küll.

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Nov 21, 2007 10:52
Postitas hybrid
Tänud. Võtan ühendust!

Minu põhitöö jällegi veebilahendused, nii et loodan, et kellegile kriitilise meelega liiga ei tee :evil:

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Nov 21, 2007 10:58
Postitas IFF
Algselt postitas: hybrid
Tänud. Võtan ühendust!

Minu põhitöö jällegi veebilahendused, nii et loodan, et kellegile kriitilise meelega liiga ei tee :evil:

NO näed suurepärane võimalus teha ka natukene müügi tööd kohe ühe kõnega ;)

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Nov 21, 2007 18:50
Postitas Trionic
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Forge motorsport lehel on küll täitsa sellised bov-d olemas, mis kahe klapiga. Samas by-pass koonusfiltriga on hoopis parem:evil:
Kätt südamele pannes võin tõdeda,et T-7 puhul saab ka selline BOW komistuskiviks.Igatahes hävid kõvasti võimsuses.Käigukasti adaptsioonid(aut.puhul) ja ka trionicu enese omad.registreerivad õhukaod leketena(mida need ju ka on,kuna õhumõõturi ja mitme MAP anduri vahelt tehakse "prääksu" taevasse),ning vastavalt selle käituvad ka nii mootori-,kui kastijuhtimine. Aut. kasti käiguvahetused lähevad täiesti rappa.
Kui mind ei usu,osta bow ja katseta. Troll oli piisavalt hea katsepolügoon mul.

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: N Nov 22, 2007 10:35
Postitas hybrid
Ühesõnaga 9-5 puhul ei saa "prääksu" teha, ilma et kaotaks võimsuses? Või on selleks siiski mingi võimalus?

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: N Nov 22, 2007 12:42
Postitas Jupats
Oota ära mõni ohulekke teke. See peale hakkab prääksuma kindlasti;)

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: L Nov 24, 2007 12:44
Postitas Trionic
Algselt postitas: hybrid
Ühesõnaga 9-5 puhul ei saa "prääksu" teha, ilma et kaotaks võimsuses? Või on selleks siiski mingi võimalus?
Ei hakkaks see prääksutaja ka eriti prääksuma. Kui T-5 by-pass`i ei juhita elektriliselt ja drosselklapi sulgumisel ülelaadimistsüklis kostub tugev ja mõnus "pšššššš",siis T-7`l juhitakse by-pass`i PWM signaalidega toimetava solenoidklapi abil. Ja toimetatakse pidevalt,ka hõrenduse ajal. Susinat kuulda ei ole:gun:
BOW`i peaks ka sama juhtimisega kasutama(kui kasutada T-5 skeemi,on raskelt häiritud käiguvahetus ja - auto dünaamika) ja siis ta prääksuks vaikselt ja pidevalt enam-vähem. Lisaks loetakse taevasse kadunud õhukogus "suureks õhulekkeks sisse,või väljalaskes" veamäludes.

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: L Nov 24, 2007 22:23
Postitas hybrid
Asi selge, lennuk on lendamiseks, mitte prääksutamiseks :drive:

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: L Nov 24, 2007 22:51
Postitas Trionic
Ise otsisin lõputult lahendusi Trollile,et sutsakas ka kosta-tunda oleks.Lootusetu.

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: E Nov 26, 2007 14:27
Postitas Jupats
Minul käib endiselt 5715rpm juures käiguvahetuse hetkel psssst(lisaks ka väike piuks):D. Pole vajagi BOV´i...

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Veebr 13, 2008 22:43
Postitas MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: K Veebr 13, 2008 22:55
Postitas hybrid
Algselt postitas: MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
Blow Off Valve säästab turbot ka liigse paugu - loe rõhu - eest. Siiski on selgeks saanud, et ainus normaalne lahendus on uuema saabi puhul see rõhk tagasi kasutusse lasta, ehk ByPass Valve.

9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Postitatud: N Veebr 14, 2008 18:04
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: hybrid
Algselt postitas: MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
Blow Off Valve säästab turbot ka liigse paugu - loe rõhu - eest. Siiski on selgeks saanud, et ainus normaalne lahendus on uuema saabi puhul see rõhk tagasi kasutusse lasta, ehk ByPass Valve.

Tahendab, kui see vidin ara vahetada, siis kiirem hakkab liikuda :D Aga kas on mottet vahetada 98' 2.3 lpt peal? :) Naitex praegu "istme loogi" ei ole.. aga kui mul oli 9000 turbo 16v liikus teistmoodi, ning huvitavam :D