1. leht 1-st
Saab arvutimängus
Postitatud: E Dets 03, 2007 21:51
Postitas tanel
Tervitus! Esimene postitus küll natuke ebaasjalik aga internetiavarustes sirvides leidsin huvitava video:
http://www.youtube.com/watch?v=MnlcFso-G1M
Ise arvan, et tegu on selle mängu tüüpilise rallimasinaga, millel lihtsalt lennuki kere. On keegi seda juhuslikult seal proovinud ning mida arvate asjast kaasfoorumlased?
Saab arvutimängus
Postitatud: E Dets 03, 2007 22:12
Postitas kasparius
Tundub täiesti lamp armatuur ja 4wd handling, ehk siis mingi teine auto saab NG900/og9-3 kestaga. Pole mängu proovinud aga DIRT-i kiidetakse küll.
Saab arvutimängus
Postitatud: E Dets 03, 2007 22:38
Postitas eeroz
Algselt postitas: kaspariusPole mängu proovinud aga DIRT-i kiidetakse küll.
Ma julgeks just vastupidist väita
Aga eks oleneb mida mängust otsid, see dirt selline "hoia terve sõidu ainult gaas põhjas" tüüpi mäng...
Saab arvutimängus
Postitatud: E Dets 03, 2007 22:47
Postitas Cyber
Kõigis arvutimängudes on autode "aluseks" üks ja sama platvorm. Erinevused tulevad "seadetest", mida teile tavaliselt ei näidata. Kere kleebitakse aga kõigile erinev, antakse erinev alussetting ette ja ongi sul 10 erinevat autot. Eks see automängu headus sõltub selle mängumootori progejate osavusest, kui paljusid erinevaid nüansse arvestatakse.
See djuud seal videos mängis ilmslet klaverit kasutades ja väga räpakalt sõites...
Üldiselt suht mõttetu teema küll...
Saab arvutimängus
Postitatud: T Dets 04, 2007 9:28
Postitas MKD
Algselt postitas: Cyber
Kõigis arvutimängudes on autode "aluseks" üks ja sama platvorm. Erinevused tulevad "seadetest", mida teile tavaliselt ei näidata. Kere kleebitakse aga kõigile erinev, antakse erinev alussetting ette ja ongi sul 10 erinevat autot. Eks see automängu headus sõltub selle mängumootori progejate osavusest, kui paljusid erinevaid nüansse arvestatakse.
See djuud seal videos mängis ilmslet klaverit kasutades ja väga räpakalt sõites...
Üldiselt suht mõttetu teema küll...
Rääkides rallimängude füüsikast, siis proovi Richard Burns rallyt ning näed, et sinu jutt kehtib vaid arcade tüüpi mängudele. Näiteks RBRis on igal autol on füüsika fail, näiteks 03 focus Vs 06 focuse käitumine on hoopis erinev.
Saab arvutimängus
Postitatud: T Dets 04, 2007 9:39
Postitas Cyber
Leiad sa vastuolu minu väitele, et "Eks see automängu headus sõltub selle mängumootori progejate osavusest, kui paljusid erinevaid nüansse arvestatakse."?? Justnimelt see füüsika fail. Mootor selle liigutamiseks on ikka sama, lihtsalt selle faili nüansirikkus ja mängukirjutajate algne viitsimine erinevaid faile teha panevad asja paika. Niiet pole midagi "arcade only"..

A üldiselt võiks arvutimängude "füüsika" siiski arvutimängude jaoks mõeldud foorumitesse jätta..
Algselt postitas: MKD
Rääkides rallimängude füüsikast, siis proovi Richard Burns rallyt ning näed, et sinu jutt kehtib vaid arcade tüüpi mängudele. Näiteks RBRis on igal autol on füüsika fail, näiteks 03 focus Vs 06 focuse käitumine on hoopis erinev.
Saab arvutimängus
Postitatud: P Dets 30, 2007 16:22
Postitas RaidT
Kui otsite, mida ma ei väida, väga head autosõidustimulaatorit siis soovitan väga soojalt Live for speed. Demo saab downloadida
SIIT
Saab arvutimängus
Postitatud: R Sept 27, 2013 16:24
Postitas D116
GM Rally
Nagu mängu pealkirjas GMi tehnika. Suht vana mäng juba.
Saab arvutimängus
Postitatud: R Sept 27, 2013 16:57
Postitas denczik
millal tuleb mõni saab need for speed worldi, ostaks kohe boostide eest ära ))
