1. leht 1-st

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 19:08
Postitas maiuspala
Tere!

Alustuseks olgu öeldud, et olen suht autovõhik.

Nimelt ostsin pea 3kuud tagasi Saab 900S '94a. Esmalt linnavahel vajalikke toimetusi tehes juba märkasin, et kütusekulu oli jubesuur. Tipptunni ajal Tallinnas oli keskmine 25 l/100km. Maanteel nullisin ära, oli suhteliselt norm 8.5 l/100km. Suure kütusekulu kohta lugesin juba teisest foorumiteemast.
Kuid paar nädalat tagasi jäin tee peale, kuna paak sai tühjaks. Mõni päev hiljem võtsin UnoX-ist 95 Clean Systemit ning peale seda pikemat otsa sõites hakkas põlema CHECK ENGINE tuli. Linnavahel lühikesi otsi tehes kaob tuli ära, kuid mõnda aega maanteel sõites tuleb tagasi. Umbes samal ajal hakkas auto ka "turtsuma" (ca 2000p/min juures). Ei saa kütet kätte või õhk on kuskil vahel...vähemalt sedamoodi tundub..

Et siis...oskab keegi midagi soovitada, välja pakkuda. Mis viga/vead olla võivad? Kas saatuslikuks sai paagi tilgatuks sõitmine või hoopis puhastusainetega kütuse kasutamine (tõmbas mingi vana mustuse lahti mootoris) või hoopis mõni muu viga?

Ette tänades.

Märt

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 19:09
Postitas Jürgen
Alusta suurest hooldusest ja vaheta küünlad.

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 19:21
Postitas maiuspala
kuu aega tagasi vahetasin mootoriõli, õli- ja õhufiltri.

kas peab olema mõni kindel küünlasort ja mark?

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 19:33
Postitas Jürgen
NGK küünlad.

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 19:34
Postitas maiuspala
2.0 vabalthingav, 98kw

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 19:40
Postitas csn
no mis seal muud: küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, rootor, pensufilter kah. Kui siis kah paremaks ei lähe siis otsi spetsalistilt abi.

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 19:59
Postitas MadMan
võid ka throttle body üle vaadata - seal ümber olevad voolikud võivad lahti tulla ntx. :cool:

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 20:17
Postitas snowguy
vaata ega see check engine kuidagi kiirusega ei ole seotud...võrdle juhitavust erineval kiirusel,,,,kuidas käimakast jagab?....normaalselt?

mul alguses enda omaga tutvust tehes olid samadasjad...võtsin ette täis hoolduse, ketid, filtrid õlid,

peale selle kõik kombes ja endal ka kindlam tunne......

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 20:24
Postitas Jürgen
Algselt postitas: snowguy
vaata ega see check engine kuidagi kiirusega ei ole seotud...võrdle juhitavust erineval kiirusel,,,,kuidas käimakast jagab?....normaalselt?

mul alguses enda omaga tutvust tehes olid samadasjad...võtsin ette täis hoolduse, ketid, filtrid õlid,

peale selle kõik kombes ja endal ka kindlam tunne......
Kuidas check engine on seotud juhitavusega?:poke:

Hunnik jamasid

Postitatud: K Dets 19, 2007 20:36
Postitas snowguy
uus auto....keegi ei tea mis millega seotud on....märguanne küll mootori kohta...kõike tasuks uurida

Hunnik jamasid

Postitatud: N Dets 20, 2007 3:03
Postitas maiuspala
kust te saabimehed üldse ostate omale ngk küünlaid? I mean..kus on teada tuntud head hinnad? Ise asun tartus ja viljandis enamus ajast, kuid ei ole ka probleem tallinnast tuua..

Hunnik jamasid

Postitatud: N Dets 20, 2007 7:02
Postitas suur
Pea iga autokauplus müüb NKG-d, hinnad on igal pool üsnagi samas klassis.

Ehk siis: Mis sa kuivad, mine poodi!:P

Hunnik jamasid

Postitatud: N Dets 20, 2007 9:30
Postitas ivomets
vaata , mina olen paaril ngl märganud, et kipub puruks väänduma yks voolik, mis kõrvalistujapool, mootori ja tulemyyri vahelt läheb "karbussi" kylge. ja sealt lisaõhk ja putardamine.

kui poes kohe õigeid kyynblaid kohapeal kohe ei ole
( pcb5evx) siis sobib ka bcp5.... ( lõpp kama) lõpp näitab elektroodi materjali.
kus 4 tk , maksavad ca 130 kr kokku.