1. leht 1-st
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: K Nov 28, 2007 16:32
Postitas Jürts
Tervitus Saabi sõbrad,
Peale paari kuulist piidlemist on ka minust lõpuks saanud rõõmus Saabi omanik. Masinaks siis Jürgeni endine - NG 900 swiss editon.
Auto minu valduses juba "tervelt" 7 tundi ja tuju läheb aina paremaks
Pilti ja muud autost saab näha esialgu
SIIT
Kui ise pilte teen või midagi muudan, eks siis annan teada.
Nüüd aga lähen

Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: K Nov 28, 2007 17:41
Postitas Jürgen
Muretuid kilomeetreid sulle!
Ikka väga rahul, et sulle müüsin, igapäev näen ikka seda autot edasi ja tänu sellele ei ole nii suurt igatsust selle auto vastu.

Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: R Dets 21, 2007 15:45
Postitas Jürgen
Selline vaatepilt igapäev praktiliselt:drink:.
Lisatud failid
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: R Dets 21, 2007 15:55
Postitas Jürts
Jajah. Siinkohal tänud, et mul seal parkida võimaldad. Väga mugav mu jaoks igaljuhul.
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: T Jaan 22, 2008 15:01
Postitas Jürts
Oskab keegi rääkida kuidas kinnitada kapotile Saabi embleem. Praegu selle embleemi kohal kaks needi moodi asja püst ja embleemil endal ka küljes kaks "pulka".
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: T Jaan 22, 2008 16:07
Postitas Jürgen
Need tuleb lihtsalt ära küljest tömmata.
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: T Jaan 22, 2008 17:41
Postitas Jürts
No nii, kohe uus ja parem nägu autol peale embleemi lisamist
Lisaks sai ükspäeva ka pöörlev käigukangi nupp kinni liimitud, mugavam käiku vahetada nüüd.
Aga muus osas on minu Saab ennast väga ilusti ülevalpidanud. Jürgeni käest võib teinekordki autot osta:eureka:
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: K Mai 07, 2008 19:20
Postitas Jürts
Täna sai mu Saab endale külge püsikiirusehoidja (tänud Motorheadi'le). Lisaks ka uued mahlad Anti juures ja nahast käigukangi kott VM'st.
Ja sõit võib jätkuda
EDIT: Seoses kiirusehoidjaga jäi üle suunatulekang. Kui kellegil peaks vaja minema võin selle mõne õlle vastu vahetada:)
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: E Mär 30, 2009 16:46
Postitas Jürts
Uuendaks ka veidi oma auto teemat.
Reedel sai siis tehtud järjekordne hooldus Anti juures. Saab on minu käes ~ca. 18 000 km ilusti vastupidanud ja suuremaid investeeringuid pole nõudnud.
Nüüd oleks vaja lähitulevikus summuti tagumine pütt välja vahetada ja uued õõtsad kuluksid kah marjaks ära. Lisaks oli viimase poole aasta jooksul ca. 0,1l roolivõimuõli kaduma läinud ja pump oleks nagu veidi õline. Samas praegu vast veel suuremaks mureks põhjust pole.
Üks küsimus ka. Äkki keegi oskab rääkida kuidas kliima sisetsirkulatsiooni klapile ligipääseb. Tundub, et see tegelelane ei taha enam avaneda. Kas NG-l võib olla sarnaselt tonnistega seda klappi liigutav mootor surnud?
Kokkuvõttes olen oma pooleteise aasta taguse ostuga igati rahul

Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: E Mär 30, 2009 17:43
Postitas vallikas
Antil endal on sooduspakkumine sulle sobivate õõtsadega - 1200 millegagi, just täna sattusin peale. Sellist hinda ma kusagil ei leidnud kui otsisin, aga võibolla nüüdseks on hinnad mujal langenud juba.
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: E Mär 30, 2009 17:55
Postitas Jürts
See sooduspakkumine on teada jah juba. Öeldi, et veel jagub neid ja loodan järgmise kuu jooksul need soetada sealt.
Aga siseõhu klapi kohta keegi? Kas äkki kindalaeka tagant saab sellel ligi? Võib olla keegi isegi parandanud seda viga oma NG-l?
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: K Apr 01, 2009 18:10
Postitas Jürts
Täna hommikul siis juhtus, et hommikul tööle sõites pidas mind kinni härra politseinik ja juhtis tähelepanu asjaolule, et alates tänasest ei ole minu Saabil kehtivat ülevaatust. Soovitati siis sõbralikult see asi täna korda ajada.
Hetkel siis saabungi Altperi ülevaatuspunktist, mille mu Saab läbis (võibolla isegi pisut ootamtult) lihtsalt. Mainiti moka otsast väikest auku sumpa tagumises pütis ja löödigi tempel passi. Vana ise oli väga meeldiva suhtumisega ja isegi vist väikest viisi Saabi austaja. Küsis kuidas Saab ennast ülal peab ja palju raha nõuab. Ka süütelukk olevat täpselt õiges kohas:eureka:
Ühega, seda
Alpteri (Tähe 106C) ülevaatust julgen teistelegi soovitada.
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: L Jaan 30, 2010 19:25
Postitas Jürts
Uuendan ka seda veidi soiku jäänud autoteemat.
Täna võtsin ette Saabi hoolduse. Kuna on tekkinud võimalus kasutada tõstukiga garaazi, sai seekord see töö ise ära tehtud. Ei midagi erilist - õli, õli- ja õhufiltrid ning süüteküünlad. Lisaks sai valmis ostetud ka jahutusvedelik, kuid kuna Rakverest termostaati leida ei õnnestunud jäi see vedelik vahetamata. Loodetavasti saab tehtud paari nädala pärast.
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: E Veebr 08, 2010 11:39
Postitas Jürts
Nüüd ka termostaat koos enamiku jahutusvedelikuga vahetatud ja täna Rakvere-Tartu otsa peale enam CE ennast ei ilmutanud. Tundub, et selle tulukese põhjuseks oligi seekord madal mootori temperatuur.
Samas avastasin (muidugi siis kui vana termostaat oli juba välja võetud), et uuel termostaadil pole küljes seda õhutus kohta. Sai küll spetsiaalselt Saabile tellitud ja minu meelest jube kallis oli ka termostaadi kohta

A mis seal ikka, järgmine kord jälle targem.
Saab 900 Swiss Editon, 1997, Jürts
Postitatud: N Nov 18, 2010 13:15
Postitas Jürts
Kuna talv käes ja aknad jälle udused, otsustasin selle probleemi lõpuks käsile võtta. Eemaldasin kindalaeka, salongi õhufiltri ja ventilaatori kate ning lidsingi üles kurjajuure - elektrimootor, mis liigutab sisesirkulatsiooni klappi (võimisiganes nende "labade" nimi seal on) oli oma töö lõpetanud ja salongis ringles pidevalt "vanaõhk"
Hetkel otsustasin selle mootori sealt üldse eemaldada, jättes labad sellisesse asendisse, et salongi pääseb välisõhk. Tulevikus tahaks aga selle mootori asendada. Oskab keegi arvat, kas seda mootorit saab kuskil eraldi ka osta, ilma selle plastikust korpuseta?
originaal osa kood on muidu 4759538 (must plastmassist karp, mille sees pisike mootor, mootoril endal mingeid numbrid peal ei ole)
