1. leht 2-st
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: R Nov 23, 2007 17:38
Postitas ErQ
Nonii, jätkuks siis teemale
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6839 natuke...
Astuks siis kah teie ridadesse....
Sai siis eile uus pereliige koju toodud. Täna terve päev kulunud sellele, et sai alla pandud uued lamellid (Dunlop), kojamehed ära vahetatud ja nipet-näpet veel, nüüd selge pilt ees ja mõnus pehme lamelli sahin pepu all

Kommenteerida ei oska veel eriti midagi, aga nagu herr Teager ütles, et eks need esimesed positiivsed emotsioonid hakkavad tasapisi kogunema

Ega see nüüd päris esimene Saab ei ole meil, aga 9-5 -te pole varem olnud. Loodan, et sai õige otsus tehtud. Siinkohal tahaks vaid mainida, et meeldiv on Jannega ja tema abikaasaga asju ajada ja tänud Teagerile operatiivse asjaajamise eest

loodan, et diagnoos oli vettpidav

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: R Nov 23, 2007 17:43
Postitas ivomets
ilus!
teeme siis võidu kui valgusfoori taha kõrvuti jääme, mul BAB nr-ga must sedaan.
edit: sealt piltidest edasi vaadates veel paremad pildid alles trulevad!!:thumb:
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: R Nov 23, 2007 17:52
Postitas S9K
Algselt postitas: ivomets
edit: sealt piltidest edasi vaadates veel paremad pildid alles trulevad!!:thumb:
nii ta on, nii ta on:headbang::P aga noh, auto on ka ilus;)
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: R Nov 23, 2007 17:55
Postitas ErQ
Kiiruga sai pildid üles laetud, aga misiganes pildid sealt ka ei tule pole need minuga seotud

kahjuks

aga ivomets proovime siis kõrvuti sattuda
aga kui keegi adminnidest tahab mind päästa nende edasitulevate piltidega seotud maine tekkimise eest, siis abi teretulnud

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: R Nov 23, 2007 19:06
Postitas qdwin
See on viimane ilusa armatuuri ja tänu Aero stuffile täiesti tänapäevase välimusega Saab 9-5. Tõsi, kui selle praeguse GM surrogaadi mootor ja käigukast on lõpuks korda saadud, olen nõus oma arvamust pisut kohendama.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: R Nov 23, 2007 20:03
Postitas Cyber
Aga pildid pisut parandatud. Edu Aerutamisel!
Algselt postitas: ErQ
aga kui keegi adminnidest tahab mind päästa nende edasitulevate piltidega seotud maine tekkimise eest, siis abi teretulnud
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: L Nov 24, 2007 10:29
Postitas ErQ
Tänud heade sõnade eest ja Cyber-ile suur aitäh aitamast

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 10:21
Postitas ErQ
Nii, nüüd siis paar nädalat sõidetud ja VM-is sel ajal jõudnud ära vahetada mahlad ja õlid ning geneka rihma koos rullikutega. Aga tahtsin rääkida sellest, et peale uute lamellide allapanemist hakkas miski uss närima hinge, et kontrolliks õige kokkujooksu ka ära, siis süda rahul. Pärnus meil siin Saabi esindajat ju pole ja seadsin siis sammud United Motorsisse kui usaldatud teenindusse. Tegelikult oli juhitavus super ja häda polnud miskit... kuni....

UM mehed "silla paika" panid

Auto praktiliselt juhitamatu! Järgmisel päeval Tallinnasse sõites rippusin peaaegu et hammastega rooli küljes! Kuna VMis aga silla ajad tihedalt täis, siis sai VM enda soovitusel pöördutud ühe Härra poole Troostis kes omakorda saatis järgmise Härra jutule ja tulemuseks auto mille juhitavus on Väga Hea

Tubli mees nimega Mart ehmatas küll algul veidi mu ära kuna garaazi sisenedes nägin digitaalse sillastendi asemel hulka mehhaanilis-manuaalseid agregaate, kuid esimene hetk nähes kuidas ta auto kallal tööle hakkas kustutas kahtluse ja võin kindlalt väita, et jään tema püsikliendiks! Siinkohal veel tänud talle, et kannatlikult mu reede õhtul vastu võttis. Kel sama mure, siis saatke U2U, ei julge Mehele talt küsimata reklaami teha.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 10:35
Postitas Cyber
Ju sa Mart Pere nimelist kodanikku mõtled..

Teada-tuntud mees sel alal..

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 10:42
Postitas ErQ
Jah see`p see mees on

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 10:58
Postitas ivomets
eh tõ, vaata puha mis juhtub. aga huvitav oleks ka teada, mis su sillal siis united mehed paika panemata jätsid, või mida nad kuhu keerasid...
edit: ma sain juures passida, kui nad minu masinaid tegid ja näpudki sain õliseks ja praegu ei kurda. aga sellist peeglitega , optilist stendi pärnus kyll enam ei tea... sellega on asi kõige loogilisem
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 11:06
Postitas ErQ
Mardi sõnul olid nii esi- kui ka tagasilla kokkujooksud mõttetult ja kummidele lausa ohtlikult sisse keeratud. Auto oli totaalselt ülejuhitav. Mingi mõõt mis esisillal on max. 0,70 oli mul pandud 2, millegagi. UM väitel oli ka kalle vale, kuid Mart ütles, et kalle on täpselt nii nagu peab. Muide just Mardi juures olles mõtlesin ivomets sinu ka peale ja oleks sullegi oma kogemusest kirjutanud, käisid ju sinagi alles oma sillamurega veel nõutult ringi.
Ahjaa, tänud veel teagerile kes avastas, et mul autol seisukütte süsteem ka peal, ma ei teadnudki

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 11:45
Postitas Jupats
See kokkujooks mõjub juhtavusele ikka väga jubedalt. Eriti veel tagasilla oma. Mul käis sillastendis, koos puksivahetusega ning vahe oli meeletu.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 11:46
Postitas AndresV
Algselt postitas: ErQ
UM väitel oli ka kalle vale, kuid Mart ütles, et kalle on täpselt nii nagu peab...
kui kalle oli vale ja UM selle paika keeras (nagu võiks oletada), siis ju klapib! Minu poolt ka Mardile hääl. Erinevate autodega seal käinud ja alati edukalt. Muide viimasel korral tuli minu Saabi järele silla-järjekorda 7-se bemmi viimane mudel

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 11:50
Postitas ErQ
Algselt postitas: AndresV
Algselt postitas: ErQ
UM väitel oli ka kalle vale, kuid Mart ütles, et kalle on täpselt nii nagu peab...
kui kalle oli vale ja UM selle paika keeras (nagu võiks oletada), siis ju klapib! Minu poolt ka Mardile hääl. Erinevate autodega seal käinud ja alati edukalt. Muide viimasel korral tuli minu Saabi järele silla-järjekorda 7-se bemmi viimane mudel
UM ütles, et kalle polegi üldse reguleeritav ja jättis puutumata. ...Jumal tänatud, et jättis

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 15:01
Postitas fofa
Ei oska muud kosta, kui et ilusaima võimaliku välimusega 9-5, mida üldse võimalik saada. Või noh, Hirschi dual exhaust võiks veel küljes olla

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 16:44
Postitas Trionic
Tsitaat:
UM ütles, et kalle polegi üldse reguleeritav ja jättis puutumata. ...Jumal tänatud, et jättis
Tagasilla kalded on reguleeritavad,spets seibide abil.Väga töömahukas,seepärast jäetakse tavaliselt tegemata. Ka esisillal saab kalded reguleeritavaks teha,kasutades "Magic Chamber" poldikomplekti.
Saadan juba aastaid kundesid Mardi juurde ja kõigi enda masinatega käin ka seal,kuna meie sillakellad ei suuda toimida madala esispoileriga masinatel ja mu Hall ei suuda isegi sillatõstukile ronida.
Ainus häda on alati Mardi juures tehes,et rool jääb viltu. Kõigil mu autodel on jäänud,ka peale ületegemist.
Maailma parima-täpsema käega sillareguleerija on... oh üllatust: Madis Troost(mad1). Ta on ületamatu(eks need jazzkitarristid/multiinstrumentalistid lähenevad primitiivsele rauale kuidagi loomingulisemalt,kui tavotid) ja roolid alati otse. Paraku viimastel aegadel pole teda eriti võimalik tavottima panna.
sry.risustamise eest:bs:
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 16:59
Postitas kasparius
Mul jäi ka Mardi juures rool viltu väheke. Muidu oli OK.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 17:17
Postitas Trionic
Algselt postitas: kasparius
Mul jäi ka Mardi juures rool viltu väheke. Muidu oli OK.
Päris tõsiselt rääkides- et rooli otseks saada,peadki lähenema sellele nn. loominguliselt.Pead olema hea vaistuga ja suutma matemaatilistes tuletistes mõtelda.Pead arvestama,et kuigi rool on stendis otse,on ikkagi olemas nn. "tühi koht",ehk kõigi lõtkude summa,millest pead selle täpse 50% tunde järgi leidma.Lisaks pead arvestama nii eel-, kui järeljooksudega, kokku-, ja lahkujooksudega,kalletega jne.
See on peen teadus.Madise suguseid tegijaid tean ainult paari,kes rinka-rallitiimides pesitsevad ja turul end ei müü.
Mart Pere on saadaolevatest parim.Madis Troost on kättesaamatu ses vallas.

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 03, 2007 17:36
Postitas ErQ
Algselt postitas: fofa
Ei oska muud kosta, kui et ilusaima võimaliku välimusega 9-5, mida üldse võimalik saada. Või noh, Hirschi dual exhaust võiks veel küljes olla
Saabu punastab maja ees praegu
Aga rool jäi mul täiesti otse, olen suht tähenärija, aga kurta ei saa seekord

Täna oli siis auto aknavendade käes ja pandi mõnus mahe keskmine toonkile kah peale, näeb ilus ühtlane ja mitte "haigelt tume" välja ja pagana kena on ikka.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 05, 2007 19:33
Postitas mad1
no ma muidugi tänan kiidulaulu eest..võttis isegi veits kõrvalesta otsad õhetama
jutt muidugi trionicul õige...vabad lõtkud jäävad tihti arvestamata,samas ei ole ka enamus autodel armatuur maapinna suhtes otse,mida tuleks siis ka arvestada jne..eks see tunnetamise küsimus on..
no kui ise töökojas kohal olen, aitan heameelega tasuta:D sillamehel rooli õiges asendis lukustada...selle minuti leian
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 05, 2007 20:27
Postitas ivomets
uh, ma nägin ka selle autu ära!
tee mis tahad, sellisele tume klaas sobib!
proovida veel ei lubatud, omanikul endal pidi veel ikka väga hirmus tahtmine olema ise iga kilomeeter roolis olla!

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 05, 2007 21:39
Postitas MaxPower
ehk teed mõned pildid...kas esiustele lasid ka õrna tooni peale?
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: N Dets 06, 2007 13:03
Postitas ErQ
Ah ivomets mis sa ajad ulllu juttu

... ei tglt saan aru, et ütlesid seda irooniaga, et sõita ei lasknud

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: N Dets 06, 2007 15:50
Postitas ErQ
Algselt postitas: MaxPower
ehk teed mõned pildid...kas esiustele lasid ka õrna tooni peale?
Lisatud failid