1. leht 1-st
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: T Nov 27, 2007 13:57
Postitas ioon
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: T Nov 27, 2007 14:33
Postitas rantto
Kasutad ära ka Ivometsa poolt välja pakutud boonuse?
OÜ Ivomets kodulehelt: Minult ostetud saabiga kaasneb Eesti Saabiklubi liikmeks astumisel liikmemaksu tasumine
Head sõidurõõmu:thumb:
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: T Nov 27, 2007 14:43
Postitas ioon
Täitsa meeldiv oleks!
Kas on need esimese auto emotsioonid või tunnetan ma Saabis midagi erilist

Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: T Nov 27, 2007 17:42
Postitas ErQ
Kus kohas see Saab siis nüüd ringi sõitma hakkab?
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: T Nov 27, 2007 17:45
Postitas ioon
Tallinnas

Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: T Nov 27, 2007 18:39
Postitas snowguy
palju palju õnne
järjekordne õnnelik omanik on tekkinud tänu ivometsale
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: N Nov 29, 2007 13:30
Postitas ioon
Suveks tahaksin vb teisi velgi osta, sellised nagu 2002 aerol (3 paksemat ja 3 peenemat haru), keegi ei tea ette öelda midagi, et peale talve saaks uurima hakkata?
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: N Nov 29, 2007 13:45
Postitas suur
Algselt postitas: ioon
Suveks tahaksin vb teisi velgi osta, sellised nagu 2002 aerol (3 paksemat ja 3 peenemat haru), keegi ei tea ette öelda midagi, et peale talve saaks uurima hakkata?
Mõtled neid:
17'' Three-spoke Nail (ALU48), light alloy wheel, Saab 9-5
http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/2484
BTW, kena auto sul!
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: N Nov 29, 2007 13:51
Postitas ioon
Aitäh!
mõtlesin selliseid tegelikult, peenemad harud on sügavamal pisut. Kuidas on üldse sellega, praegu 16" all, 17" paljuks ei lähe?

Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: N Nov 29, 2007 14:00
Postitas MadMan
Eesti oludes on praktilises mõttes 16" maksimum ja seda eriti NG puhul. Investeeri pigem uretaanpuksidesse ja veermikku - uued amordid (Koni), vedrud, rescue kit, subframe brace, jäigem stabikas jne. Suurema profiiliga rehv 16" velje peal on ka abx - lubatud 205 50 16 aga ma paneks 205 55 16 (spido+3 kmh).
Head madallendu!
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: K Dets 05, 2007 3:03
Postitas kalamees
Algselt postitas: ioon
Tiirutasin selle auto ümber esmaspäeva õhtul rocca al mare keskuse parklas ja just mõtlesin, et see velg sobiks sellele autole nagu rusikas silmaauku

Väga vinge lennukiga tegu. Igal juhul palju muretuid ja vallatuid kilomeetreid

Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: K Dets 05, 2007 10:27
Postitas ioon
Mõtled, et minu lennuki ümber tiirlesid? Ei ta seisab mul veel kuu aega garaazis ja siis võib seda näha alles! Aga sobiksid muidugi! On siis veel hõbedaid aerosid liikumas??

Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: K Dets 05, 2007 10:31
Postitas ivomets
yte sarnast olen veel näind aga mingite tuunitud pamberitega.
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: L Jaan 05, 2008 22:32
Postitas ioon
Olen nüüd isegi näinud mitu korda seda. Oli jah teiste pamperitega, niivõrd ära tuunitud, et paar kruvi unustati vist ära ja lihtsalt esistange on ripakil.

Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: L Jaan 05, 2008 22:44
Postitas kalamees
See mis rocca parklas seisis nägi täpselt samasugune välja. Sama velg oli all ja samasugused pamperid olid küljes.
Saab 9-3 AERO, 1999, ioon
Postitatud: T Jaan 08, 2008 23:48
Postitas ioon
Võimalik et jätsid teise mulje kuna logisesid

. Ei kena ta on
