1. leht 3-st
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 20:38
Postitas Jürgen
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 20:41
Postitas Trionic
Miks ta peaks pahandama? Anti enda masinad on alati ülikorralikud olnud:head:
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 20:42
Postitas ivomets
assa raisk, kyll on kena!
ma veel päeval imestasin, et ise härra autot pesema hakkas

)
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 20:55
Postitas Trionic
Miks imestada? Anti pole selline siidikäpast firmaomanik(nagu enamik eesti firmadeomanikke paraku on),kellel ei sobiks aeg-ajalt enese lõbuks ka ise oma unikaalset kogemustepagasit reaalselt ise kasutada. Olen isegi teatud asju palunud temal isiklikult teha(mitte küll viimastel aegadel),sest mina näiteks usaldaks enda masinaid ainult teatud inimeste kätesse.
Ja mitte kunagi pole mul Antiga mitte mingeid probleeme olnud.
Läks OT`ks,sry.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 20:58
Postitas Jürgen
Anti on jah väga tore inimene ja Trionicu esimene lause on täiesti tõsi!
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 21:00
Postitas rantto
Palju õnne. Sain ka täna selle Aeroga väikse test sõidu tehtud:headbang: Peab ka mingil hetkel midagi hingele ostma.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 21:23
Postitas Trionic
Algselt postitas: Jürgen
Anti on jah väga tore inimene ja Trionicu esimene lause on täiesti tõsi!
Kui poleks olnud Antit,poleks ka mitte mingi valemiga tekkinud sellist ühtehoidvat Saabikogukonda,nagu meil Saabnetis.
Mitte ükski margikohane foorum pole selline,kui saabnet ja kindlasti pole asi saablaste "erilises" ajuehituses..
Anti oli-on kõva missioonitundega saabifänn.Praktiliselt tänu Antile on tekkinudki selline ühtehoidev saabikogukond. Tasa ja varjus on ta kangutanud nende "rootslastega" palju-palju kauem,kui me isegi arvata võiksime. Kui ma oma esimese välismaa autoga Kirde tänavale sattusin(tänu Saabiomanikust sõbra soovitusele)92`l aastal,olin keeletu.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 21:23
Postitas que
ülikena

õnnelikke kilomeetreid

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 22:12
Postitas vmaster
No lõpuks said ostetud! Väga ilus auto. Loodetavasti saab laupäeval oma silmaga näha ja proovida. Edu sulle selle autoga. Usun, et ei pea kahetsema. Nüüd pole muud kui

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 22:15
Postitas Jürgen
Algselt postitas: vmaster
No lõpuks said ostetud! Väga ilus auto. Loodetavasti saab laupäeval oma silmaga näha ja proovida. Edu sulle selle autoga. Usun, et ei pea kahetsema. Nüüd pole muud kui
Kindlasti näed ja saad proovida:headbang:.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 22:18
Postitas Trionic
Algselt postitas: Jürgen
Algselt postitas: vmaster
No lõpuks said ostetud! Väga ilus auto. Loodetavasti saab laupäeval oma silmaga näha ja proovida. Edu sulle selle autoga. Usun, et ei pea kahetsema. Nüüd pole muud kui
Kindlasti näed ja saad proovida:headbang:.
Kui Mitsu ja Talla softi paigaldad,siis eriti enam kellegile "proovida" ei paku.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 22:19
Postitas saabu14jr
Voh see on väga ilus tonnine:thumb::notworthy:Muretuid kilomeetreid:)
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 22:22
Postitas Jürgen
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Jürgen
Algselt postitas: vmaster
No lõpuks said ostetud! Väga ilus auto. Loodetavasti saab laupäeval oma silmaga näha ja proovida. Edu sulle selle autoga. Usun, et ei pea kahetsema. Nüüd pole muud kui
Kindlasti näed ja saad proovida:headbang:.
Kui Mitsu ja Talla softi paigaldad,siis eriti enam kellegile "proovida" ei paku.
Enne ma turbot ei vaheta kui selleks pole põhjust(ptui-ptui-ptui). Aga kui on vaja vahetada, eks siis valin mitsu ikka.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 07, 2007 22:40
Postitas Trionic
Kui korrakski saaksid proovida sellist "vabalthingavat" lahendust, rebiksid ka tippkorras garretti "aiste" vahelt.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: L Dets 08, 2007 18:53
Postitas MKD
Väga kena tonnine, jõudu ka piisavalt, ma arvan, et hätta sellega ei jää

.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: L Dets 08, 2007 21:18
Postitas Cyber
Vot, tubli poiss. Võib veel asja saada, kui külm jaanipäeval ära ei võta..

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: E Dets 10, 2007 17:36
Postitas Jürgen
Tekkis mõte vahetada need külgedel olevad oranzid suunatuled välja valgete vastu, aga pole siiani kuskilt leidnud neid müügis, igalpool on hallid. Kas kellegil on valgeid pakkuda?:(
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: E Dets 10, 2007 17:38
Postitas IFF
Algselt postitas: Jürgen
Tekkis mõte vahetada need külgedel olevad oranzid suunatuled välja valgete vastu, aga pole siiani kuskilt leidnud neid müügis, igalpool on hallid. Kas kellegil on valgeid pakkuda?:(
Kus on igalpool?
Valged suuna tuled
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: K Dets 12, 2007 13:13
Postitas ErQ
See on muidugi vaid minu arvamus, aga mõtle ka hallide peale, sest nii ilusa tumeda auto taustal ehk valge natuke liiga tugev kontrast.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Dets 13, 2007 20:30
Postitas olaviv
Hallid tuled on ilmselt vanadusest piimjaks muutunud valged

Ning antud autole sobivad valged märksa paremini, kui kollased. Minu meelest.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Dets 13, 2007 20:32
Postitas Jürgen
Sõbrad lasin Photoshopis proovida kuidas valged on, teine ilme on autol nendega.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 21, 2007 12:59
Postitas Jürgen
2 nädalat on auto juba olnud minu valduses, selle ajaga on läbitud ligikaudu 1000km, kütusekulu on väga hea, 12 linnas ja 8 maanteel. Selle ajaga on veel üks minupoolt vihatud asi asendamatuks muutnud - automaatkast:head:.
EDIT: Unustasin lisada, et võrreldes Honda Civic Type-R'i korvistmeid saabi omadega siis, saabis oled nagu tugitoolis, aga hondas nagu pargipingil.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 21, 2007 13:30
Postitas Cyber
Tsiteerides klassikat : "räme naer viiendas reas"...
Algselt postitas: Jürgen
Selle ajaga on veel üks minupoolt vihatud asi asendamatuks muutnud - automaatkast:head:.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 28, 2007 15:32
Postitas MKD
Algselt postitas: Jürgen
2 nädalat on auto juba olnud minu valduses, selle ajaga on läbitud ligikaudu 1000km, kütusekulu on väga hea, 12 linnas ja 8 maanteel. Selle ajaga on veel üks minupoolt vihatud asi asendamatuks muutnud - automaatkast:head:.
EDIT: Unustasin lisada, et võrreldes Honda Civic Type-R'i korvistmeid saabi omadega siis, saabis oled nagu tugitoolis, aga hondas nagu pargipingil.
Huvitav võrdlus sinupoolt. CTR on loodud ringrajale , aero on hoopis teise suunaga, sellest ka vahe, loogiline, et korviste on jäigem-tugevam ning pole nii mugav, kui AEROs nahkistmed, kuid selle eest on külgtugi jällegi korvistmes parem, aeros näiteks ma küll mingit külgtuge ei tajunud.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 28, 2007 15:39
Postitas suur
Algselt postitas: MKD
Huvitav võrdlus sinupoolt. CTR on loodud ringrajale , aero on hoopis teise suunaga, sellest ka vahe, loogiline, et korviste on jäigem-tugevam ning pole nii mugav, kui AEROs nahkistmed, kuid selle eest on külgtugi jällegi korvistmes parem, aeros näiteks ma küll mingit külgtuge ei tajunud.
Millisest aerost sa räägid. Tonnises aeros on külgtuge rohkem kui rubla eest ju. 9-5'l tõesti hoopis teine (lahjem) teema.
Teageri aero istmete pildil on see üsna hästi näha:
