1. leht 1-st
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: E Veebr 07, 2005 3:10
Postitas Peltz
Auto täiesti tavaline aero variant, puudu ainult katuseluuk, muu peaks olemas olema, isegi topsihoidja sai hiljem juurde tellitud, see mis käib kliima ja raadio vahele. Autol just täitus 60k km avariiga, nagu juba kuskil teises postituses rääkisin. Hetkeks mõtlesin selle Hirch tuuningpaketile ka aga see jääb hetkel kõrvale. Lasin Vikingul paigaldada eelsoendi aga nende katse kukkus haledalt läbi, seega lasin selle eemaldada või vähemalt need jupid mis nad juurde toppisid. (eelsoendi on omaette yks naljakas lugu). Mida veel hmmm, mehhaanik pole, kõik mis jääb kapotialla on raketiteadus, ise midagi ei näpi seega pole eriti mingeid tehnilisi asju kommenteerinud ka, mis teha
Nyyd vist jääbki veel pildid lisada...
Pilt 1. Jaanitripp, mis sai alguse trahviga

vot see on see saabi mootor kui 90ns saab 120 hetkega ja otse radarisse, nimelt seisis roheline passat tee serval kui ma mööda sõitu tegin
Pilt 2. Mõista Mõista kus on saab
Pilt 3. Yks sõbralik papi tahtis kyyti saada aga meil auto igast jama ja asju täis, kahjuks tuli keelduda
Pilt 4. Nii juhtub kui takso ei näe teid või ei taha näha vähemalt.
Pilt 5. Teine vaade, sama stoori
Pikka iga Teie autolegi...

Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: E Veebr 07, 2005 9:51
Postitas aljoga
mulle küll üldjuhul uuemad Saabid eriti ei istu, aga vot see 9-3 Aero on küll väga kena. mõnusalt madal hävitaja välimus, Saabi joon on väga ilusti esindatud.
ära ütle, et sa hakkasid kihutama kohe pärast Heltermaa sadamat - seal ju istuvad mendid pea alati, kui praam on saabunud. hea ju autosid järjest võtta - kõik kiirustavad ja mentidel jälle kassa täidetud.
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: E Veebr 07, 2005 11:31
Postitas sheik
Kumma süül see väike "kriiping" toimus?
Saab Heil!
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: E Veebr 07, 2005 17:12
Postitas smargus
elasin kunagi laagris, õigemini kuulus see siiski tallinna alla, ja minuarust oli just seesama saab seal alati ühes tänavas aia ees seismas - oiii kuidas suu jooksis vett siis

, vaatasin ja unistasin, et kui mõnus oleks sellega lapats põhja vajutada .... ooojaaaaa

Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: E Veebr 07, 2005 18:25
Postitas part
on vinge jah, tahaks endale ka
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: E Veebr 07, 2005 22:27
Postitas Gert
Jah, üldiselt täitsa minu maitse. Tea kuda taga sõita oleks...

Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: E Veebr 07, 2005 23:37
Postitas Peltz
Trahvi sain ikka kohe tallinnast väljas, mingi 50km. Krt siks sõitis 60nga ees ja ma tahtsin enne kurvi mööda saada.
Avariiga selline lugu et liikusin viimsist linna poole ja seal pirital, kus see pronks kuju oli, mida kogu aeg varastati, seal takso ei näinud mind ja kiirendas kyljepealt sisse, isegi pidurdada ei jõud.
Sõita on keskmine, need pirelli rehvid mis ostes kaasa tulid, total pas*. Müra võiks vähem olla, mõtlesin et see suvi peaks nagu vaatama mida teha annab. Mis mulle meeldib on roolivõim siuke paras kiirustel 90-120. korra sai ka 180nd proovitud aga siis oleks võinud juba jäigem rool olla.
Yks asi on kindel, minu jaoks automaatkast for life
Laagris pole kunagi elanud, aga muide sellel autol on kaksik olemas, ainult et tal on toonklaasid, viimati kui ma sellest kuulsin siis kuulujuttude järgi sattus see mingi rullnoka kätte (no offence aga jutud liiguvad).
Vot kui järgmine kord mingi kokkusaamine on siis katsun kohale ilmuda, saab lähemalt uurida.
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: N Mär 03, 2005 19:19
Postitas marko
Kaaslugejatel ei maksa solvuda, kuid minu meelest läksid Saabid ilusaks just sellest mudelist alates, sellisega sõites jääb tõesti ka tavaliiklejal "karp lahti". Eriti meeldivad mulle Su valuveljed. Miks Sulle originaalpamperid ei meeldinud?
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: L Mär 05, 2005 0:14
Postitas part
Algselt postitas: marko
Kaaslugejatel ei maksa solvuda, kuid minu meelest läksid Saabid ilusaks just sellest mudelist alates
Kaaslugejatel ei maksa solvuda, kuid minu meelest 9-3 kui selline virvendab ikkagi järele nähtusele "classic 900" "kui sellisele", ja küllaltki õnnestunult, võrreldes NG 900-ga, siiski rõhutan, et kaasvõitlejatel ei maksa solvuda ning tegemist on konservatiivse/klassikalise nägemusega.
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: L Mär 05, 2005 4:13
Postitas MadMan
Peltzi autol on üks ilusamaid Saabi velgi üldse.
[size=-1]900C, NG900 ja 9-3 esindavad lihtsalt oma ajastut. 900C sisse istuks ainult nostalgiaks, 9-3 peale ei hakka veel rahakott (radikavõre on samas liiga jämeda joonega - NG900'l on ilusam

). Siin omavahel Saabi erinevate generatsioonide ja mudelite nokkimine on rohkem siuke bla-bla. Iga mees valib oma auto ise. Rolls-Royce's istutakse tagaistmel, kui autol on 4 ust, kaheukselise rooli kõlbab istuda ka omanikul, Bentley roolis on alati omanik - sama garaaz, erinevad autod. Saab on igatahes põhjamaade Mersu nagu Toyota Jaapanis ja Citroen Prantsusmaal. 9000 on kena auto, 9-5 aga juba hoopis kõrgem tase - kahju, et Saab selle krdi mootorivea läbi lasi.[/size]
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: L Mär 05, 2005 7:59
Postitas Cyber
Kodanikud, ärge unustage, et tegu on kaasvõitleja autot puudutava teemaga. Jätaks need "kellele-ema-kellele-tütar" mõlgutused siit ära...
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: L Mär 05, 2005 9:00
Postitas part
ega jah, palun vabanust, a ikkagi - hästi panin

Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: L Mär 05, 2005 18:52
Postitas MaxPower
ilus masin:love:...ega sa juhuslikult seda e-autolinest pole ostnud, sest mäletan et seal just selline oli kunagi müügis?
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: L Mär 12, 2005 23:08
Postitas Ants-poiss
9-3-See on vast elu,Ilus. Selline värv toob auto esile..
Kas nimelt Aerod pole 2-uksega..
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: P Mär 13, 2005 3:11
Postitas sigaelmar
Vast ajad Viggeniga segamini?
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: E Mär 14, 2005 8:50
Postitas Ants-poiss
Sorry, minu viga...
Saab 9-3A , 2002, Peltz
Postitatud: K Apr 13, 2005 3:29
Postitas Peltz
Pole juba ammu käinud siin saidil aga nagu ikka jõudsin ringiga tagasi.
keegi mainis originaalpampreid, ei saanud hästi aru sellest, auto täiesti originaalses varustuses.
Auto ostetud Viking motorsist, oli salongi auto, mingi 400km oli ees. Esimest korda nägin ja oligi otsustatud.
See e-autoline oma ei teagi mis sellest saanud, vist käis yle jõu uuele omanikule

. Idee poolest oli identne aga tal olid toonitud klaasid.
Velg ikka saabi velg
Aero tuleb igas variandis, cabrio, kupee ja siis tavaline. Kysimus on mootoris ja sisustuses.
Viggen vot see on harmoonia ilu ja jõu vahel
